Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز مردانی‌نژاد گفت: بیش از 30 موکب به زائرین اربعین خدمات می دهند ، قرارگاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) در ورودی کربلا عمود 1301 مسقر است و 12 موکب در ذیل موکب قمر بنی‌هاشم(ع) فعالیت می‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهروز مردانی‌نژاد مسئول قرارگاه موکب حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در چند سال اخیر قبل از اربعین آمریکا و اسرائیل دسیسه می کنند و ناهنجاری‌هایی در کشور عراق اتفاق می افتد تا از این طریق بتوانند اربعین را کمرنگ کنند اما نمی توانند کاری را از پیش ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در سال جاری نیز هدف دشمن این بود که جریان شیعه را در مقابل پیاده روی و نهضت اربعین قرار دهند  تصریح کرد: با لطف خداوند و نظر امام حسین(ع) دشمن کاری نتوانست بکند و با ورود به موقع و هوشمندانه  آیت الله حائری مسئله ختم به خیر شد و آشوب ها در عراق خوابید.

مردانی نژاد با تاکید بر اینکه در حال حاضر شرایط کاملا عادی  است بیان داشت: ورود و خروج زائرین روند عادی به خود گرفته است و جریان اربعین ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه این گونه اتفاق ها مسئله مهمی نیست گفت: هر ساله دشمن به دنبال این است که نهضت اربعین را کمرنگ کند اما نه تنها نمی تواند کاری از پیش ببرد بلکه این جریان سال به سال پررنگ تر نیز می شود.

مردانی نژاد با اشاره به اینکه تا کنون برای پیاده روی اربعین 18 هزار ثبت نامی داریم و بیش از 30 موکب به زائرین خدمات می دهند گفت: قرارگاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) در ورودی کربلا عمود 1301 مسقر هستند و 12 موکب در ذیل موکب قمر بنی هاشم (ع) فعالیت می کنند.

وی افزاد: ارائه انواع خدمات از جمله دندانپزشکی و بهداشت در این موکب پیش بینی شده است و این خدمات از 17 شهریور ماه شروع و تا 26 نیز ادامه خواهد داشت.

مردانی نژاد در پایان خاطر نشان کرد: اساس کار موکب ها کمک های مردمی است و اگر کمک های مردمی نباشد نمی توان هیچ گونه خدماتی به زائرین داد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: قمر بنی هاشم ع مردانی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۰۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال وبختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، در این مجموعه می‌توانید خبر‌های زیر را ببینید:
-اجلاسیه نماز و یادواره شهدای دانش آموز به یاد شهید شاخص «ظفر خالدی» در آموزشگاه فجر اسلام شهرکرد برگزار شد.
-رزمایش بازرسی از کارگاه‌های پرخطر استان برگزار شد.
-در مراسمی از شورای اسلامی شهر بن  و روستای لارک  به عنوان شورا‌های نمونه سال ۱۴۰۲ معرفی شد.
-از اعضای شورا‌های اسلامی شهر سامان تجلیل شد.
-به مناسبت هفته کار و کارگر از کارگران شهرداری فرخشهر تجلیل و برای رفع مشکلات بیمه‌ای آنان هم اندیشی شد.
-جشن تکلیف دانش آموزان دختر شهرستان اردل با عنوان دختران ماه با مشارکت آستان قدس رضوی در امامزاده شاهزاده عزیزالله شهر اردل برگزار شد.
-فرماندار شهرستان بروجن در شورای آرد و نان ز پلمپ یک واحد نانوایی به علت عرضه آرد خارج از شبکه خبر داد.
-عملیات بهسازی و آسفالت معابر روستای دشتی در بخش زاینده رود با بیش از ۱۲ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.
-آزمون کتبی طرح زندگی با آیه‌ها در سالن اجتماعات دبیرستان شهید مظلوم فرخ شهر برگزار شد.
-دفتر اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان فلارد راه اندازی شد.
-در جلسه شورای اداری شهرستان شهرکرد به میزبانی روستای مصطفی آباد بخش لاران مشکلات مربوط به حوزه بهداشت و درمان تداخلات اراضی، فضا‌های ورزشی و طرح‌های هادی روستایی بررسی شد.
-پایگاه اورژانس ۱۱۵ بین جاده‌ای در بخش بلداجی افتتاح شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد
  • شوراها کمک کنند ظرفیت مردمی پای کار بیاید
  • ایران قوی نیازمند معلم قوی است
  • ارائه خدمت ۱۹۵ گروه جهادی در استان چهارمحال و بختیاری
  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال وبختیاری
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال با یک سورپرایز
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • ترکیب احتمالی تراکتور با سورپرایز جالب
  • تقویت بارش‌ها در چهارمحال‌ و بختیاری