Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاظم غریب آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، در حاشیه همایش حقوق بشر آمریکایی در قزوین، گفت: ما اعتقاد داریم این حاجی ایرانی بیگناه و هیچ جرمی مرتکب نشده است.

وی افزود: پس از اطلاع با دستگاه‌های ذیربط در تماس بودیم و در حال حاضر هم این دستگاه‌ها پیگیر آزادی این شهروند ایرانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



غریب آبادی بیان کرد: وزیرامور خارجه شخصا پیگیر آزادی این حاجی ایرانی است و با چند از همتایان خود در کشورهای همسایه برای آزادی وی گفتگو کرده است که در این زمینه مداخله کنند.

به گفته معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه، علاوه بر پیگیری سازمان حج و زیارت، روز گذشته دادستان کل کشور در راستای اجرای قانون آیین دادرسی کیفری برای حمایت از اتباع ایرانی در نامه‌ای از وزیر امور خارجه خواسته است به وضعیت و آزادی هر چه سریعتر این حاجی ایرانی رسیدگی کند.

غریب آبادی گفت: ما توصیه‌های لازم را به دستگاه‌های ذیربط کرده ایم و امیدواریم هرچه سریعتر این حاجی ایرانی به آغوش خانواده اش بازگردد.

گفتنی است یکی از حجاج کشورمان در روز عید غدیر به علت انداختن عکسی از حاج قاسم با کعبه توسط نیروهای سعودی بازداشت و زندانی شد.

311311

کد خبر 1668837

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کاظم غریب آبادی حاجی ایرانی غریب آبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۰۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی ابعاد «طرح زیست عفیفانه» را تشریح کرد

به گزارش خبرنگار مهر، «انسیه خزعلی» معاون امور زنان و خانواده رییس‌جمهور، امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران، با اشاره به اقدامات این معاونت در حوزه حجاب و عفاف اظهار کرد: طرح زیست عفیفانه با عنوان «زندگی و بالندگی» در این معاونت پیگیری می‌شود و مربیانی از سراسر کشور با همکاری آستان قدس رضوی آموزش می‌بینند تا به والدین، آموزش‌های لازم را ارایه دهند.

وی افزود: تاکنون چهار دوره آموزشی برگزار شده است که این مربیان، ابتدا برای والدین و در ادامه برای دانش‌آموزان، آموزش‌ها را ارایه خواهند داد.

معاون امور زنان و خانواده رییس‌جمهور اظهار کرد: هویت دختران و کمک به مهارت‌آموزی دانش‌آموزان در حوزه‌های سبک زندگی، از دیگر برنامه‌های معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری است که در حال انجام است.

وی با اشاره به طرح‌هایی که این معاونت با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پیگیری می‌کند، گفت: از آنجا که معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری دستگاه اجرایی نیست، بیشتر در حوزه قانون‌گذاری و سیاستگذاری فعالیت می‌کند و طرح‌هایی را با همکاری وزارت علوم در کمیسیون‌های مرتبط مجلس پیگیری می‌کند.

معاون امور زنان و خانواده رییس‌جمهور تاکید کرد: حمایت از زنان سرپرست خانوار، از دیگر برنامه‌هایی است که طبق مصوبه شورایعالی انقلاب فرهنگی توسط معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری پیگیری می‌شود.

کد خبر 6094156

دیگر خبرها

  • آبشار لوه این هفته برای دومین بار قربانی گرفت؛ امروز مسافر سبزواری سقوط کرد
  • جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران تشریح شد
  • غریب‌آبادی: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • غریب آبادی: ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان آزاد می‌شوند
  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به هرمزگان
  • مجلس حقوق کارگر را بر مبنای نرخ تورم تعیین کند
  • تشریح اقدامات سال ۱۴۰۲ بسیج سازندگی استان مرکزی
  • اخذ اسناد ۹۷۶ هکتاری بستر رودخانه حاجی عرب در استان قزوین
  • خزعلی ابعاد «طرح زیست عفیفانه» را تشریح کرد