Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان فرماندارشهرستان دلفان در حاشیه جشنواره تخصصی زنبور عسل که در شهرستان دلفان برگزار شد، اظهار کرد: دلفان شهرستان کوچکی است که تعدادی از مردم این شهرستان به پرورش زنبور عسل روی آورده اند. 

اصغر قهرمانی در گفت و گو با ایسنا، افزود: روستای کفراج شهرستان دلفان به عنوان پایلوت و بزرگترین کلونی تولید عسل و پرورش زنبور عسل درکشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
فرماندارشهرستان دلفان عنوان کرد: در روستای  کفراج شهرستان دلفان سالانه ۷۵۰ تن عسل با کیفیت بسیار عالی  تولید می شود. همچنین میانگین تولید عسل در هر شهرستان  نسبت به استان و بسیاری از استانهای کشور بیشتراست. 
وی در رابطه با اقدامات صورت گرفته جهت توسعه ظرفیت تولید عسل در شهرستان دلفان بیان کرد: با توجه به  وجود جنگل‌ها، مراتع بسیار وسیع و آب و هوای ییلاقی، شهرستان دلفان ظرفیت بسیار بالایی جهت پرورش زنبور عسل وجود دارد و مسئولان در این زمینه حمایت می کنند. 
قهرمانی گفت: در روستای کفراج شهرستان دلفان که قطب  تولید عسل است، طی مدتی که بنده مشغول خدمت هستم مردم به جهت اشتغال بلکه به صورت خودجوش به پرورش زنبورعسل روی آورده اند. 
وی تصریح کرد: روستای کفراج شهرستان دلفان بیش از هزار نفر جمعیت دارد که به پرورش زنبور و تولید عسل  مشغول هستند، البته این ظرفیت در سایر روستاهای شهرستان دلفان وجود دارد که به تولید و پرورش عسل بپردازند. 
فرماندار شهرستان دلفان گفت: برگزاری جشنواره تخصصی زنبور عسل در شهرستان دلفان در راستای حمایت از تولید کنندگان عسل است و جهت برند سازی عسل لرستان امروز از تمبراین جشنواره حمایت می شود. 
انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جشنواره زنبور عسل پرورش زنبور زنبور عسل تولید عسل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۱۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری ظهر دوشنبه، با همراهی محمد علیمهری معاون اقتصادی و حضور تیم اقتتصادی همزمان با سومین روز از برگزاری نمایشگاه ایران «اکس پو ۲۰۲۴» از شرکت های شهرک های صنعتی استان تهران مستقر در این نمایشگاه بازدید کرد.

بر اساس این گزارش استاندار تهران ضمن بررسی مشکلات و موانع موجود در شهرک صنعتی با تولیدکنندگان به گفتگو پرداخت.‌

گفتنی است که طی این بازدیدها مقرر شد موانع، مشکلات وچالش های این تولید کنندگان با برگزاری جلسه ای بررسی و رفع شود.

کد خبر 6092245

دیگر خبرها

  • مایک لی زنبور طلایی را می‌گیرد/ تجلیل برای یک عمر دستاورد هنری
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • برگزاری همایش جهش تولید در دیم زار‌های روستای امام قیس شهرستان بروجن
  • از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه
  • دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • معرفی رایتل برای دومین بار به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است
  • برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است