Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@03:42:46 GMT

دبیر: برای کمیل خوشحالم و روسیاهی ماند برای آنها

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۰۱۱۴۸

دبیر: برای کمیل خوشحالم و روسیاهی ماند برای آنها

رئیس فدراسیون کشتی با بیان اینکه کشتی یازدهمین مدالش در ادوار المپیک را بدست آورد، تاکید کرد: کشتی قابلیت گرفتن این تعداد مدال را در دو المپیک داشته است.

 به گزارش ایسنا، علیرضا دبیر در ابتدای مراسم اهدای مدال کمیل قاسمی که با حضور رییس کمیته المپیک در خانه کشتی شهید صدرزاده برگزار شد، با انتقاد از دیرآمدن فرنگی کاران به این مراسم و نحوه پوشش برخی از آن ها، گفت: دیر که می آیید حداقل درست بیایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون کشتی ادامه داد: امروز یازدهمین مدال طلای کشتی ایران در المپیک، توسط صالحی امیری به کمیل قاسمی اهدا می شود. به غیر از من آن ۱٠ نفر دیگر همه استثنا هستند. حیف است کشتی ایران در ۶٠،۷٠ سال فقط ۱۱ مدال گرفته درحالیکه کشتی این قابلیت را دارد که در دو المپیک ۱۱ مدال طلا بگیرد. 

وی ادامه داد:  امثال منصور برزگر، علیرضا حیدری، عباس جدیدی که به جرات بعد از انقلاب با فاصله بهترین آزادکار است یا رضا یزدانی چرا باید برایش آن اتفاقات می افتاد، مهدی تقوی و... همه این‌ها می توانستند طلای المپیک بگیرند. این اعتقاد من است کشتی می تواند به این جایگاه برسد. کشتی آزاد و فرنگی، هر دو تیم ها از نظر مدال و سهمیه المپیک بهترین بودند.

دبیر افزود: کشتی در بازی های اسلامی حتی از وزنه برداری بهتر نتیجه گرفت و تیم دوم و سوم ما آن مدال ها را در قونیه گرفتند. ۸ طلا و ۱۶ مدال را در کشورهای اسلامی گرفتیم. از یک جایی به بعد هم اشتباه داوری هم شروع می شود که همه مدال ها را یک تیم نگیرد. 

وی تصریح کرد: همه روسای فدراسیون ها اشتباه می کنند و فقط دو ساعت تمرین بچه‌ها را می بینند درحالی که اصل قضیه آن ۲۲ ساعت است. خواب خیلی مهم است،  اگر مدال المپیک می خواهیم الان وقتش هست. ۹٠ درصد مدال ها را بچه های زیر ۲۳ سال می گیرند.  ۶۷ درصد مدال های المپیک را کشتی گرفته است. من المپیک را می بینم. عدالت برابری نیست،  یکی باید یک بودجه بگیرد و تیم دیگر یک میزان دیگر. 

رئیس فدراسیون کشتی از صالحی امیری تشکر کرد و گفت: ما در المپیک بد آوردیم، علی گرایی باید طلا می گرفت، ساروی طلا روی سینه اش بود، حسن یزدانی طلا بود باید سه طلا می گرفنتیم. محمدحسین محمدیان باید برنز می گرفت آقای صالحی امیری می گفت کشتی هر چقدر می‌گیرد نوش جانش. آخرش دو سه تا ورزش در المپیک مدال می گیرند کشتی،  وزنه برداری و تکواندو. آنهایی که در فضای مجازی به زن و بچه من فحش دادند باید آن دنیا جواب دهند. خوشحالم کمیل به حقش رسید و روسیاهی ماند برای آنها که می گفتند ما نمی خواهیم او مدال طلا بگیرد. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: علیرضا دبیر مدال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۱۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان: بانوان هاکی در صورت کسب مدال، پاداش می‌گیرند

معاون وزیر ورزش گفت: نگاه وزیر ورزش، نگاهی یکسان به تمامی رشته‌های ورزشی است و در صورت کسب سکو توسط تیم ملی هاکی بانوان که برای نخستین بار خواهد بود، پاداشی برای این تیم در نظر گرفته خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدمحمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با حضور در هشتمین و آخرین اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان کشور به میزبانی سالن فتح دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات، از روند تمرینات تیم بازدید به عمل آورد.

در این دیدار که با حضور بهرام قدیمی رئیس فدراسیون هاکی همراه بود، اسبقیان با اشاره به روند پیشرفت چشمگیر رشته هاکی در کشور گفت: حضور دکتر قدیمی برای جامعه ورزش کشور به طور اعم و در فدراسیون هاکی به طور اخص باعث افتخار و مباهات است و از زمان حضور ایشان شاهد اتفاقات بسیار خوبی در فدراسیون هاکی بودیم.

همدان، میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی

معاون وزیر ورزش افزود: نگاه وزیر ورزش یک نگاه یکسان به تمامی رشته‌های ورزشی است و انشالا در صورت کسب سکو توسط تیم ملی هاکی بانوان که برای نخستین بار خواهد بود، پاداشی در نظر گرفته خواهد شد.

بهرام قدیمی رئیس فدراسیون هاکی نیز ضمن تشکر از حضور معاون وزیر ورزش در این اردو گفت: حضور جناب اسبقیان معاون وزیر ورزش و جوانان را در این اردو باید گرامی بداریم. ما امیدواریم تیم ملی هاکی سالنی بانوانمان با بهره گیری از سرمربی چینی- آمریکایی خانم جون کنت ول و تلاش بی وقفه بازیکنان و کادر فنی تیم بتواند برای نخستین بار در مسابقات آسیایی تایلند روی سکو برود.

رقابت‌های هاکی سالنی قهرمانی آسیا، انتخابی جام جهانی بانوان از 24 تا 27 اردیبهشت در تایلند برگزار خواهد شد و تیم ملی بانوان کشورمان 20 اردیبهشت راهی این رقابت‌ها می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سکوت دبیر و ادامه جولان چاقوکش‌ها در کشتی
  • اسبقیان: بانوان هاکی در صورت کسب مدال، پاداش می‌گیرند
  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • هدف فدراسیون کشتی از اعزام یزدانی/ نگرانی برای تکرار اتفاق تلخ
  • يزدانى - اسنايدر، كشتى جهان چشم انتظار شماست!
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • دیدار اعضای هیئت کشتی استان همدان با علیرضا دبیر
  • (عکس) مالک جدید باشگاه استقلال در آغوش علیرضا دبیر
  • ورزشکاران معترض دوومیدانی بالغ‌ هستند/المپیک جای نخبگان است