Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتور روز گذشته در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز در مصاف با تیم هوادار به تساوی بدون گل دست یافتند.

تراکتوری‌ها در این بازی برتری چندانی بر حریف خود نداشته و موقعیت‌های چندانی را هم نتوانستند روی دروازه تیم مهمان ایجاد کنند. تقریبا در اواسط نیمه دوم وقتی تماشاگر مطمن شد که با این روش گلزنی و پیروزی بر تیم مهمان ممکن نیست بدون اعتراض شروع به ترک ورزشگاه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روشی که سال‌هاست در ورزشگاه‌های اروپایی از سوی تماشاگران اقدام شده و به نشانه اعتراض به عملکرد تیم خود زودتر ورزشگاه را ترک کردند.

در این بازی تماشاگران تراکتور که به تماشاگران پرشور معروف هستند به نشانه اعتراض و نارضایتی از عملکرد تیم فوتبال تراکتور از دقیقه 80 ورزشگاه را ترک کردند. ترک بی سروصدای تماشاگران حمایت هواداران از تراکتور را همچنان نشان می‌دهد.

تمالشاگران تیم تراکتور در سال 88 و بعد شکست خانگی برابر تیم سایپا با شعار "عیبی یوخ" فرهنگ جدیدی در فوتبال ایران ایجاد کردند که حتی می‌توان تیم بازنده را هم تشویق کرد. هر چند در سال‌های بعدی این شعار کم و کمتر در ورزشگاه تبریز شنیده شد.

انتهای پیام/60017

منبع: فارس

کلیدواژه: تراکتور تبریز هوادار تماشاگر عیبی یوخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۱۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند

به گزارش ورزش سه بعد از اینکه در نیم فصل دوم مجوز نشستن سیدجلال حسینی روی نیمکت تیمش صادر شد حالا او یکی از دستیاران اوسمار است که لب خط می‌آید. 
در شرایطی که رافائل گونزالس تولدو و مهرداد خانیان خیلی کم لب خط می‌آیند سیدجلال بیشتر از سایر دستیاران اوسمار در کنار خط طولی حاضر شده و با بازیکنان صحبت می‌کند. 
سیدجلال در بازی با آلومینیوم اراک در همان نیمه نخست به خاطر اعتراض به قضاوت عرب براقی کارت زرد گرفت. این دومین بازی است که او در نیم فصل دوم اخطار می‌گیرد و ظاهرا اعتراض‌هایش نسبت به دوران بازیگری‌اش بیشتر است و البته به خاطر تازه کار بودنش به عنوان مربی راحت‌تر توسط داوران جریمه می‌شود.

دیگر خبرها

  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • بلایی که انفجار مهیب چاه فاضلاب بر سر شهروندان تبریزی آورد | فیلم
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور
  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور به خاطر استرس شدید
  • سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند
  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!