Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران از اقتصادنیوز به نقل از قرن نو، محسن رضایی میرقائد چهارشنبه شب و در حاشیه بازدید از بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو گفت:  گلایه رهبر معظم انقلاب اسلامی به واسطه نارضایتی مردم بود و این مسئله باعث تحرک جدی در خودروسازی کشور شد. اکنون خودروسازان درصدد جلب رضایت مردم هستند و این آغاز خوبی برای تحول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در خصوص صادرات خودروهای تولید داخل نیز اظهار کرد: حتما باید به فکر صادرات خودرو باشیم و به آن دست پیدا کنیم زیرا هیچ صنعتی بدون صادرات امکان رشد ندارد.

 

هر خودرویی وارد نمی‌شود


محسن رضایی در پاسخ به سوالی در خصوص واردات خودروگفت: واردات خودرو براساس چارچوب تحول خودرو در ایران در حال انجام است و هر خودرویی وارد نمی‌شود.

 

گلایه رهبر معظم انقلاب اسلامی به واسطه نارضایتی مردم بود



 محسن رضایی میرقائد چهارشنبه شب و در حاشیه بازدید از بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو گفت: گلایه رهبر معظم انقلاب اسلامی به واسطه نارضایتی مردم بود و این مسئله باعث تحرک جدی در خودروسازی کشور شد. اکنون خودروسازان درصدد جلب رضایت مردم هستند و این آغاز خوبی برای تحول است.

وی در خصوص صادرات خودروهای تولید داخل نیز اظهار کرد: حتما باید به فکر صادرات خودرو باشیم و به آن دست پیدا کنیم زیرا هیچ صنعتی بدون صادرات امکان رشد ندارد.


معاون رییس جمهور همچنین در جمع خبرنگاران گفت: صنعت خودروسازی باید چهار قدم را طی کند تا موجب تحول در این صنعت شود، در گذشته در حال مونتاژ خودرو بودیم که این زمان بیش از حد طول کشید و در مرحله بعد مهندسی معکوس در تولید قطعات و لوازم بود که آن هم دیر آغاز شد.



او بیان کرد: اکنون در مراحل اولیه نوآوری، ابداع و ابتکار صنعتی هستیم و سپس باید به سطح بن ساختی برسیم تا امکان تولید خودروی ملی و اسلامی که دارای کیفیت بالا همراه با رضایتمندی مردم باشد برویم البته این حرکت در این دولت آغاز شده است تا به سمت صنعت واقعی خودرو برویم.

مشاور رییس‌جمهور گفت: خراسان رضوی شرایط لازم را دارد و می‌تواند یکی از کانون‌های بزرگ صنعت خودروسازی باشد.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص واردات خودرو افزود: واردات خودرو براساس چارچوب تحول خودرو در ایران در حال انجام است و هر خودرویی وارد نمی‌شود.

رضایی اظهار کرد: برای اینکه اقشار متوسط جامعه هم بتوانند از این شرایط استفاده کنند برای واردات خودرو زیر ۱۰هزار دلار امتیازاتی در نظر گرفته شده است و وارد کنندگان باید خدمات پس از فروش مناسب به مشتریان ارائه دهند، همچنین نسبت به وارد کردن تکنولوژی نیز اقدام کنند. برهمین اساس واردات خودرو با هدف رسیدن به تولید خودروی ملی صورت می‌گیرد و در این مسیر نظارت وجود خواهد داشت تا واردات یک کار تجاری صرف و دلالی نباشد.



بیست و دومین نمایشگاه خودرو در ۲۰ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی و در سالن‌های فردوسی، مفاخر، عطار و فضای باز این مجموعه برپا شده است.



این نمایشگاه از امروز تا ۱۲ شهریورماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد دایر است و پیش‌بینی می‌شود حدود پنج هزار نفر بازدیدکننده داشته باشد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: محسن رضایی گلایه رهبر انقلاب واردات خودرو صادرات خودرو واردات خودرو گلایه رهبر محسن رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۱۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان در باره طرح حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ،رئیس دستگاه قضا،وزیر کشور وارد این صحنه شدیم

به گزارش صدای ایران از ایسنا، سردار احمدرضا رادان در اجتماع مردم مشهد در حمایت از پلیس برای اجرای طرح نور گفت: موضوع عفاف و حجاب و برهنگی و عریانی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده ها، با هدف نفوذ و استحاله است.

وی افزود: ما به حکم قانون و به خواست مردم، مسئولین به ویژه رئیس جمهور، رئیس دستگاه قضا، وزیر کشور و با حمایت نمایندگان و رئیس مجلس وارد این صحنه شدیم؛ در کنار مضجع شریف حضرت علی بن موسی الرضا قسم یاد می‌کنیم و عهد و پیمان می‌بندیم با جانبازان و شهدا و کسانی که دل در گرو خدا بستند تا حمایت‌های مردم عزیز را داریم به لطف خدا و عنایات اهل بیت (ع) به هیچ عنوان از این جنگ شناختی و حوزه اجتماعی که رها شده بود و مورد هجمه دشمن قرار گرفته، لحظه‌ای آرام و قرار نداشته و برای رسیدن به عفت اسلامی درنگ نخواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • محسن رضایی از جلسات با گروه‌های سیاسی دنبال چه هدفی است؟
  • اخطار محسن رضایی به تک‌روی و سهم‌خواهی برخی جریانات / سعید محمد به گله‌مندی پرداخت
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • جلسات محسن رضایی با احزاب و جریان‌های انقلاب
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • تلاش محسن رضایی برای وحدت در جبهه انقلاب
  • مردم پول ندارند سمند ۲۰ سال پیش را عوض کنند؛ می‌خواهند خودروی برقی وارد کنند؟
  • کاکایی، کارشناس صنعت خودرو: مردم پول ندارند سمند ۲۰ سال پیش را عوض کنند؛ می خواهند خودروی برقی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیونی وارد کنند؟
  • سردار رادان در باره گشت حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ، رئیس دستگاه قضا و وزیر کشور وارد شدیم
  • سردار رادان در باره طرح حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ،رئیس دستگاه قضا،وزیر کشور وارد این صحنه شدیم