Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@10:27:56 GMT

ایستگاه برق ۶۳.۲۰ کیلوولت GIS شهدای اصفهان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۰۱۴۸۷

ایستگاه برق ۶۳.۲۰ کیلوولت GIS شهدای اصفهان افتتاح شد

ایسنا/اصفهان ایستگاه برق ۶۳.۲۰ کیلوولت GIS شهدای اصفهان با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در خیابان فروغی اصفهان افتتاح شد.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در مراسم بهره برداری از این ایستگاه برق در اصفهان که امروز (پنجشنبه، ۱۰شهریور) برگزار شد، با گرامیداشت هفته دولت، اظهار کرد: استان اصفهان از لحاظ سرمایه غنی است و جایگاه ملی و جهانی دارد، چه از لحاظ نیروی انسانی، چه داشته‌های طبیعی و چه پیشینه تاریخی که باعث افتخار جمهوری اسلامی است، به ویژه شهدای گرانقدر که تعدادشان در اصفهان قابل توجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی سلاجقه با اشاره به اینکه این استان برای نظام جمهوری اسلامی هزینه کرده است، گفت: هرچند همه مدیون نظام اسلامی هستیم، اما اصفهان انتظار دارد نظام اسلامی توجه بیشتری به این استان داشته باشد که دولت سیزدهم نیز چنین دیدگاهی دارد.

وی با بیان اینکه گاهی زیرساخت‌ها ایجاد می‌شود و بعد شهری را روی آن بنا می‌کنیم، گفت: ولی گاهی شهر پیشینه تاریخی بسیار درخشانی دارد و توسعه آن بسیار سخت است، چون باید سرمایه‌ها حفظ و حداقل خسارت به زیرساخت‌ها وارد شود.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست افزود: اینجا هنر اصفهانی‌ها را می‌طلبد تا در عین حال که بافت سنتی به نحو مطلوب حفظ شود زیرساخت‌ها هم توسعه یابد. یکی از نمونه‌های عینی آن ایجاد همین پست برق است که امروز افتتاح شد.

وی تکمیل پروژه‌های بر زمین مانده را تکلیف دولت دانست و گفت: این پروژه سال ۸۶ شروع شد و به همت استاندار اصفهان تکمیل و افتتاح شد.

سلاجقه با اشاره به اینکه استان اصفهان از جنبه‌های مختلف مورد توجه دولت است، تصریح کرد: باید از ظرفیت‌های این استان بهره گرفت. مردم استان همیشه برای حفظ ارکان نظام اسلامی در میدان بوده‌اند و این نظام را از خودشان می‌بینند، اما در عین حال باید مشکلات این استان هم حل شود و دولت با تمام توان در خدمت مردم این استان است.

وی به مشکلات آب و فرونشست زمین در اصفهان اشاره و اظهار کرد:  این مشکلات باید مدیریت شود، همانطور که با همه مشکلاتی که وجود داشت امسال نه قطعی آب و نه برق داشتیم و مصرف  آب و برق مدیریت شد. اصفهان نیز باید به سمتی برود که فقط گاز در آن استفاده شود و مازوت سوزی نداشته باشد.

معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد: دولت در شرایط سختی کشور را تحویل گرفت، اما به گذشته نگاه نمی‌کنیم و معتقدیم اگر مدیریت صحیح اعمال شود با همین داشته‌های فعلی می‌توانیم کشور را به خوبی اداره کنیم.

وی با بیان اینکه دور اول سفرهای استانی رئیس جمهور هیئت دولت به استان ها پایان یافت، توضیح داد: اعتبارات مصوبات سفرها باید سریع تخصیص یابد که حدود ۲۲ هزار میلیارد تومان باقی مانده و کارهای آنها در حال انجام است.

به گزارش ایسنا، ایستگاه برق ۶۳.۲۰ کیلوولت GIS شهدای اصفهان توسط شرکت برق منطقه‌ای اصفهان با هزینه ۱۴۰ میلیارد تومان و در زمینی به مساحت یک‌هزار و ۲۰۰ متر مربع ایجاد شده که با بهره برداری از آن تعداد ایستگاه.های ۶۳.۲۰ کیلوولت استان اصفهان به ۱۷۷ ایستگاه می‌رسد و ظرفیت این ایستگاه‌ها ۰.۸۵ درصد افزایش می‌یابد.

از جمله مزایای این ایستگاه که با جدیدترین فناوری‌های روز دنیا ایجاد شده است، می‌توان به افزایش پایداری شبکه، فراهم کردن امکان مانور بار مشترکان و جلوگیری از خاموشی‌های ناخواسته، تامین ولتاژ استاندارد و کاهش تلفات انرژی اشاره کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سازمان محیط زیست ایران هفته دولت افتتاح پروژه در هفته دولت برق پست برق ۶۳ ۲۰ کیلوولت ایستگاه برق رئیس جمهور افتتاح شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۱۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه زیرساخت های آموزشی در خارگ است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا دشتی زاده ظهر جمعه در بازدید از مراحل اجرایی مدرسه شهدای پتروشیمی خارگ اظهار داشت: توسعه و افزایش زیر ساخت‌های آموزشی و پرورشی به صورت مستمر در دستور کار مجموعه دولت سیزدهم قرار داشته و پیگیری شده است.

وی اضافه کرد: در همین راستا جزیره راهبردی خارگ نیز همگام به دولت با حمایت شرکت پتروشیمی خارگ اقدام به ساخت مدرسه شهدای پتروشیمی خارگ کرد.

بخشدار ویژه خارگ افزود: در جوامع امروزی دستگاه تعلیم و تربیت از ابزارهای مهم تحقق اهداف و مقاصد اجتماعی محسوب می‌شود که بسترساز رشد و توسعه اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جامعه را فراهم می‌کند چرا که بدون شک امروزه آموزش و پرورش از مهم‌ترین مؤلفه‌های تأثیر گذار در روند توسعه پایدار در کشور هاست.

وی با اشاره به مراحل اجرایی مدرسه شهدای پتروشیمی خارگ اضافه کرد: تاکنون این پروژه مهم آموزشی تاکنون بیش از ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: دولت مردمی سیزدهم با درک درست و منطقی از اهمیت و نقش آموزش و پرورش در دستیابی به توسعه همه جانبه و پایدار، بیشترین توجه را در این دوره به دستگاه تعلیم و تربیت جزیره خارگ داشته است، در دولت سیزدهم، ایران قوی با مدرسه و دانش آموز قوی مورد اهتمام است.

کد خبر 6089079

دیگر خبرها

  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • ۲۵هزار تخت بیمارستانی در سه سال ابتدای دولت سیزدهم افتتاح شده است
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • هوای اصفهان و ۳ شهر مجاور ناسالم است
  • افزایش پایداری شبکه برق دشت آزادگان
  • رویکرد دولت سیزدهم توسعه زیرساخت های آموزشی در خارگ است