Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محسن سلامی روز پنجشنبه در آیین افتتاح کارخانه فرآورده گیاهان دارویی در شیروان خراسان شمالی که با حضور وزیر جهاد کشاورزی انجام شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همچنین طرح تهاتر گوشت تولیدی دامداران با نهاده های دامی نیز در چهار استان کشور از هفته آتی آغاز می شود.

وی افزود: این طرح در حمایت از دامداران و با هدف کمک به تولید گوشت اجرایی می شود و در آن گوشت قرمز تولیدی مازاد دامداران با نهاده های دامی تهاتر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور ادامه داد: تهاتر نهاده های دامی با گوشت تولیدی مازاد دامداران از چهار استان بعنوان قطب دامپروری آغاز می شود و در این طرح نهاده ها به صورت مناسب در اختیار دامداران قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه نگرانی برای تامین نهاده های دامی وجود ندارد گفت: این محصول وارداتی، تامین شده و مشکل و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد و به میزان کافی ذخیره شده است.  

اجرای طرح خرید حمایتی دام 

سلامی در بخش دیگر سخنان خود به طرح خرید حمایتی دام زنده از دامداران اشاره کرد و گفت: این طرح هم در برخی از استان های کشور در حال اجرا است و رویکرد ما حمایت از دامدار و ایجاد شرایط برای تداوم تولید و اشتغال در دامداری ها است.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح دام سبک و سنگین با قیمت مشخص از دامدار خریداری می شود و اختیار تعیین قیمت دام زنده به استان ها تفویض شده است.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور اظهارداشت: تعیین قیمت خرید حمایتی دام  زنده سبک و سنگین در تمامی استان های کشور توسط کمیته های استانی انجام می شود، دستور العمل خرید حمایتی به استان ها ابلاغ شده و طرح در حال اجرا است.

وزیر جهاد کشاورزی برای کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی هشت پروژه و بررسی وضعیت کشاورزی خراسان شمالی امروز پنجشنبه( ۱۰ شهریورماه) به این استان سفر کرد.

برچسب‌ها بجنورد وزارت جهاد کشاورزی دام و طيور خراسان شمالی شرکت پشتیبانی امور دام کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد وزارت جهاد کشاورزی دام و طيور بجنورد وزارت جهاد کشاورزی دام و طيور خراسان شمالی شرکت پشتیبانی امور دام کشور نهاده های دامی شرکت پشتیبانی خرید حمایتی نهاده ها استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۱۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آماده‌باش در مناطق نفت‌خیز جنوب برای آب‌گرفتگی‌های احتمالی

مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از آمادگی همه‌جانبه این مجموعه در صورت بارندگی‌های احتمالی و آب‌گرفتگی خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، امیر بصیری از اعلام آماده‌باش نیروهای این ش کت در صورت بارندگی‌ و آب‌گرفتگی خبر داد.

وی گفت: نشست هماهنگی برای جمع‌آوری بحران آب سطحی احتمالی ناشی از بارندگی پیش رو پس از اعلام سازمان هواشناسی درباره بارندگی و صدور ابلاغ استانداری و دستورهای مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، برگزار شد.

مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با بیان اینکه ورود جدی مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید مناطق نفتخیز جنوب به رفع بحران آبگرفتگی‌های اخیر در شهرستان کارون مورد تمجید استاندار خوزستان قرار گرفت، افزود: شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با محوریت مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید به‌عنوان معین شهرستان کارون است.

بصیری تصریح کر: همه معاونت‌های عملیاتی و تعمیرگاهی به حالت آماده‌باش کامل درآمدند و همه امکانات آنها برای جلوگیری از خسارت‌های احتمالی ناشی از آبگرفتگی بسیج شده است.

دیگر خبرها

  • اعلام آماده‌باش در مناطق نفت‌خیز جنوب برای آب‌گرفتگی‌های احتمالی
  • امکان تامین نهاده دام و طیور با کشت فراسرزمینی/می توان هاب غذایی منطقه شد
  • ۱۸۵ میلیون متر مکعب آب شرب در لرستان تولید شد
  • مرغداران وارد بازی مافیایی واردات مرغ نشوند
  • واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد
  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • سخنگوی دولت: مشکلی در تامین منابع ارزی نداریم
  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان 
  • تمهیدات جدید بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها اعلام شد
  • جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها