Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@13:48:13 GMT

پلمپ ۱۰ واحد صنفی

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۰۱۶۱۸

پلمپ ۱۰ واحد صنفی

بازرسین مرکز بهداشت سنندج بیش از سه و نیم تن مواد غذائی غیر قابل مصرف را کشف و ضبط نمودند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ رئیس مرکز بهداشت سنندج در این رابطه اظهار داشت، درادامه روند تشدید بازدیدها وبازرسی ها بر فعالیت اصناف توسط کارشناسان وبازرسین این مرکز در قالب 49 گشت مشترک ستادی، از 14 اداره و395 واحد صنفی و در قالب بازدیدهای محیطی 2015 مورد بازدید و بازرسی از واحدهای مختلف صنفی در سطح شهر و روستاهای تابعه در نیمه دوم مرداد به انجام رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد شاه ویسی به بازدیدهای مستمر بر مراکز تهیه وتوزیع وعرضه مواد خوراکی وغذای آماده تاکید نموده و افزود طی مدت زمان یادشده  852 مورد بازدیداز مراکز مذکورصورت گرفته که 20 مورد از این مراکز جهت تایید سلامت، مورد نمونه برداری قرارگرفته است .

 در زمینه نظارت برعرضه نان نیز  38 مورد نان جهت تایید سلامت از نظر میزان نمک در نان وعدم استفاده از جوش شیرین مورد نمونه برداری قرار گرفت است.

رئیس مرکز بهداشت سنندج ضمن اشاره به صدور 12 مورد اخطاریه بهداشتی به اماکن خاطی گفت : درروند بازرسی های صورت گرفته تعداد 10 واحد صنفی مختلف شامل اغذیه فروشی ؛ عرضه غذای آماده ,  خبازی سنگک ؛  چایخانه  ؛  آبمیوه و بستنی  ؛ سبزی خردکنی ؛ کله پزی به علت عدم اجرای کامل پروتکلها وموازین بهداشتی با کسب نیابت قضائی پلمپ گردیده ومقدار 3686 کیلو گرم انواع مواد غذائی غیر قابل مصرف کشف وضبط گردیده است .

همچنین در خصوص فعالیتهای اجرایی ونظارتی در زمینه بهبود کیفیت آب شرب، به ۱۳٤ مورد نمونه گیری و آزمایش میکروبیولوژیکی در نقاط مختلف شهر وروستاهای تابعه سنندج اشاره نمودند.

دکتر شاه ویسی در بخش پایان سخنان خود به فعالیتهای بازرسین بهداشت حرفه ایی اشاره داشته و افزود ،  کارشناسان و بازرسین بهداشت حرفه ایی  این مرکز نیز 250 مورد بازدید را در زمینه های صنعت ؛ معدن ؛ کشاورزی ،خدمات و نظارت بر اجرای مقررات ایمنی وبهداشت حرفه ایی و رعایت اصول وموازین بهداشتی  به انجام رسانیده اند.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۱۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی ماهشهر از مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ منوچهر جوانمرد اظهار کرد: به منظور ساماندهی واحدهای صنفی و برخورد با تخلفات صنوف، گشت تلفیقی ماموران پلیس امنیت عمومی، بازرسان اتحادیه صنوف و صنعت، معدن و تجارت از ۴۲ واحد صنفی در نقاط مختلف این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: در این زمینه ۱۵ واحد صنفی به علت عدم رعایت ضوابط، نداشتن پروانه کسب و همچنین گرانفروشی، مهر و موم شدند و برای ۲۷ واحد دیگر به علت نداشتن ضوابط لازم برگ اخطاریه صادر شد.

فرمانده انتظامی ماهشهر با تاکید بر ادامه طرح‌های نظارت بر اماکن و صنوف مختلف و قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای این گونه طرح‌ها، گفت: از مردم می‌خواهیم در صورت مشاهده و یا برخورد با تخلفات صنفی، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • امحای ۱۵۳۹ کیلو گرم مواد عذایی غیر بهداشتی در هشترود
  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد