Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پیشین کمیته ملی المپیک گفت: کشتی پرچمدار المپیک است و این گزافه نیست.

رئیس سابق کمیته ملی المپیک از کشتی تجلیل کرد.

به گزارش طرفداری، رضا صالحی امیری رئیس پیشین کمیته ملی المپیک در مراسم اهدای مدال قهرمان سنگین وزن کشتی آزاد المپیک 2012 لندن اظهار داشت: کشتی در نیم قرن اخیر پرچمدار ورزش ایران بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما شاهد مناقشات و بحث‌هایی از سوی علیرضا دبیر بودیم اما این بحث‌ها شخصی نبود و نیست، بلکه برای کشتی است. البته به این معنا نیست که هر چه می‌گوید، درست است، اما به این معناست که برای کشتی حرف می‌زند. من برای این قهرمان المپیک احترام خاصی قائلم.

وی ادامه داد: کشتی پرچمدار المپیک است و این گزافه نیست. حسن یزدانی نماد قهرمانی ما بار دیگر خواهد درخشید. هم کشتی فرنگی و هم کشتی آزاد روزگار درخشانی را خواهند داشت. بخش زیادی از بودجه ما به کشتی اختصاص داشته، کشتی افتخار ورزش ما است.

رئیس پیشین کمیته ملی المپیک در مورد کمیل قاسمی نیز گفت:  در خصوص کمیل عزیز باید بگویم که او مرد اخلاق و فراتر از مدال طلا، صاحب مدال اخلاق است. من باور دارم این سالن روح دارد و روح آن پهلوانی است که در مرام کشتی است. از روزی که روس‌ها برای باز پس دادن این طلا مقاومت کردند، ما همه تلاش‌مان را کردیم تا این اتفاق بیفتد.

صالحی امیری عنوان کرد: مگر می‌شود یک ملتی افتخارات خودش را فراموش کند؟ مگر می‌شود فدراسیون کشتی به دنبال مدال طلای المپیک قهرمانش نباشد؟ با کمیته بین‌المللی المپیک مکاتبه کردیم و در سفر اخیر به لوزان مدال را دریافت کردیم. این اتفاق مهمی است، کمیل مدال اخلاق داشت و امروز مدال طلای المپیکش را می‌گیرد.

اخبار داغ 

انتقاد یک روزنامه ورزشی از میثاقی؛ آنتن زنده تلویزیون دست چه کسانی است؟ افشاگری فغانپور علیه میرشاد ماجدی: نگذار بگویم شب قبل از بازی با لبنان کجا بودی! / فیلم گل دوم دیبالا به مونتزا (رم 2-0 مونتزا) توقف در 236 بازی پیاپی در لالیگا؛ اینیاکی ویلیامز پس از 6 سال مصدوم شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۱۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند

به گزارش خبرگزاری مهر، روح الله صالحی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد و معلم اخلاق استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک روز معلم افزود: معلمان شمع وجود خویش را برای روشنایی راه ما و آیندگان ما ارزانی داشتند و این روحیه ایثار در کمک به نیازمندان نیز متجلی است.

وی تصریح کرد: امیدواریم با توجه به ظرفیت خوبی که بین فرهنگیان وجود دارد، برنامه‌های در دست اجرا و همچنین کمک و تعامل ادارات آموزش و پرورش در سطح استان این تعداد در سال جاری افزایش یابد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از همکاری یک هزار و ۶۸۹ معلم با کمیته امداد در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین خبر داد و افزود: خوشبختانه در قالب موضوعات فرهنگی نیز شاهد همکاری معلمان هستیم.

صالحی با بیان اینکه خیران با هر مبلغی می‌توانند در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت کنند، اضافه کرد: خیران نیک‌اندیش زنجانی می‌توانند از طریق ارسال عدد ۱ به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ و یا مراجعه به سایت Ekram.emdad.ir حمایت مادی و معنوی فرزندان ایتام و محسنین را عهده دار شوند.

گفتنی است؛ در حال حاضر قریب به ۴۹۰۰ یتیم و فرزند محسنین در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند.

کد خبر 6090729

دیگر خبرها

  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند
  • ابتدای سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • در آغاز سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند
  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین