Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس سازمان هواشناسی وزش باد را پدیده غالب ۵ روز آینده در شرق و شمال‌شرق کشور اعلام کرد و همچنین از افزایش نسبی دما در نیمه شمالی کشور تا آخر هفته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، امین‌حسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی با تشریح آخرین وضعیت جوی کشور طی امروز پنجشنبه ۱۰ شهریورماه و نیز ساعات و روزهای آتی، گفت: در پنج روز آینده در بیشتر مناطق کشورمان جوی آرام و پایدار خواهیم داشت و برای شرق و شمال‌شرق به ویژه منطقه زابل وزش باد، پدیده غالب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا آخر هفته برای نیمه شمالی کشورمان افزایش نسبی دما را پیش‌بینی می‌کنیم. در دو روز آینده به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب روی ارتفاعات جنوب شرق، سیستان و بلوچستان و ارتفاعات شرق هرمزگان افزایش ابر و رگبار پراکنده را انتظار داریم.

نقشینه ادامه داد: در سه روز آینده برای مناطقی از استان‌های خوزستان و جنوب ایلام در بعضی ساعات گرد و غبار رقیق رخ خواهد داد.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از دوشنبه شب هفته آینده با نفوذ هوای مطلوب و خنک از شمال غرب کشورمان برای استان اردبیل و سواحل دریای خزر تا روزهای پایانی هفته آینده شاهد بارش باران خواهیم بود. ضمن اینکه در همین مدت کاهشش محسوس دما نیز در سواحل شمال کشور رخ خواهد داد.

وی اضافه کرد: برای تهران هم پیش‌بینی می‌کنیم امروز بیشینه دما ۳۴ و فردا و پس‌فردا ۳۵ و ۳۶ درجه باشد. کمینه دمای پایتخت امروز به ۲۳ درجه رسید. ضمن اینکه طی امشب و فردا، احتمال غبار رقیق در تهران وجود دارد.

انتهای پیام/

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بارش باران سازمان هواشناسی وزارت راه و شهرسازی وزش باد برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۱۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی افزایش نسبی و تدریجی دما در استان گلستان

مهدیه اصحابی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی تا روز دوشنبه وضعیت جوی استان به نسبت پایدار و آسمان صاف و آفتابی همراه با افزایش نسبی و تدریجی دما پیش بینی می‌شود.

وی افزود: از بعدازظهر دوشنبه با شمالی شدن جریانات سطح زمین، افزایش ابر و بارش پراکنده، کاهش دما و وزش باد نسبتاً شدید پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی گلستان گفت: این شرایط ناپایدار جوی با شدت و ضعف تا پایان هفته در استان تداوم خواهد داشت.

وی یادآور شد: دمای حداقل صبح امروز گرگان ۱۴ درجه ثبت شد و پیش بینی می‌شود حداکثر دمای امروز گرگان به ۲۸ درجه برسد.

کد خبر 6096843

دیگر خبرها

  • میانگین بارش در خراسان شمالی ۸۲ درصد افزایش پیدا کرده است
  • پیش‌بینی هوا طی روزهای آینده/ تداوم بارش‌ها در این استان‌ها
  • ناگفته‌هایی درباره سهم کشورمان از یک میدان گازی در شمال خلیج‌فارس
  • نواحی غربی کشور ۱۷ اردیبهشت ماه بارانی می‌شود/صدور هشدار هواشناسی سطح زرد در کشور 
  • نواحی غربی کشور ۱۷ اردیبهشت ماه بارانی می‌شود
  • هشدار زرد هواشناسی در پی فعالیت سامانه بارشی در کشور
  • رگبار باران و رعدوبرق در ۶ استان کشور طی امروز / بارش‌ها در کدام مناطق تشدید می‌شود؟
  • هواشناسی ایران / هشدار زرد در پی فعالیت سامانه بارشی در کشور
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • پیش بینی افزایش نسبی و تدریجی دما در استان گلستان