Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی در اجلاسیه تهران کنگره ملی میرزاکوچک خان گفت: نهضت جنگل به ما یاد داد که هرگز نباید به بیگانگان اعتماد کنیم.
به گزارش خبرگزاری آریا،  غلامعلی حداد عادل در اجلاسیه تهران کنگره ملی میرزاکوچک خان که در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار شد، درباره شخصیت میرزا کوچک خان افزود: او یک روحانی و طلبه بود که چشمش به آفاق جدیدی باز شد و نجات ملت را وظیفه خود دانست و وارد مبارزه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: میرزاکوچک واجد روحیاتی همچون صداقت، ایمان به خدا، استقامت، شجاعت، عشق به وطن، مردم‌دوستی، عدالت‌طلبی، علاقه‌مندی به پیشرفت ایران و ایمان راسخ به اسلام بود و حتی کسانی‌که از نظر مرامی با میرزا همسو نبودند، اخلاق، پاکی، بزرگی، نجابت و ایمان او را می‌ستودند.
رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی تاکید کرد: باید به نسل جوان یادآوری شود که این کشور با مجاهدت چه مردان بزرگی حفظ شده است که یکی از آن‌ها میرزا کوچک جنگلی است.
حداد عادل افزود: نسل آینده باید بداند که "ایران" ارزان پا برجا نمانده است.
وی گفت: بی بی سی که امروز خود را دلسوز مردم ایران نشان می‌دهد همواره بلندگوی کشوری استعماری بوده است. نهضت جنگل به ما یاد داد که هرگز نباید به بیگانگان اعتماد کنیم.
حداد عادل با اشاره به اینکه امروز دست دشمنانِ ملت ایران کوتاه شده است و این ملت بر استقلال خود پافشاری می‌کند، خاطرنشان کرد: ملت ایران تاوان مقاومت را می‌پردازد، اما در برابر دشمنان سر خم نمی‌کند.
اجلاسیه تهران کنگره ملی میرزا کوچک جنگلی که امروز در برج میلاد تهران برپا شد، پیش درآمدی بر اجلاس شهر‌های قم و کربلاست که اختتامیه آن در شهر رشت برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حداد عادل حداد عادل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۱۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صنایع کوچک و متوسط آفریقای مرکزی با وزیر خارجه دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با آقای «انگاته روبارد» وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط آفریقای مرکزی دیدار و گفتگو کرد. دکتر امیرعبداللهیان توسعه و ارتقای همه جانبه مناسبات با قاره آفریقا را از اولویت‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران دانست.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران برای توسعه مناسبات دوجانبه با جمهوری آفریقای مرکزی در زمینه‌های مورد نیاز این کشور به ویژه در حوزه‌های کشاورزی، علمی و فناوری و آموزشی آمادگی خود را اعلام می‌دارد.

آقای «انگاته روبارد»، وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط آفریقای مرکزی نیز با اشاره به اهمیت پذیرش دعوت جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در دومین همایش ایران و آفریقا و اکسپو تهران و ابراز قدردانی از حسن میزبانی از ایشان و هیات همراه، پیشرفت‌ها و دستاوردهای کشورمان در زمینه‌های علمی، فناوری و صنعتی را ستود.‌

کد خبر 6092645

دیگر خبرها

  • لزوم تبیین گفتمان وعده صادق توسط اساتید دانشگاه 
  • وزیر آفریقای مرکزی: ما به دنبال دانش ایرانی در حوزه معدن هستیم
  • انتقادات پهلوی به قاجاریان به‌خاطر امتیازدادن به بیگانگان!
  • علم وایمان دو شاخصه وجودی شهید مطهری است
  • ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی
  • وزیر صنایع کوچک و متوسط آفریقای مرکزی با وزیر خارجه دیدار کرد
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران
  • خلیج فارس جای بیگانگان نیست
  • پالایشگاه‌های فراسرزمینی، استراتژی مهم دولت سیزدهم در افزایش صادرات نفت
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود