Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، آرش خوش‌خو منتقد باسابقه سینما در واکنش به بازی ویشکا آسایش در سریال «مریخی ها» به توانایی تعدادی از بازیگران زن در آثار کمدی و طنز اشاره کرد و در صفحه شخصی اش نوشت:

«۱-بازی ویشکا آسایش در سریال روزی روزگاری مریخ شایسته تحسین و ستایش است. حضور ذهن ، سرعت واکنش ، سرعت ادای واضح کلمات ، میمیک های بی نقص ، چابکی در حرکت و درک بی نظیرش از مفهوم شوخی ، بازی او را مستحق توجه ویژه ای کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با داشتن ویشکا آسایش ، آزاده صمدی و شقایق دهقان ، سینمای ایران حالا ظرفیتی استثنایی برای خلق شخصیت های کمیک زنانه دارد . هر سه نفر در عرصه کمدی درخشان هستند. باور کنید مبالغه نمی کنم.

بگذارید باز هم پیش روی کنم. در هر فیلم و سریال کمدی که این سه نفر در یک دهه اخیر بازی کرده اند کارشان یک سر و گردن از ستاره های مشهور مرد روبه رویشان بهتر و کم نقص تر بوده است. سال ها قبل نمایشی در تالار ایرانشهر دیدم که سحردولتشاهی هم در نقشی کمیک فوق العاده ظاهر شده بود. هرچند بعید است دیگر کسی به او پیشنهاد بازی کمدی بدهد.

۲- به شکل اتفاقی بخشی از سریال لیسانسیه ۲ را دیدم. چه اعجوبه ای است کاظم سیاحی! چطور چنین استعدادی در سینمای ایران این قدر دیر کشف می شود؟ چه کسی حق امثال کاظم سیاحی و الهام کردا و یا لیلا زارع را از سینمای ایران بازپس می گیرد؟ استعدادهای مسلم بازیگری.»


 

کد خبر 702302 برچسب‌ها کارگردانان سینمای ایران بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران سریال خانگی نمايش خانگي

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: کارگردانان سینمای ایران بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران سریال خانگی نمايش خانگي سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۱۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در رئال باور داریم تیمی بهتر از ما وجود ندارد

به گزارش "ورزش سه"، اورلین شوامنی دیشب برابر بایرن در پست اصلی خود یعنی هافبک دفاعی بازی کرد، ولی در اواخر بازی با بیرون رفتن ناچو و آمدن ادواردو کاماوینگا، به دفاع میانی رفت. در مجموع شوامنی از خوب‌های رئال در تساوی 2-2 بود.

او در مورد نتیجه پایانی گفت: «ما می‌خواستیم برنده شویم و حالا مهم بازی برگشت است که در خانه و مقابل هواداران خواهیم داشت. اول باید کادیز را در لالیگا ببریم و سپس به بایرن فکر خواهیم کرد. نیمه دوم را خوب شروع نکردیم و دو گل به ما زدند ولی رفته رفته بهتر شدیم و تا پایان جنگیدیم. خوشحالم مساوی گرفتیم و حالا در موقعیت خوبی برای بازی برگشت هستیم.»

شوامنی در مورد پست بازی خودش گفت: «مهم کمک به تیم است. من هافبکم ولی اگر مربی بخواهد، هر جای دیگری بازی می‌کنم.»

اهمیت پاس تونی کروس به وینیسیوس روی گل اول: «می‌دانیم که تونی و وینی مهره‌های کلیدی ما هستند ولی ما مجموعه‌ای باورنکردنی داریم. مهم نیست کدام یازده بازیکن بازی را شروع می‌کنند. ما می‌دانیم و باور داریم که بهترین تیم دنیا هستیم. این تفاوت رئال با سایر تیم‌هاست.»

دیگر خبرها

  • نام بازیگر مرد مشهور فرانسوی در سیاهه متجاوزان سینما
  • دین سینما به امام صادق‌(ع) چه زمانی ادا می‌شود؟
  • نام بازیگر مرد مشهور فرانسوی در سیاهه متجاوزان سینما / صنعت سینما برای زنان جای امن‌تری می‌شود
  • حرف‌های جنجالی بازیگر مشهور که صداوسیما اصلا قبول ندارد
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت + عکس
  • در رئال باور داریم تیمی بهتر از ما وجود ندارد
  • از فصل دوم جایگزین نقش کژال شدم/ پیشنهادات کاری دیگری دارم اما تصمیم نگرفته‌ام
  • ماجرای خانواده رضا عطاران در «بدل» چیست؟ / معرفی چهره‌های جدید
  • ماجرای خانواده رضا عطاران در «بدل» چیست؟/ معرفی چهره‌های جدید
  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران؛ صدیقه سامی نژاد که بود؟ (+عکس)