Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس حجت السلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای صبح امروز در جریان سفر خود به این استان با حضور در جمع قضات و پرنسل دادگستری استان یزد، با بیان این‌که در مسیر انقلاب اسلامی ایران سختی‌های زیادی کشیده شده است، اظهار کرد:‌ استان یزد با  یک میلیون و سیصد هزار نفر جمعیت، بالغ بر سه هزار شهید، بیش از ۹ هزار جانباز، ۸۰۰ آزاده و بسیاری ایثارگر تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت ایثارگری شهدای دشت نینوا، افزود:‌ این خون‌ها برای پاسداری از حق و ارزش‌های اسلامی ریخته شده و ما امیدواریم در انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز ظهور امام عصر(عج) باشیم.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به اهمیت ظرفیت‌های انسانی و علمی استان یزد، گفت:‌ این استان از دیرباز تاکنون در بسیاری از امور خدمت‌رسانی پیشتاز کشور بوده و است.

محسنی اژه‌ای با اشاره به اهمیت رفع دغدغه قضات و پرسنل دستگاه قضا، تصریح کرد:‌ هیأتی که قبلا وارد استان یزد شده است بسیاری از مشکلات و دغدغه‌ها را احصا کردند و سعی داریم با کمک استان نسبت به رفع این دغدغه‌ها اقدام شود.

وی با بیان این‌که مشکلات پرسنل را درک می‌کنیم، تأکید کرد:‌ اعمال تحریم‌های ظالمان و شیوع کرونا، شرایط اقتصادی کشور را با دغدغه‌های مختلف و جدی مواجه کرده که باید نسبت به مدیریت آن برنامه‌ریزی و صبوری کنیم.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به سختی فعالیت و کار قضات، خاطرنشان کرد:‌ در بسیاری از مواقع قضات ناگزیرند از کارشناسان و ضابطین قضایی استفاده کنند و همین امر سختی کار قضاوت را به لحاظ شرعی و قانونی چند برابر می‌کند.

محسنی اژه‌ای در پایان سخنان خود با بیان این که دغدغه‌های اداری دستگاه قضا نباید مانع خدمت رسانی صادقانه،‌ بی منت و متعهدانه شود، تأکید کرد: مباحث مربوط به شورای حل اختلاف باید در چارچوب قانونی و اصولی بررسی و ساماندهی شود.

منبع: الف

کلیدواژه: استان یزد اژه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۱۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند

فرماندار بابلسر گفت: اجازه تعطیلی هیچ پروژه‌ای که با اعتبارات دولتی و به‌نفع مردم هست را در این شهرستان از سوی مدیر دستگاهی نمی‌دهیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، مجتبی قلی‌پور باقری عصر امروز_یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_در جلسه شورای اداری شهرستان بابلسر با بیان اینکه تلاش، تدبیر، توسل و توکل شاخصه کار مدیران باشد، اظهار کرد: هر یک از مدیران کارگزاران نظام اسلامی هستند و باید با ثبات قدم در مسیر آرمان‌های انقلاب حرکت کنند.

وی افزود: با قوت تا آخرین لحظه مسئولیت به اصل موضوع یعنی همان خدمت‌رسانی به مردم بپردازید و دچار حاشیه‌ها نشوید.

فرماندار بابلسر با تاکید بر اینکه با هماهنگی داخلی اداری و فرمانداری مسائل شهرستان را حل و فصل کنید، مطرح کرد: اجازه تعطیلی هیچ پروژه‌ای که با اعتبارات دولتی و به‌نفع مردم هست را در این شهرستان از سوی مدیر دستگاهی نمی‌دهیم.

قلی‌پور باقری با بیان اینکه در امور کاری از نخبگان و افراد اندیشه‌ورز استفاده ببریم، افزود: از روزمرگی بپرهیزد و اتاق فکر خود را برای کارهای ماندگار و تحولی فعال کنید.

وی ارزیابی عملکرد ادارات را در پنج محور دستور کار فرمانداری شهرستان بیان و خاطرنشان کرد: هدف از این کار خروجی مأموریت دستگاه‌ها و حل مسائل و موانع در امر خدمت‌رسانی به مردم است.

کد خبر 750893

دیگر خبرها

  • رئیس قوه قضاییه: برخی قضات گله می‌کنند که پرونده‌ها با ابهامات زیاد به اجرای احکام می‌روند
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۸
  • کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها