Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی یورش نظامیان رژیم اشغالگر به کرانه باختری دو جوان فلسطینی به شهادت رسیدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی با یورش به اردوگاه‌های فلسطینیان در کرانه باختری دو جوان فلسطینی را به شهادت رساندند.

به گزارش فلسطین الیوم، منابع فلسطینی در این زمینه گزارش دادند که یک جوان فلسطینی به نام «سامر محمود سلیمان خالد» که اهل اردوگاه «العین» بود در جریان درگیری با نظامیان رژیم اشغالگر در اردوگاه بلاطه در شرق نابلس به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظامیان صهیونیست این جوان فلسطینی را با گلوله مورد هدف قرار دادند و او بر اثر اصابت گلوله به ناحیه گردن به شهادت رسید.

یک جوان فلسطینی دیگر به نام «یازان آفانا» نیز که اهل اردوگاه قندلیا  بود در جریان یورش نظامیان صهیونیست به محله «ام الشریط» در شهر البیره به ضرب گلوله شهید شد.

گروههای مقاومت فلسطین: سرنوشت اسرای دربند رژیم صهیونیستی محور اصلی نبرد ما با اشغالگران استاعتصاب غذای صدها زندانی فلسطینی/ تمدید بازداشت شیخ «بسام السعدی»

 

روز گذشته منابع عبری زبان اعلام کردند که اتوبوس حامل شهرک‌نشینان صهیونیست در جنوب نابلس هدف تیراندازی قرار گرفته است.

از سوی دیگر، منابع محلی اعلام کردند که مبارزان فلسطینی به سمت نظامیان اشغالگر اسرائیلی که وارد شهرک یعبد در غرب جنین شده بودند، تیراندازی کردند.

منابع فلسطینی همچنین اعلام کردند که اشغالگران صهیونیست دو خانه را در شرق رام الله محاصره کردند.

منابع فلسطینی از بازداشت 8 فلسطینی در کرانه باختری نیز خبر داده‌اند. بنابراین گزارش، در بین بازداشتی‌ها سه نفر از اهالی منطقه سلواد در کرانه باختری هستند که یک نفر از آنها مجروح است.

افزایش مبارزه مسلحانه گروه‌های مقاومت فلسطین به ویژه در دو شهر نابلس و جنین که اسطوره مقاومت در کرانه باختری به شمار می‌روند، بیش از پیش سران رژیم صهیونیستی را نگران کرده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اسرائیل فلسطین رژیم صهیونیستی اسرائیل فلسطین کرانه باختری جوان فلسطینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۲۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد

«محمود عباس» امروز (یکشنبه) طی سخنانی در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد در ریاض درباره هر گونه حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح هشدار داد.

به گزارش ایرنا، وی با تاکید بر اینکه اگر اسرائیل به رفح حمله کند، بزرگ‌ترین فاجعه در تاریخ ملت فلسطین اتفاق می‌افتد، از آمریکا خواست تا مانع یورش رژیم صهیونیستی به رفح شود.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین درباره اوضاع کرانه باختری نیز ابراز نگرانی کرد و گفت: بیم آن می‌رود که اسرائیل به کوچاندن فلسطینیان کرانه باختری به سمت اردن روی آورد، اما ما تحت هیچ شرایطی کوچاندن اجباری فلسطینیان از وطنشان را نمی‌پذیریم.

وی افزود که اردن و مصر قاطعانه با کوچاندن فلسطینیان به این کشور‌ها مخالفت کرده‌اند.

محمود عباس ضمن درخواست از جامعه جهانی برای به رسمیت شناختن عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد، تأکید کرد: ما برای دستیابی به حل و فصل سیاسی و تجمیع غزه و کرانه باختری در یک کشور مستقل فلسطین تلاش می‌کنیم.

از سوی دیگر منابع رسانه‌ای امروز (یکشنبه) از موافقت «هرتزی هالوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با حمله زمینی به رفح در جنوب نوار غزه خبر دادند.

پس از گذشت ۲۰۵ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم اسرائیل طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهاد‌های امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۰۵ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

دیگر خبرها

  • با حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • تیراندازی نظامیان صهیونیست به سوی خودرو فلسطینی در کرانه باختری
  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست
  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • شهادت ۲۷ فلسطینی در حمله به منازل فلسطینیان نوار غزه
  • شمار شهدای غزه به 34هزار و 388 و شهدای کرانه باختری به 491 شهید رسید
  • بازداشت ۸۴۸۰ فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر
  • شهادت ۲ فلسطینی در غرب جنین/ درگیری‌های مسلحانه مقاومت با اشغالگران در طولکرم
  • درگیری در جنین و شهادت ۲ جوان فلسطینی
  • صهیونیست‌ها به کرانه باختری حمله‌ور شدند