Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌در محور کندوان تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۲۴:۰۰ امروز از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد از ساعت ۱۷:۰۰ تا ۲۴:۰۰ امروز از کرج و آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

به گزارش گره اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر آشوری درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده ها‌ی کشور اظهار کرد: بر اساس اطلاعات بیش از ۲۳۲۳ دستگاه سامانه ترددشمار برخط و ۸۰۰ دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 ترافیک سنگین در همه جاده‌های تهران-شمال


وی درباره آخرین وضعیت ترافیکی محور‌های تهران-شمال بیان کرد: دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل شهرستانک تا نساء و ترافیک سنگین در آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل تونل شماره ۱۷ تا انتهای مسیر نشان می‌دهد

معاون مرکز مدیریت راه‌ها همچنین از بروز ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر‌جنوب به شمال محدوده گیلاوند، ترافیک سنگین در محور هراز مسیر رفت و برگشت محدوده سه راهی چلاو و ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – رشت محدوده رودبار خبر داد.


 ترافیک سنگین در برخی مقاطع آزادراه کرج-قزوین-کرج


آشوری گفت: در حال حاضر ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین محدوده‌های مهرویلا و گلشهر و ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج محدوده پل فردیس داریم.

وی درباره وضعیت جوی جاده‌ها اظهار کرد: در حال حاضر در جاده‌های کشور بارش و مداخلات جوی خاصی گزارش نشده است.


 افزایش تردد خودرو در جاده‌ها


معاون مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: کل تردد جاده‌ای در شبانه روز گذشته براساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد تعداد ۲۴۹۷ ترددشمار فعال در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۶.۹ درصد افزایش را نشان می‌دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها ۱۳.۴ درصد، بیشترین تردد بین ساعات ۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۴ تا ۵ صبح ثبت شد.


 آزادراه کرج-قزوین پرتردد‌ترین جاده کشور در شبانه‌روز گذشته


آشوری اضافه کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد در آزادراه کرج-قزوین با ۱۶۶ هزار تردد، آزادراه قزوین-کرج با ۱۳۸ هزار تردد و آزادراه کرج‌-تهران با ۱۳۴ هزار تردد، ثبت شد.


 هفت جاده مسدود است


معاون مرکز مدیریت راه‌ها درباره آخرین وضعیت انسداد جاده‌های کشور گفت: در حال حاضر محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، جاده فرعی شمشک-دیزین، محور شهداد-نهبندان و محور خرم‌آباد-پل دختر به دلیل نبود ایمنی کافی در مسیر مسدود است.

وی گفت: همچنین محور لاسم - ارجمند در استان مازندران، محور ریگان - ایرانشهر و جاده تهران-امام‌زاده داود به دلیل نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود است.


 محدودیت ترافیکی جاده‌ها تا شنبه ۱۲ شهریور


تردد موتور سیکلت تا ساعت ۰۶:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ در جاده‌های هراز، کندوان، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

‌در محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۲۴:۰۰ امروز از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷:۰۰ الی ۲۴:۰۰ امروز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

‌تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز‌های جمعه و شنبه هفته جاری از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷:۰۰ تا ۲۴:۰۰ از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

‌در محور هراز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۲۲:۰۰ روز جمعه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۱۱ از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶:۰۰ الی ۲۲:۰۰ همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به صورت مقطعی یکطرفه انجام می‌شود.

در محور کندوان تردد انواع تریلر و کامیون کماکان ممنوع است همچنین در هراز تردد تریلر‌ها کماکان ممنوع است.

در هراز تردد کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ امروز و فردا ممنوع است.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ترافیک سنگین جاده های تهران شمال محور کندوان صورت اعلام مأموران پلیس راه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ ۰۰ ترافیک سنگین در آزادراه آزادراه تهران ۲۴ ۰۰ امروز مرزن آباد ۰۰ الی ۲۴ ۰۰ آزادراه کرج حال حاضر تهران شمال جاده ها یک طرفه راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۲۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده‌های ۲۰ استان بارانی است

به گزارش «تابناک» به نقل از پلیس راهور، آخرین وضعیت راه‌های کشور تا صبح روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت به شرح زیر است:

- تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

- ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده‌های هریجان و هزارچم

- ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل تونل شماره ۱۱ تا ۱۳ و تونل شماره ۱۶ تا شهرستانک و تونل البزر تا انتهای آزادراه

- ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده مشاء و حدفاصل پلور تا وانا و محدوده بایجان

- ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده گیلاوند

- ترافیک سنگین در آزادراه تهران - پردیس محدوده ابتدای آزادراه

- تردد روان در آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت)

بر اساس اعلام پلیس، محور هراز و آزادراه تهران - شمال دارای بارش باران و سایر محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

همچنین بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، ایلام، کرمان، تهران، هرمزگان، قزوین، فارس، لرستان، مرکزی، مازندران، همدان، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، یزد، اصفهان، کرمانشاه، بوشهر، کردستان و چهارمحال و بختیاری گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • آزادراه تهران ـ شمال بازگشایی شد
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها؛ ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز
  • ترافیک سنگین در محور هراز و فیروزکوه
  • محور کندوان دوطرفه شد/ ترافیک سنگین در هراز
  • این جاده یک‌طرفه شد
  • جاده‌های ۲۰ استان بارانی است
  • جاده چالوس یک‌طرفه شد
  • وضعیت جاده‌ها| کندوان یک طرفه شد / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت / جاده چالوس یک‌طرفه شد
  • ترافیک سنگین و اجرای محدودیت تردد در آزادراه تهران - شمال