Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@15:44:56 GMT

درخشش طلاى المپيك روى سينه كميل بعد از يك دهه

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۰۲۰۹۷

درخشش طلاى المپيك روى سينه كميل بعد از يك دهه

به گزارش ورزش سه، در این مراسم که با حضور محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک، سیدرضا صالحی امیری رئیس سابق کمیته ملی المپیک، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، اعضای هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک، جمعی از مسئولان از جمله نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی و اصحاب رسانه برگزار شد، مدال طلای المپیک 2012 لندن به کمیل قاسمی آزادکار وزن 120 کیلوگرم اهداء شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مدال با توجه به مثبت شدن دوپینگ نفرات اول و دوم مسابقات سنگین وزن کشتی آزاد بازی های  المپیک لندن و با توجه به کسب مدال برنز توسط کمیل قاسمی و شکست وی مقابل تایمازوف نفر اول این رقابت ها که دوپینگش مثبت شد، توسط کمیته بین المللی المپیک به نماینده ايران تعلق گرفت.
البته اهداى اين مدال كش و قوس هاى فراوانى در سال هاى اخير داشت، اما بالاخره بعد از 10 سال كميل قاسمى توانست طلاى المپيك را بر گردن بياويزد. قاسمى البته مدال نقره المپيك ريو را هم در كارنامه دارد و با يك طلا و يك نقره يكى از پرافتخارترين هاى تاريخ كشتى ايران در المپيك است.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: المپیک 2012 لندن کمیل قاسمی کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۲۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رقابت‌های کشتی فرنگی بین المللی نوجوانان (جام صفوی) روز گذشته (دوشنبه) به میزبانی شهرستان اردبیل به پایان رسید که ملی‌پوشان خوزستانی به ۴ مدال طلا، یک نقره و ۵ برنز رسیدند.

در وزن ۴۸ کیلوگرم آرمین شمسی پور، در وزن ۵۱ کیلوگرم ابوالفضل کرمی یگائی، در وزن ۸۰ کیلوکرم عمادرضا محسن نژاد و در وزن ۱۱۰ کیلوگرم ایوب حسینوند قاسمی صاحب مدال طلا شدند و در وزن ۵۱ کیلوگرم کیارش احمدی نشان نقره را ازآن خود کرد.

همچنین در وزن ۶۰ کیلوگرم مصطفی حسینوند، در وزن ۶۵ کیلوگرم محمدمهدی آمون، در وزن ۷۱ کیلوگرم پوریا حسن زاده، در وزن ۹۲ کیلوگرم امیرارسلان محمدی و در وزن ۱۱۰ کیلوگرم یزدان دل روز به نشان برنز دست پیدا کردند. در وزن ۴۵ کیلوگرم نیز امیرمحمد حاجی وند به مقام پنجم رسید.

دیگر خبرها

  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند
  • ابتدای سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • در آغاز سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین