Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-02@03:35:42 GMT

مرکز خرید روغن گل سرخ محمدی خالص در اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۰۲۳۳۲

یکی از روغن هایی که در درمان زخم ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد روغن گل سرخ محمدی می باشد. روغن گل سرخ محمدی خالص خواص بسیار زیادی دارد. در صنعت عطر سازی از روغن گل سرخ بسیار استفاده می کنند. برای تهیه روغن اصل و مرغوب بهتر است به مراکر معتبر مراجعه کنید.

به وسیله گل سرخ، روغنی با خواص بالا تولید می شود که علاوه بر سلامتی پوست برای بدن هم فواید زیادی دارد و همین باعث شده خرید روغن گل سرخ همیشه از بازار گرمی برخوردار باشد به عنوان نمونه، تحقیقاتی که در سال ۲۰۰۹ انجام شده، نشان می دهد که روغن سرخ بر روی کاهش فشار خون و استرس تاثیر فوق العاده ای دارد و باعث تنظیم فشار خون می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به خواب آرام کمک می کند و تحقیقاتی که در بخش مراقبتهای عروق کرونر انجام شده، نشان می دهد افرادی که این نوع روغن را استنشاق کرده اند، خواب بهتری را تجربه کرده اند.

اصل و ارگانیک بودن یکی از فاکتورهای مهمی می باشد که که روی قیمت خرید روغن گل سرخ تاثیر گذار است و هر چه محصول مرغوب تر باشد قیمت آن هم افزایش پیدا کند علاوه بر این عوامل مختلف دیگری هم وجود دارند که روی قیمت گل سرخ تاثیر گذار می باشند مانند قانون عرضه و تقاضا، میزان تولید، نرخ ارز و غیره

باعث بهبود علائم قاعدگی می شود برای این منظور می توانید روغن گل سرخ را با روغن اسطوخودوس، دارچین ، گلاب سه آتیشه و میخک ترکیب کنید و قبل از قاعدگی و در روزهای قاعدگی روی شکم خود قرار دهید که این باعث کاهش درد و گرفتگی قاعدگی می شود.

 

روغن گل سرخ محمدی

یکی از مهمترین نکاتی که در هنگام خرید عمده روغن گل سرخ محمدی لازم بوده به آن توجه کنید اصل و مرغوب بودن کالا است چون فواید آن تنها در صورت اصل بودن روغن حاصل می شود.

برای تشخیص روغن اصل گل محمدی در درجه اول شما می توانید به رنگ آن توجه کنید چون محصولاتی که اصل و درجه یک هستند دارای رنگ مات و کمرنگ بوده و از نظر ظاهری نیز به صورت نیمه جامد می باشد.

به عطر و بوی روغن گل محمدی نیز توجه کنید تنها در صورتی که با بو کردن آن بوی بسیار خوب و قوی گل محمدی را احساس کردید خرید را انجام دهید.

بهتر است بدانید مکان نگهداری از روغن گل سرخ محمدی نیز باید محلی به دور از نور مستقیم خورشید و حرارت زیاد باشد چون این دو عامل سبب خراب و فاسد شدن روغن حتی قبل از گذشتن تاریخ انقضای آن می شود.

انواع روغن گل سرخ و صنعتی حاوی برچسبی بوده که مشخصات کامل محصول که شامل تاریخ تولید و انقضای روغن بوده نوشته شده است که توجه به این مورد نیز لازم و حیاتی می باشد چون مصرف انواع روغن تاریخ گذشته خطر بروز حساسیتهای پوستی در محصولات موضعی و مسمومیت در رقمهای خوراکی آن را در پی دارد.

مادران باردار مخصوصا در سه ماهه اول حاملگی خود به هیچ عنوان این روغن را به صورت خوراکی میل نکنند چون در درجه اول این محصول قاعده آور بوده و سبب سقط جنین می شود از طرفی دیگر در صورت عدم سقط جنین نیز احتمال اینکه تاثیرات بدی بر جنین بگذارد نیز وجود دارد.

روغن گل سرخ اصفهان

با توجه به نکات بالا می توان گفت دیگر باید تعریف کلی از روغن و اسانس گل سرخ مشهد داشته باشید، اما در ادامه به نحوه‌ی تولید روغن گل سرخ به طور مفصل می پردازیم:

بیشتر افراد تصور می کنند روغن گل سرخ به طور مستقیم از گل برگهای گل محمدی به دست می آید و این یک تصور اشتباه است و میزان روغن در گل سرخ تقریبا صفر می باشد.

برای تولید روغن گل سرخ در واقع از یک روغن پایه و حامل استفاده می کنند که خواص و ارزش غذایی گل محمدی به این روغن انتقال یابد.

دو روش برای تولید روغن گل سرخ اصفهان وجود دارد که شامل روش سرد و روش گرم است، در تولید به روش سرد مقدار معینی از گل سرخ را با روغن پایه که می تواند روغن کنجد یا زیتون یا گردو باشد مخلوط کرده و به مدت چند هفته آن را در یک مکان تاریک قرار می دهند تا اسانس گل محمدی از آن خارج شود و رنگ روغن پایه کمی تغییر کند، بعد از گذشت حدود دو هفته، روغن گل سرخ تولیدی به روش سرد، آماده ی فروش می باشد.

روش دوم روش گرم می باشد که در این مورد از نحوه ی تولید روغن گل سرخ اغلب روغن پایه را با حجم سه برابری از گل سرخ مخلوط کرده و آن را به دمای جوش می رسانند به طوری که گلبرگهای گل محمدی تغییر رنگ داده و عصاره آن خارج می شود، بعد از سرد شدن روغن حاصل که موسوم به روغن گل سرخ است را در بطریهای شیشه ای میلی گرمی انتقال می یابند.

استفاده از بطریهای شیشه ای قهوه ای بهترین نوع ظروف در بسته بندی گل سرخ می باشد که باعث حفظ خاصیت آن در طولانی مدت است و از عبور نور خورشید که باعث تاثیر نامطلوب بر روغن است، جلوگیری می کند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: روغن پایه گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۲۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجوم برای خرید طلا/ چقدر طلا فروش رفت؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بیست و دومین جلسه حراج شمش طلا سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه با حضور فعالان صنعت طلا و صادرکنندگان در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران برگزار شد.

در این جلسه ۲۳۰ کیلو گرم شمش طلا استاندارد با عیار ۹۹۵ در هزار توسط صادرکنندگان عرضه شد که از این مقدار ۷۹ کیلوگرم معامله شد. میانگین قیمت شمش طلای معامله شده در این جلسه، ۴ میلیارد و ۶۴۳ میلیون تومان به ثبت رسید.

لازم به ذکر است، طی ۲۲ جلسه حراج حضوری برگزار شده در مرکز مبادله ایران، حدود ۳ تن شمش طلا مورد معامله قرار گرفته است.

تسنیم در گزارشی نوشت: براساس تازه‌ترین خبری که از مرکز مبادله ایران منتشر شده، با موافقت بانک مرکزی، تولیدکنندگان داخلی شمش طلا و سایر واردکنندگان شمش طلا که مشمول رفع تعهد صادراتی نیستند، امکان عرضه شمش در مرکز مبادله ارز و طلای ایران را دارند.

بنابراین، از هفته آینده عرضه شمش طلای تولید داخل، در کنار عرضه شمش طلای رفع تعهد ارزی در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران انجام خواهد شد. با این عرضه ها، تولیدکنندگان مصنوعات طلا و سایر خریداران شمش، دسترسی بیشتری به شمش طلا خواهند داشت.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901535

دیگر خبرها

  • هجوم برای خرید طلا
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • آغاز گل چینی از گلستان‌های گل محمدی کاشان
  • خرید تضمینی ۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان فارس
  • چرا خرید عمده عطر و ادکلن وارداتی به صرفه تر است؟
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • هجوم برای خرید طلا/ چقدر طلا فروش رفت؟
  • معرفی کامل دبی لند و هر آنچه که باید بدانید!
  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی روغن موتور ایران
  • محصولات سبز نفت سپاهان امسال وارد بازار می‌شوند