Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@04:05:26 GMT

پرونده «پسر دلفینی» روی میز «سینماچی»

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۰۲۳۳۵

پرونده «پسر دلفینی» روی میز «سینماچی»

آفتاب‌‌نیوز :

سمانه شهبندی، تهیه کننده برنامه رادیویی سینماچی گفت: در بخش فیلمچی این هفته «سینماچی»، همراه با محمد امین همدانی تهیه کننده انیمیشن پسر دلفینی، به بررسی فنی و محتوایی این انیمیشن می‌پردازیم. در این گفتگو همدانی از تجربه اکران فیلمش در روسیه و قرار داد پخش برای اکران آینده در دیگر کشور‌های جهان صحبت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهبندی ادامه داد: در بخش پرونده ویژه «سینماچی» با توجه به اکران انیمیشن پسر دلفینی، با سید محمد حسینی مدیر عامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس، در مورد سینمای کودک و نوجوان حرف خواهیم زد، و فاطمه پاقلعه نژاد نیز به طور مفصل تاریخچه انیمیشن‌های ایرانی موفق را بررسی خواهد کرد.

شهبندی در پایان افزود: در دیگر بخش‌های سینماچی، عطیه موذن خبرنگار حوزه سینما و تلویزیون، از ساخت سریال جدید موسسه آوینی و فیلمنامه‌های دارای مجوز می‌گوید و در بخش فیلمچی موسیقی پروژه تئاتر شاهکار جهان را همراه با احسان حجتی مورد تحلیل قرار می‌دهیم.

«سینماچی» به تهیه کنندگی سمانه شهبندی و اجرا و سردبیری علی مرادخانی، پنجشنبه‌ها ساعت ۲۱ و تکرار آن جمعه‌ها ساعت ۱۶ از شبکه رادیویی جوان پخش خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پسر دلفینی سینماچی انیمیشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۲۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی باشگاه های فوتبال از برنامه های دوستیابی برای انتخاب سرمربی جدید خود استفاده می کنند / انیمیشن بلیچر ریپورت

وقتی باشگاه های فوتبال از برنامه های دوستیابی برای انتخاب سرمربی جدید خود استفاده می کنند / انیمیشن بلیچر ریپورت

دیگر خبرها

  • «عینک قرمز» ِ حامد بهداد با «تگزاس۳» اکران می‎‌شود
  • «عینک قرمز» و «تگزاس۳» اکران می‎‌شوند
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • ۳ فیلم در راه اکران
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • «مست عشق» هنوز در ترکیه اکران نشده است/ اعلام زمان دقیق اکران ترکیه تا دو هفته آینده و رایزنی برای نمایش در کشورهای دیگر
  • وقتی باشگاه های فوتبال از برنامه های دوستیابی برای انتخاب سرمربی جدید خود استفاده می کنند / انیمیشن بلیچر ریپورت
  • شهر شلوغ پلوغ
  • «رخ» از مسکو جایزه گرفت/ جایزه بزرگ جشنواره مراکش برای «برنده‌ها»