Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف، گاهی کمی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

از شنبه تا دوشنبه (۱۲ تا ۱۴ شهریورماه) در بعضی نواحی به‌ویژه در جنوب غرب و ارتفاعات استان گاهی افزایش سرعت وزش باد مورد انتظار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی دو روز آینده در نواحی پر تردد شهری به‌ویژه در ساعات عصر تا بامداد روز بعد گاهی افزایش بعضی آلاینده‌های جوی خصوصا «ازن» و «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» پیش‌بینی‌می‌شود.

همچنین تا اواسط هفته آینده روند تدریجی افزایش دما در سطح استان مور انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۳۶ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۱۱ شهریور) صاف و در بعضی ساعات وزش باد با احتمال غبار محلی با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد و طی شنبه (۱۲ شهریور) صاف و در بعضی ساعات وزش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: هواشناسی تهران آلودگی هوا وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۲۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آفتاب گرم اردیبهشت در مازندران

تاکامی کارشناس هواشناسی مازندران گفت:آسمان مازندران امروز شنبه ۸ اردیبهشت صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش نسبی و تدریجی دما - بعدازظهر در ارتفاعات با افزایش موقتی ابر خواهد بود.

او افزود:وضعیت جوی مازندران روز یکشنبه هم صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش نسبی و تدریجی دما - بعدازظهر در ارتفاعات با افزایش موقتی ابر پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی مازندران گفت:هوای مازندران روز دوشنبه صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش نسبی و تدریجی دما - بعدازظهر در ارتفاعات با افزایش موقتی ابر خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • باد شدید و رگبار باران در تهران
  • افزایش تدریجی دمای هوای تهران در پنج روز آینده
  • تهران دوباره بارانی می شود؟/ پیش‌بینی هوای تهران طی پنج روز آینده
  • استقرار جوی پایدار در البرز تا چهارشنبه/ دمای هوا افزایش می‌یابد
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • کیفیت هوای سلماس ناسالم برای گروه‌های حساس 
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • روند افزایشی دما در خراسان جنوبی / تضعیف سامانه بارشی در استان
  • پایداری هوای استان اردبیل
  • آفتاب گرم اردیبهشت در مازندران