Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@15:34:34 GMT

قیمت بلیت اتوبوس اربعین اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۰۲۳۶۲

قیمت بلیت اتوبوس اربعین اعلام شد

نایب رئیس کانون انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل کشور نرخ بلیت اتوبوس‌های اربعین را از مبدا پایتخت برای بازه زمانی ۱۲ تا ۳۰ شهریور اعلام کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علی صاحبکار، اظهار کرد: قیمت بلیت اتوبوس ۲۵ نفره از تهران تا مهران ۴۴۰ هزار و ۲۵۰ تومان، قیمت بلیت اتوبوس ۳۲ نفره ۳۳۶ هزار تومان و اتوبوس ۴۴ نفره ۲۴۵ هزار تومان تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس کانون انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل کشور ادامه داد: همچنین قیمت بلیت اتوبوس از تهران تا ایلام برای اتوبوس‌های ۲۵ نفره ۳۷۶ هزار و ۲۵۰ تومان و اتوبوس ۳۲ نفره ۳۰۴ هزار و ۵۰۰ تومان و اتوبوس ۴۴ نفره ۲۴۵ هزار تومان تعیین شده است.

به گفته صاحبکار، قیمت بلیت اتوبوس از تهران تا کرمانشاه برای اتوبوس‌های ۲۵ نفره ۲۹۶ هزار تومان، اتوبوس‌های ۳۲ نفره ۲۵۵ هزار و ۵۰۰ تومان و اتوبوس‌های ۴۴ نفره ۱۷۱ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است.

وی تصریح کرد: این نرخ فقط در بازه ایام اربعین یعنی ۱۲ تا ۳۰ شهریور است و قیمت‌ها پس از اربعین به روال عادی باز می‌گردد.

کد خبر 601538

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهر تهران وزارت راه و شهرسازی کرمانشاه بلیط اتوبوس بلیت اتوبوس اربعین 1401 شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق قیمت بلیت اتوبوس تومان و اتوبوس هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۲۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، پلیس تهران اعلام کرد؛: فروردین ماه سال ۱۴۰۳ فیلمی با موضوع "کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس، در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که شهروندان محترم تهرانی را نگران کرد.

در پاسخگویی به مطالبات شهروندان در برخورد با این گروه از هنجارشکنان و با تلاش‌های شبانه روزی صورت گرفته، متهم این پرونده نیز دستگیر شده است.

بازسازی صحنه این درگیری ۹ اردیبهشت ماه با حضور سردار عباسعلی فرمانده انتظامی تهران در محل حادثه برگزار می‌شود.

کد خبر 6090335

دیگر خبرها

  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۹ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد
  • بلیط سینما بی‌سروصدا گران شد
  • فروش نمایش «گالیله» از مرز ۷۰۰ میلیون گذشت
  • آمار فروش و تماشاگران نمایش های در حال اجرا
  • «آکادمی پرندگان» بیش از ۵۰ میلیون تومان فروخت
  • فروش «گالیله» از مرز ۷۰۰ میلیون گذشت
  • اعلام آمار فروش تماشاخانه‌های دولتی
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۸ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز شنبه ۸ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت