Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری، عابدین خرم در این دیدار با اشاره به ترکیب هیأت اعزامی از استان، گفت: تلاش کردیم تا این هیأت یک مجموعه کاربردی، عملیاتی و اجرایی باشد نه یک جمع تشریفاتی، تا بتوانیم در این سفر به نتایج مثبت و قابل قبولی برسیم.

وی افزود: در این سفر، مسئولان دستگاه‌های مهم و اثرگذار استان در حوزه‌های مختلف حضور دارند و می‌توانند در خصوص زمینه‌های همکاری با ارمنستان، مسائل موجود را به دستگاه‌های ملی انتقال دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خرّم خاطرنشان کرد: از میان فعالان بخش خصوصی هم افرادی که علاقه مند و آماده همکاری با ارمنستان بودند و یک شناخت نسبی و نگاه مثبت به همکاری با این کشور داشتند در ترکیب هیأت حضور دارند.

استاندار آذربایجان شرقی تأکید کرد: در مجموع تلاش ما این است که این سفر، یک سفر عملیاتی و اجرایی باشد نه یک سفر تشریفاتی و در این زمینه نیازمند همراهی و همکاری سفارت کشورمان هستیم تا یک چشم‌انداز مثبت از آینده روابط را ترسیم کرده و نگرانی‌ها و دغدغه‌های فعالان بخش خصوصی برای حضور در این کشور را برطرف کنند.

عباس بدخشان ظهوری، سفیر جمهوری اسلامی ایران در ایروان هم در این دیدار با ابراز خرسندی از سفر هیأت اقتصادی و تجاری آذربایجان شرقی به ارمنستان، از آمادگی سفارت کشورمان برای همکاری با فعالان بخش خصوصی و رفع موانع فعالیت سرمایه‌گذاران و صادرکنندگان استان در این کشور خبر داد.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی تبریز زین العابدین خرم رضوی روابط خارجی ارمنستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز آذربایجان شرقی تبریز روابط خارجی ارمنستان آذربایجان شرقی بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۲۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذربایجان شرقی در سال ۱۴۰۲ میزبان گردشگران خارجی ۶۳ کشور بوده است

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر رزمی روز سه‌شنبه در جلسه کمیسیون نظارت بر امنیت گردشگری خارجی که در محل استانداری آذربایجان‌شرقی برگزار شد، اظهار کرد: تعداد ۹۵ هزار گردشگر خارجی در سال گذشته به استان وارد شده است، بر این اساس تأمین امنیت و تسهیل فرآیند سفر گردشگران ورودی به استان از مهمترین راهکارها برای مقابله با جو ایران‌هراسی ایجاد شده توسط کشورهای استعمارگر است.

وی ادامه داد: آذربایجان شرقی در سال ۱۴۰۲ میزبان گردشگران خارجی از ۶۳ کشور بوده است که عراق، ترکیه، چین، جمهوری آذربایجان، روسیه، ایتالیا، ازبکستان و ارمنستان به ترتیب بیشترین تعداد گردشگران ورودی را به خود اختصاص داده‌اند.

وی افزود: برگزاری تور آشناسازی خارجی، حضور استانی در نمایشگاه گردشگری سلامت عراق و نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز و تهران از مهمترین رویدادهای مرتبط با جذب گردشگران خارجی در سال گذشته بود که با رشد پنج درصدی ورود گردشگران خارجی به استان همراه بود.

رزمی با تاکید بر مقابله با پدیده ایران‌هراسی، گفت: برگزاری تورهای آشناسازی با هدف ارائه تصویری واقعی از امنیت کشور ایران و به دنبال جذب گردشگران خارجی از مسائل حائز اهمیت در حوزه گردشگری خارجی است.

کد خبر 6099831

دیگر خبرها

  • آذربایجان شرقی در سال ۱۴۰۲ میزبان گردشگران خارجی ۶۳ کشور بوده است
  • نخست وزیر ارمنستان: تعلیق مذاکرات مرزی با آذربایجان، منجر به جنگ می‌شود
  • فروش پانصد و ۳۰ هزار میلیارد تومانی دانش بنیان‌ها/صادرات فناوری ۳ برابر شد
  • افزایش ۲۰۰ درصدی میزان سرمایه‌گذاری در معادن فعال آذربایجان شرقی
  • افتتاح سد قیز قلعه‌سی با حضور رؤسای جمهور ایران و آذربایجان
  • آذربایجان شرقی استان پیشرو در زمینه کاهش آسیب اجتماعی کودکان کار
  • جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان شرقی برگزار می شود
  • حضور طالبان در نشست کشورهای اسلامی
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات به ۲۰ کشور آفریقایی