Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،  این شعبه با هدف تکریم جامعه ورزش و جوانان و ایجاد صلح و سازش در پرونده‌های مربوطه تشکیل شده و دعاوی مرتبط با این حوزه با رویکرد مصالحه و به صورت تخصصی مورد رسیدگی قرار می‌گیرد و گامی مثبت در راستای ایجاد سازش بین طرفین است.

سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان نیز هنگام افتتاح این شعبه گفت: با توجه به اینکه ایجاد صلح و سازش در دعاوی اولویت است، بر این اساس این شعبه در گیلان راه‌اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان پس از افتتاح این شعبه در بازدید از ورزشگاه‌های شهید عضدی و سردارجنگل رشت عنوان کرد: حجم و تسریع در اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی گیلان با پیگیری‌های مدیرکل و حمایت استاندار این استان بر اساس ارزیابی ها در شرایط خوبی است.

وی افزود: اواخر مهرماه نیز که همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش است در صورت امکان سفر مجددی را به گیلان خواهم داشت تا روند تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی این استان و همچنین تکمیل و بازسازی ورزشگاه‌های فوتبال این استان را پیگیری نمایم.

وی ادامه داد: با وجود اینکه گزارشات خوبی از مدیرکل ورزش و جوانان گیلان داشتیم، حجم فعالیت‌ها و پیگیری پروژه‌های نیمه‌تمام در این استان خوب است و امیدواریم که به زودی شاهد تکمیل تمامی پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در گیلان باشیم.

بهره‌برداری از ورزشگاه عضدی رشت آذر ماه امسال 

استاندار گیلان نیز در جریان بازدید وزیر ورزش و جوانان از ورزشگاه شهید عضدی رشت به نحوه تکمیل این ورزشگاه اشاره و عنوان کرد: به طور شبانه روزی کارفرما و کارگران در این ورزشگاه مشغول به‌کارند تا روند تکمیل ورزشگاه شهید عضدی رشت سرعت گیرد.

اسدالله عباسی افزود: با توجه به شرایط موجود پیش‌بینی می شود تا پایان آذرماه امسال روند تکمیل، مرمت و بازسازی ورزشگاه شهید عضدی رشت و کاشت چمن طبیعی در این مجموعه ورزشی پایان یافته و بهره برداری شود.

وی ادامه داد: پیگیری‌ها از سوی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان انجام می‌شود و ما هم بر امور اجرای این پروژه و همچنین سایر پروژه های نیمه تمام نظارت داریم تا روند بازسازی و به بهره برداری رسیدن آنان شتاب بیشتری یابد.

سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان روز پنجشنبه برای بازدید از چند پروژه نیمه‌تمام و نیز بهره‌برداری از سه پروژه ورزشی سفری یکروزه به گیلان داشت.

سجادی هنگام ورود به رشت در مزار شهدای این شهرستان حضور یافت و ضمن تجدید میثاق با آرمانهای شهدای گرانقدر با استاندار گیلان دیدار کرد و پس از آن نیز در مجمع نمایندگان گیلان حضور یافت.

بازدید از ورزشگاه‌های شهید عضدی و سردارجنگل رشت و ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی، افتتاح چمن مصنوعی فوتبال شهرستانهای شفت و صومعه سرا و افتتاح خانه کشتی شهید رجبی‌مقدم  بندرانزلی، از دیگر برنامه‌های سفر یکروزه وزیر ورزش و جوانان به استان گیلان است.

در بازدید وزیر ورزش و جوانان از ورزشگاه‌های شهید عضدی و سردارجنگل رشت، اسدالله عباسی استاندار گیلان، تعدادی از نمایندگان مجلس و اعضای شورای اسلامی شهر رشت، جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان و سایر مسئولان ورزشی استان حضور داشتند.

     

برچسب‌ها رشت فدراسیون های ورزشی وزارت ورزش و جوانان گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت فدراسیون های ورزشی وزارت ورزش و جوانان رشت فدراسیون های ورزشی وزارت ورزش و جوانان گیلان پروژه های نیمه تمام ورزش و جوانان گیلان وزیر ورزش و جوانان بهره برداری نیمه تمام شهید عضدی عضدی رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۲۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون بارسا: به غیر از ژاوی به مربی دیگری فکر نکردیم

به گزارش "ورزش سه"، رافا یوسته، معاون ورزشی باشگاه بارسلونا، در گفتگو با میکروفون دازن، پیش از بازی با والنسیا در مورد تصمیم ژاوی برای ادامه همکاری با بارسا صحبت کرد.

یوسته درمورد تصمیم ژاوی گفت: "تیم بعد از شنیدن این خبر خیلی خوب کار می‌کند. این چیزی بود که رختکن و باشگاه نیاز داشتند، یعنی ثبات.

ژاوی حتی به خوان لاپورت گفت که شور و شوق زیادی دارد، تا آخر روی جوانان حساب می‌کند و اشتیاق به تیم برگشته است. ژاوی گفت ما با پروژه‌ای روبرو هستیم و باید آن را محقق کنیم."

او تایید کرد که هرگز جدایی ژاوی را باور نکرده بود: "وقتی ژاوی به ما گفت که می‌رود هرگز این تصمیم را باور نکردم؛ با خودم گفتم این مرد قرار نیست برود، چون او بارسا را دوست دارد و این بخشی از زندگی اوست.

ما هرگز به مربی دیگری فکر نکردیم. مهم‌تر از همه این است که بازیکنان می‌خواهند به این پروژه ادامه دهند، به خصوص جوانان، و ژاوی همچنین از حمایت هیئت مدیره و مدیریت ورزشی باشگاه برخوردار است."

دیگر خبرها

  • شکل گیری ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه سمن‌های جوانان
  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • معاون بارسا: به غیر از ژاوی به مربی دیگری فکر نکردیم
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام