Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات ورزش های همگانی استان البرز گفت: با مدیریت منابع محدود و با اتکا به درآمدهای خود در یکسال اخیر ۷۰۰ برنامه متنوع در سطح استان برگزار کرده ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، علیرضا رحمتی صبح امروز پنج شنبه در مجمع سالیانه هیات ورزش های همگانی استان البرز اظهار کرد: بیشترحمایت های صورت گرفته از این هیات پرمخاطب معنوی بوده و در بحث کمک مالی آنچنان  که باید و شاید همراهی لازم انجام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هیات همگانی یکی از پرجمعیت ترین هیات های ورزشی استان البرز است گفت: با کمبود فضای فیزیکی روبرو هستیم و دو اتاق کفاف حجم فعالیت های ما را نمی دهد.

رحمتی با بیان اینکه  تعامل خوبی با ادارات و سازمان ها ایجاد کرده ایم اما کافی نیست گفت: این هم افزایی باید بیشتر شود ودر این مسیر نیازمند حمایت های اداره کل ورزش استان هستیم.

متولی ورزش های همگانی استان البرز کمبود امکانات سخت افزاری برای تمرین  تیم های منتخب را مورد اشاره قرار داد و گفت: برای تمرین تیم های مختلف استان جهت حضور در مسابقات کشوری به سختی فضای تمرینی پیدا می کنیم و در این خصوص هم باید مورد حمایت بیشتری قرار بگیریم.

وی در پایان گفت: در ۱۴۰۱ تمام تلاش ما این است که جایگاه البرز را ارتقا دهیم . آهنگ حرکت ما در این راستا شتاب گرفته اما در راستای همگانی کردن ورزش باید گام های موثرتری برداریم.

انتهای پیام

 

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: البرز ورزش همگانی مجمع سالیانه ورزش شهروندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۲۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد.

با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند. طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد. رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رییسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رییس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رییسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

کد خبر 6089276

دیگر خبرها

  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • همایش دانش آموزی سفیران سلامت در گرمسار برگزار شد
  • برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل و نقل در البرز اعلام شد
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد