Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@16:05:52 GMT

بهره‌برداری از ۱۲ پروژه عمرانی و خدماتی در بندرعباس

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۰۲۹۸۴

بهره‌برداری از ۱۲ پروژه عمرانی و خدماتی در بندرعباس

شهردار بندرعباس از افتتاح و بهره‌برداری از ۱۲ پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری این کلان‌شهر با اعتباری بالغ بر ۷۲ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت خبر داد.

مهدی نوبانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: افتتاح و بهره‌برداری از پارک معلولان سجادیه (سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و منطقه یک)، پارک طلائیه (سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و منطقه یک)، رونمایی از تمثال حاج قاسم سلیمانی و پروفسور خشنودی (منطقه یک)، پارک محله‌ای داماهی (سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و منطقه یک)، احداث پارک محیط‌بان (سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و منطقه دو) بخشی از پروژه‌های افتتاحی هفته دولت شهرداری بندرعباس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی‌ادامه داد: کلنگ‌زنی بوستان خیابان افروز شهابی‌پور (منطقه دو)، افتتاح پارک صدف (سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، معاونت عمرانی، سازمان عمران، منطقه سه)، احداث بلوار معراج (سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، معاونت عمرانی و منطقه چهار)، کلنگ‌زنی پروژه کلوپ ورزش‌های آبی (سازمان سرمایه‌گذاری)، کلنگ‌زنی مجتمع درمانی صمدو (سازمان سرمایه‌گذاری)، ساحل روب (پسماند) و بهره‌برداری از پروژه‌های آرامستان (سازمان آرامستان) از جمله پروژه‌های شهرداری بندرعباس در هفته دولت است.

شهردار بندرعباس با اشاره به اینکه هفته دولت امسال فرصت مناسبی برای امیدافزایی بیشتر در جامعه از خدمات دولت است، خاطرنشان کرد: هفته دولت نمادی از وحدت مردم و دولت اسلامی و یادآور فداکاری‌های فرزندان پاک انقلاب و احیاکننده روزهای پرشور خدمتگزاری شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است.

کد خبر 601500

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بندر عباس شهرداری کلانشهر مهدی نوبانی پروژه های شهری هفته دولت افتتاح پروژه های عمرانی شهر مدیریت شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق منظر و فضای سبز شهری و منطقه بهره برداری سازمان سیما هفته دولت منطقه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۲۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال

تین نیوز

استاندار اصفهان گفت: بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی شهرستان اصفهان تا پایان سالجاری افتتاح می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا،  سیدرضا مرتضوی  در جریان سفر منطقه ای به شرق اصفهان و بازدید از پروژه رینگ چهارم ترافیکی این کلانشهر افزود: یکی از پروژه های اساسی که توسط مدیریت شهری اصفهان در حال اجراست و تکمیل آن نقش بسزایی در کاهش حجم ترافیک و آلودگی هوا دارد، رینگ چهارم ترافیکی است و درصددیم با تکمیل این پروژه مهم، بار ترافیکی شهر اصفهان کاسته شود.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته از مناطق جنوبی شهرستان اصفهان بازدید کردیم و امسال سفر منطقه ای شورای اداری استان به شرق شهرستان رقم خورد و سفر امروز با حضور معاونان استانداری و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان در حال انجام است.

مرتضوی بیان کرد: در این سفر مسائل چالش آفرین منطقه بررسی و از پروژه های مهم شرق شهرستان اصفهان نیز بازدید شد تا در شورای اداری استان به مصوبات کاربردی و قابل قبولی در این زمینه دست پیدا کنیم.

مرتضوی خاطرنشان کرد: در مناطق شرق اصفهان مباحث کشاورزی و دامداری از مواردی است که بایستی برای رفع چالش های مردم در این حوزه ها تدابیری اندیشیده شود و در این راستا از مرکز تحقیقات کشاورزی در منطقه کبوترآباد نیز بازدید بعمل آمد.

وی تصریح کرد: بایستی برای جوان سازی فعالان اقتصادی بخش کشاورزی برنامه ریزی شود تا در آینده امنیت غذایی مطلوبی داشته باشیم.

استاندار اصفهان گفت: پس از دیدار مردمی و حضور در جمع مؤثرین فرهنگی و اجتماعی شهرستان اصفهان، در جلسه شورای اداری مشترک استان و شهرستان مصوبات این سفر مورد بررسی و تأیید قرار خواهد گرفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد