Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@11:24:34 GMT

رویکرد خبرگزاری مهر دغدغه‌مندانه و مطالبه‌محور است

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۰۳۰۴۱

رویکرد خبرگزاری مهر دغدغه‌مندانه و مطالبه‌محور است

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا حیدری مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه صبح پنجشنبه با حضور در دفتر خبرگزاری مهر استان کرمانشاه با مدیر و خبرنگاران این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

علیرضا حیدری مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه در این نشست با تشکر از این رسانه برای رویکرد مطالبه محور و نیز اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی‌های لازم در حوزه دامپزشکی و سلامت مردم، اظهار کرد: اصحاب رسانه همیشه زبان گویای ادارات و دستگاه‌های دولتی بوده و هستند که با ارائه مطالب و اخبار سبب روشنگری و اطلاع رسانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر افزایش تعاملات بیشتر دستگاه‌های اداری و فعال با اصحاب رسانه، افزود: تاکنون خبرگزاری مهر در راستای تعاملات و نگاه دغدغه‌مندانه خود در حوزه رسانه‌ای خود بسیار خوب عمل کرده و شایسته تقدیر و تحسین است که در زوایا و ابعاد گوناگون مطالبات کاربردی همراه بازخوردهای قابل توجهی در کارنامه خود دارد.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به هفته دولت و تبریک این هفته به دستاوردهای یکساله این مرکز پرداخت و تصریح کرد: فعالیت‌های حوزه دامپزشکی به طور کلی در ۲ بخش پرورش دام، طیور و آبزیان با عنوان رصد و پایش آنها و همچنین فعالیت در بخش تولید فرآورده‌های خام دامی خلاصه می‌شود.

حیدری بیان کرد: طی سال گذشته خدمات رایگان به دامداران برای واکسیناسیون بیش از ۱۵ میلیون دام سبک و سنگین برای بیماری‌های مشترک مانند تب برفکی، طاعون و… داده شد.

وی با اشاره به اینکه نظارت لازم بر بخش‌ها و واحدهای جوجه‌ریزی انجام می‌گیرد، خاطر نشان کرد: در این واحدها نظارت بهداشتی لازم هم از لحاظ فنی و هم از نظر شرعی ناظران حضور فعال دارند.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه تاکید کرد: با توجه به شیوع بیمارهایی بین دام و طیور طی سال گذشته تاکنون رخ داده فعالیت‌های لازم از جمله رصد و پایش، انجام آزمایشات، واکسیناسیون و نمونه گیری و پیشگیری از سوی تیم‌های ناظر و اجرایی انجام شده است.

حیدری اشاره‌ای نیز به کشتارهای غیرمجاز در استان کرمانشاه داشت و عنوان کرد: برای جلوگیری از این کشتارهای با توجه به دستورالعمل‌های موجود و تقسیم وظایف بین چندین دستگاه و ارگان نیازمند همکاری و همت همه این دستگاه‌ها هستیم تا از فعالیت متخلفین جلوگیری شود.

وی ادامه داد: عدم همکاری مردم در استان کرمانشاه نیز یکی دیگر از عوامل افزایش فعالیت متخلفین حوزه کشتار غیر مجاز شده چراکه مردم باید بدانند دام‌هایی که به صورت غیر مجاز ذبح می‌شوند به واسطه غیر بهداشتی بودن نحوه ذبح و توزیع آنها عامل اصلی انتقال بیماری از دام به انسان‌ها هستند.

مدیرکل دام پزشکی استان کرمانشاه به فعالیت تیم‌های دامپزشکی به روستاها و مراکز آموزشی در استان کرمانشاه اشاره کرد و ادامه داد: این تیم‌ها به منظور فرهنگ‌سازی و ترویج اطلاعات لازمه در حوزه مبارزه با انواع بیماری‌های مخصوص دام و طیور و نیز بیماری‌های مشترک بین انسان و دام و طیور به آموزش چهار هزار نفر روز پرداخته‌اند.

حیدری در پایان با اشاره به ارائه خدمات و انجام نظارت‌ها در ایام اربعین پرداخت و افزود: اکیپ‌های نظارتی به طور مستمر بر کشتارهایی که در موکب‌ها برای پخت نذری صورت می‌گیرد بازدید می‌کنند و در هر شهرستانی که موکب بر پا می‌شود اداره دامپزشکی هر شهرستان موظف به رصد و بازرسی تا پایان اربعین را بر عهده دارند.

کد خبر 5578901

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه خبرگزاری مهر دامپزشکی کرمانشاه علیرضا حیدری کشتار غیرقانونی هفته دولت بوشهر اربعین حسینی اربعین 1401 ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا گرگان افتتاح طرح عمرانی قزوین اردبیل گناوه خراسان رضوی سانحه تصادف مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه مدیرکل دام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۳۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان لرستان گفت: بر اثر ورود سامانه بارشی اخیربه استان، شاهد بارش شدید باران در محور‌های مواصلاتی استان بودیم که در برخی از شهرستان‌ها بنا بر اعلام هواشناسی بیش از ۱۰۰ میلی متر بارش باران گزارش شده است.
مرتضی شیروانی افزود: همه گشت‌های عملیاتی راه و ترابری این اداره کل در قالب ۴۰۰ نیروی راهدار و ۲۸۰ دستگاه ماشین آلات در محور‌ها در مستقر و عملیات پایش و کنترل محور‌های مواصلاتی و هدایت آب‌های سطحی و رفع آبگرفتگی و پاکسازی سطح جاده را انجام می‌دهند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان گفت: با توجه به لغزندگی محور‌ها مردم از سفر‌های غیر ضروری پرهیز نمایند، درصورت سفر حتماً در تماس با ۱۴۱ از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

دیگر خبرها

  • از ساخت و ساز ساختمان ناایمن در کرمانشاه جلوگیری شد
  • مقابله با ساخت و سازهای غیراصولی و ناایمن در کرمانشاه
  • هشدار زرد هواشناسی برای لرستان/ بارش رگباری در راه است
  • ضرورت آگاهی عشایر کوچ رو از مخاطرات کوچ در شرایط بارانی
  • ادامه بارش ها در کرمانشاه
  • همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند
  • پلمب یک مشاور املاک به دلیل نداشتن پروانه کسب
  • محکومیت ۲۶ پرونده قصور پزشکی در پزشکی قانونی کرمانشاه
  • صدور حکم ۷۰۰۰ پرونده کارگری و کارفرمایی در کرمانشاه
  • جاده‌های استان کرمانشاه لغزنده اند رانندگان احتیاط کنند