Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس شورای اسلامی از صدور مجوز تامین مالی پروژه راه آهن بوشهر - شیراز از طریق تهاتر نفت خبر داد و گفت: این مهم باید با یک حرکت جهادی به مرحله اجرایی برسد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازبوشهر، محمد باقر قالیباف ظهر امروز در جلسه بررسی و رفع موانع اجرا طرح راه‌آهن بوشهر به شیراز از اجرا طرح خط ریلی بوشهر از طریق تهاتر نفتی با حرکتی جهادی خبر داد و اظهار داشت: مجوز تأمین مالی پروژه راه آهن بوشهر - شیراز از طریق تهاتر نفت صادر و همه موافقت‌های آن صادر شده است باید با یک حرکت جهادی به مرحله اجرایی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس قوه مقننه تهاتر نفتی را بهترین شکل برای تسریع طرح راه آهن بوشهر - شیراز دانست و با بیان اینکه مجموعه حاکمیت در برنامه هفتم توسعه با یک هماهنگی موضوع زیرساختی و معیشتی را دنبال می‌کند افزود: در حوزه توسعه عمرانی و زیرساختی باید به موضوعات دقیق و حساب شده توجه شود و با یک برنامه اصولی زیرساخت‌ها را در مکان‌های استراتژیک و حیاتی توسعه داد.

وی با بیان اینکه سرعت انتقال بار در کشور اکنون به طور متوسط بین 5 تا 10 کیلومتر است گفت: این یک مشکل اساسی است که باید برای حل آن چاره‌اندیشی شود.

رئیس مجلس: حل مشکلات آب آشامیدنی و خط ریلی استان بوشهر در دستور کار قرار داردرئیس مجلس: شاخص بهداشت و درمان استان بوشهر قابل قبول نیستمشکلات صیادان و ملوانان بندر عسلویه با حضور رئیس مجلس بررسی شد + تصویر

قالیباف با اشاره به اینکه در مسیر بوشهر به تنگستان از حجم خسارات وارده به نخیلات استان از سیل اخیر آگاه شده است افزود: امیدواریم با یک برنامه ریزی بتوانیم مشکلات کشاورزان را کاهش دهیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی توجه به زیرساخت‌های درمانی استان را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: وضعیت بیمارستانی و  بهداشت درمان استان دارای عقب‌ماندگی است که باید برای بهبود آن چاره‌اندیشی کرد.

انتهای پیام/190/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: راه آهن بوشهر طریق تهاتر رئیس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۳۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام ۲۰۲ نفر نیروی در دهیاری‌های استان بوشهر

احمد محمدی‌زاده در نشست با مسئولان امور روستایی و شورا‌های استانداری بوشهر با اشاره به اینکه توجه ویژه‌ای به عمران روستا‌ها می‌شود اظهار داشت: در این راستا اعتبار عمران روستایی در حوزه‌های مختلف افزایش یافته است.

وی با اشاره به استقرار دهیاری در روستا‌ها خاطرنشان کرد: از ۶۱۹ روستای استان بوشهر، ۳۹۳ روستای آن دارای دهیاری است.

استاندار بوشهر از صدور مجوز استخدام نیروی جدید در دهیاری‌های استان خبر داد و گفت: با پیگیری انجام شده مجوز بکارگیری و استخدام ۲۰۲ نفر نیروی جدید در دهیاری‌های استان بوشهر از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور صادر شد.

محمدی‌زاده افزود: این نیرو‌ها قرار است با تخصص‌های مختلف از جمله کارشناس امور اداری و فناوری اطلاعات، مسئول فنی، عمرانی و خدمات روستایی، کارشناس حقوقی و امور قراردادها، امور مالی، خدمات روستایی، کارشناس اقتصادی و سرمایه‌گذاری همچنین آتش‌نشان، راننده و کارگر خدماتی در دهیاری استان مشغول به کار شوند.

وی با بیان اینکه آخرین بکارگیری نیرو در دهیاری‌های استان مربوط به سال ۱۳۹۸ بوده است افزود: بکارگیری نیرو‌های متخصص و تازه نفس تاثیر بسیار مطلوبی بر کیفیت خدمات دهیاری‌ها به مردم روستانشین استان بوشهر خواهد داشت.

استاندار با قدردانی از خدمات و فعالیت دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری بوشهر بیان کرد: فعالیت این مجموعه در بخش‌های مختلف روستایی درخور تحسین است.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • شورای ملی تامین مالی به ریاست وزیر اقتصاد تشکیل شد
  • وابستگی صندوق‌های بازنشستگی به بودجه دولت ناشی از چیست؟
  • بانک سرمایه افزایش سرمایه میدهد
  • مجوز قبولی بیمه اتکایی دی به زودی صادر می شود
  • سوئد مجددا برای هتک حرمت قرآن کریم مجوز صادر کرد
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ صادر شد
  • در دولت سیزدهم بیشترین مجوز برای جذب معلم صادر شده است
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ اسفراین صادر شد
  • استخدام ۲۰۲ نفر نیروی در دهیاری‌های استان بوشهر