Web Analytics Made Easy - Statcounter

واحدپور  گفت: در یک‌سال گذشته برای ۴۶ واحد تولیدی متخلف به علت نداشتن پروانه و یک واحد تولیدی نیز به دلیل جعل علامت استاندارد اعلام جرم شده است.


او افزود: در این مدت ۹۵ مورد پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و ۴۷۹ مورد نیز تمدید پروانه کاربرد آن انجام گرفته است.

سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان ادامه داد: به ۱۹ مورد از شکایت‌ها رسیدگی شده و در کمیسیون ماده ۴۲، به ۲۷ مورد حکم صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



واحد پور با بیان اینکه از سال ۱۴۰۰ تاکنون ۲۳۶ مورد اظهارنامه بررسی صادراتی انجام شده است، گفت: تعداد اظهار نامه های مورد بررسی وارداتی نیز هزار و ۳۶۴ مورد بوده و چهار مورد نیز صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی بوده است.

واحدپور عنوان کرد: ۲۹۵ مورد بازرسی از تجهیزات شهربازی و تجهیزات زمین بازی توسط کارشناسان انجام شده است که یک‌هزار و ۲۹۸ مورد گواهینامه ایمنی آسانسور نیز صادر شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندارد زنجان رسیدگی به شکایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۳۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر، روح‌الله حسنی گفت: جذب سرمایه، کاهش مصرف آب با توسعه سیستم‌های نوین آبیاری و تکمیل واحدهای نیمه‌تمام تولیدی بخش کشاورزی سه محور اصلی استان زنجان برای تحقق شعار «جهش تولید و مشارکت مردمی» در سال جاری است.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان افزود: یکی از محورهای اصلی این استان، جذب سرمایه با مشارکت مردمی برای ایجاد واحدهای تولیدی جدید و به‌روزرسانی واحدهای موجود به منظور افزایش تولید است.

حسنی ادامه داد: دولت نیز به دنبال کاهش فرآیندها و تسهیل در صدور مجوزها برای سرمایه‌گذاری است.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان همچنین در خصوص کاهش مصرف آب با بکارگیری سیستم‌های نوین آبیاری با مشارکت مردم اظهار داشت: این طرح از سال‌ها پیش در حال اجرا است، اما امسال سرعت بیشتری خواهد گرفت.

حسنی در مورد تکمیل واحدهای نیمه‌تمام تولیدی در بخش کشاورزی نیز تصریح کرد: امسال طرح‌های نیمه‌تمام تکمیل می‌شود ضمن آنکه برای طرح‌های غیرفعال برنامه داریم و با تزریق منابع مالی امیدواریم این واحدها به چرخه تولید بازگردند و منجر به افزایش تولید شوند.

کد خبر 6097626

دیگر خبرها

  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • ماموریت ویژه دادگستری البرز برای شناسایی مدیران شهری متخلف
  • صدور پروانه چرا برای ۶۰۰ هزار واحد دامی در همدان
  • جمع آوری روغن زیتون با نام تجاری «سابرسو»
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • استاندارد کیفی و سرعت سوددهی برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی + اینفوگرافیک
  • توبیخ پزشک متخلف در ارومیه
  • تعزیرات گران‌فروشان بازار ‌زنجان را نقره داغ کرد
  • استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌