Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@21:14:40 GMT

آزار و اذیت دختر نوجوان در خودروی مرد شیطان‌صفت!

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۰۳۳۱۵

آزار و اذیت دختر نوجوان در خودروی مرد شیطان‌صفت!

مرد شیطان صفت که یک دختر ۱۵ ساله را در غرب تهران هدف آزار و اذیت قرار داده بود، دستگیر شد.

به گزارش ایمنا، اوایل شهریورماه جاری، دختر ۱۵ ساله‌ای به خانه خود مراجعه کرد و درحالی که گریه می‌کرد، نزد مادرش از اتفاقی که دقایقی قبل برایش رخ داده بود، پرده برداشت و گفت در یک خودروی سمند از سوی راننده جوانی مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی زود دختر جوان همراه با مادرش راهی نزدیک‌ترین اداره پلیس شدند و شکایت خود را ثبت کردند؛ بدین ترتیب رسیدگی به این پرونده با عنوان «آزار و اذیت و آدم‌ربایی دختر ۱۵ ساله در یکی از خیابان‌های غرب تهران» در دستور کار بازپرس وقت شعبه هفتم و جانشین سرپرست دادسرای امور جرائم‌جنایی قرار گرفت.

دختر نوجوان در جریان تحقیقات گفت: چند روز قبل، کنار خیابان ایستاده بودم و منتظر تاکسی بودم که یک خودروی سمند شخصی توقف کرد، به دلیل اینکه عجله داشتم سوار ماشین مرد جوان شدم. پس از گذشت چند دقیقه متوجه شدم که مرد جوان مسیر خودرو را تغییر داد که به این دلیل اعتراض کردم اما مرد جوان عصبانی شد و با دست راست خود، اقدام به لمس پایم کرد همچنین مرد جوان هنگامی که مشاهده کرد درحال گریه کردن هستم، من را از خودرویش بیرون کرد و پا به فرار گذاشت.

بازپرس پرونده پس از دریافت این اطلاعات مهم، به کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی دستور داد تا در کمترین زمان ممکن، مالک این خودرو را شناسایی و دستگیر کنند. کارآگاهان در گام نخست راهی محل حادثه شدند و در جریان تحقیقات میدانی متوجه دوربین مداربسته صحنه جرم شدند که با بازبینی فیلم دوربین، لحظه به لحظه تردد خودروی سمند را مشاهده کردند.

کارآگاهان در گام بعدی با رصدهای اطلاعاتی موفق به شناسایی هویت متهم شدند و در گام بعدی، وی را دستگیر کردند. دختر نوجوان به همراه مادرش پس از حضور در شعبه هفتم دادسرای امور جرایم جنایی در مواجه حضوری با مرد جوان، وی را شناسایی کرد.

متهم که در ابتدا، منکر جرم خود بود، پس از ارائه مدارک و شواهد موجود به آدم‌ربایی و آزار و اذیت دختر نوجوان در خودروی سمند در یکی از خیابان‌های غرب تهران اعتراف کرد. تحقیقات در رابطه با این پرونده توسط قاضی محسن اختیاری؛ جانشین سرپرست دادسرای امور جرائم‌جنایی ادامه دارد.

منبع: تسنیم

کد خبر 601567

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آزار و اذیت آزار و اذیت زنان آزار و اذیت شیطانی مجازات آزار و اذیت حادثه اخبار حوادث وضعیت اخبار حوادث در ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دختر نوجوان خودروی سمند آزار و اذیت مرد جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۳۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده برای ضاربان آمر به معروف که برای ۳دختر نوجوان ایجاد مزاحمت کرده بودند | آخرین وضعیت جوان باغیرت و ۲ اراذل و اوباش

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی، در پی تذکر یک جوان کاشمری و آمر به معروف و ناهی از منکر به ۲ راکب موتورسیکلت که برای ۳دختر نوجوان ایجاد مزاحمت کرده بودند، وی از سوی ضاربان با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفت و از ناحیه گردن مجروح شد.

بنا بر این گزارش، پرونده قضایی در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کاشمر تشکیل شد و متهمان با صدور قرار بازداشت موقت، تحویل زندان شهرستان شدند.

به گزارش تسنیم، ساعت ۱۹:۲۰ روز جمعه مورخ ۷ اردیبهشت (همزمان با شب شهادت شهید غیرت شهید الداغی) جوان باغیرت کاشمری که شاهد مزاحمت دو راکب موتورسوار برای سه دختر نوجوان بود، وقتی متوجه نداشتن حالت طبیعی این موتورسواران می‌شود، به صورت لسانی به آنها تذکر می‌دهد، اما این دو اراذل و اوباش با وی درگیر می‌شوند و با چاقو وی را از ناحیه گردن مجروح می‌کنند.

پس از این حادثه و درگیری، بلافاصله جوان باغیرت کاشمری به بیمارستان منتقل می‌شود و دو اراذل و اوباش نیز توسط مردم به گشت ۱۱۰ تحویل داده می‌شوند.

کد خبر 848703 منبع: تسنیم برچسب‌ها دادگاه خبر ویژه قوه قضائیه

دیگر خبرها

  • دانش‌آموز دختر در لالی به ۳ نفر زندگی دوباره بخشید
  • نقش مهم آموزش و پرورش در هویت بخشی به نسل نوجوان و جوان
  • مردم پول ندارند سمند ۲۰ سال پیش را عوض کنند؛ می‌خواهند خودروی برقی وارد کنند؟
  • کاکایی، کارشناس صنعت خودرو: مردم پول ندارند سمند ۲۰ سال پیش را عوض کنند؛ می خواهند خودروی برقی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیونی وارد کنند؟
  • رازگشایی از قتل هولناک دختر جوان
  • دستگیری قاتلان جوان ۲۷ ساله بیرجندی
  • تشکیل پرونده برای ضاربان آمر به معروف که برای ۳دختر نوجوان ایجاد مزاحمت کرده بودند | آخرین وضعیت جوان باغیرت و ۲ اراذل و اوباش
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان شهید الداغی در کاشمر
  • آیا بازگرداندن نصف مبلغ خودرو به مشتریان صحت دارد؟
  • کشف سیگار خارجی قاچاق در مراغه