Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@03:33:59 GMT

معاون اول قوه قضاییه با مردم دیدار و گفتگو کرد

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۰۳۶۰۴

معاون اول قوه قضاییه با مردم دیدار و گفتگو کرد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مصدق در دیدار مردمی و بررسی مشکلات حقوقی مردم اظهار داشت: مهمترین هدف سفر رئیس قوه قضائیه و هیات همراه به استان یزد رسیدگی به مشکلات حقوقی مردم است .

وی افزود: در این دیدارها چالشها و موانعی که برای برخی سرمایه گذاران ایجاد شده بررسی و دستورات لازم را برای رفع آنها صادر شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اول قوه قضائیه به مشکل یک یزدی مقیم آمریکا برای سرمایه گذاری در یزد اشاره کرد و گفت : تلاش می کنیم تا با همه ظرفیتهای قانونی مشکل این شهروند را حل کنیم که می توان این مهم را از برکات این سفر دانست .

مصدق بیان کرد: سیاست جمهوری اسلامی ایران همچنین قوه قضائیه فراهم کردن همه ظرفیتها برای سرمایه گذاری در بخشهای مختلف کشور است تا تولید کنندگان با خیال آسوده و در آرامش به فعالیت خود ادامه بدهند.

همچنین حجت الاسلام منتظری مقدم رئیس دیوان عالی کشور، ستایشی سخنگوی قوه قضائیه و مدیر کل دبیرخانه قوه قضائیه از نزدیک با مردم دیدار و مسائل و مشکلات آنها را بررسی کردند.

کد خبر 5579113

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره كل دادگستري استان يزد حجت الاسلام محمد مصدق یزد هفته دولت بوشهر اربعین حسینی اربعین 1401 کرمانشاه ویروس کرونا آمار کرونا گرگان افتتاح طرح عمرانی قزوین اردبیل گناوه خراسان رضوی سانحه تصادف قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۳۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان

ایسنا/هرمزگان رئیس قوه قضاییه در جریان سی‌اُمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ‌در رأس هیئت عالی قضایی به استان هرمزگان سفر می‌کند.

به گزارش ایسنا، رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی مردم استان هرمزگان از برنامه های ‌حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای ‌و سایر مسئولان عالی قضایی در جریان این سفر است.

هم‌چنین در جریان این سفر، نسبت به رفع مشکل اهالی یکی از مناطق استان هرمزگان که بیش از نیم قرن استمرار داشته است، اقداماتی با حضور رئیس قوه قضاییه صورت خواهد گرفت.

برگزاری نشست هم‌اندیشی با فعالان اقتصادی و کارآفرینان و دست‌اندرکاران مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی کشور از دیگر برنامه‌های سفر رئیس دستگاه قضا به استان هرمزگان است. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار مردمی مدیرکل ارتباطات قوه قضائیه در بندرعباس
  • دیدار مردمی مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضائیه در بندرعباس
  • برنامه‌های سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • ‌سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • دیدار مردمی معاون قوه قضاییه در حرم عبدالعظیم(ع)
  • دیدار مردمی اصغر جهانگیر در حرم شاه عبدالعظیم حسنی
  • اولین نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه/ حکم بابک زنجانی چرا نقض شد؟
  • اولین نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه/ حکم جدید بابک زنجانی چیست؟
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود/ سند تحول قضائیه حلال مشکلات عدلیه