Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@16:43:57 GMT

سواد رسانه نیاز امروز مردم و مسئولان است

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۰۳۷۲۵

سواد رسانه نیاز امروز مردم و مسئولان است

سردار محمدعلی نظری گفت: اگر در فضای مجازی درست و هوشیار و به موقع عمل شود، پشتوانه نظام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "راه آرمان" پیش از ظهر امروز سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله کرمان در جمع فعالان انقلابی فضای مجازی گفت: شما فعالان فضای مجازی مجاهدان امروز عرصه جنگ نرم و دفاع جانانه از نظام و انقلاب هستید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نیاز همه ما، هم مردم و هم مسئولان این است که سواد رسانه و فضای مجازی را یاد بگیریم و هوشیار عمل کنیم.

سردار نظری تاکید کرد: کسانی که مدرس سواد رسانه هستند، وظیفه سنگینی را بر عهده دارند، زیرا باید این سواد را به سطح جامعه منتقل کنند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: طبق فرمایش رهبری موضوع جنگ نرم از قدیم بوده و تا همیشه ادامه دارد، اما فقط ابزار آن به روز می شود. 

وی اذعان کرد: دشمن می داند تاثیرگذاری بر روی احساسات و اذهان مردم می تواند حتی از جنگ سخت هم  موفق تر و اثر گذارتر باشد.

 سردار محمدعلی نظری ابراز کرد:  در جنگ ترکیبی و شناختی دشمن به دنبال این است که ذائقه مردم را تغییر دهد به همین دلیل به دنبال تحریف و وارونه جلوه دادن وقایع است.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان با اشاره به بیانات رهبر انقلاب گفت: ما در حال مبارزه هستیم و این از نوع مبارزه نرم در فضای مجازی است و فعالان فضای مجازی به عنوان رزمندگان این عرصه باید توانمند شوند، آخرین دستاوردهای دشمن را در زمینه رسانه، جریان‌شناسی و فضای مجازی بشناسند.

وی با بیان اینکه ما باید از دشمن یک قدم جلوتر باشیم،تا موفق شویم، افزود:اینجا زمان بسیار مهم است باید اولویت ها را دانست و حقایق را بازگو کرد تا جلوی روایت غلط دشمن را بگیریم.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان ادامه داد: آرامش، امیدبخشی و امیدافرینی را در جامعه انتشار دهید، که این امر یکی از مولفه های قدرت ما فضای مجازی است. 

سردار نظری با بیان اینکه اگر در فضای مجازی درست و هوشیار و به موقع عمل شود، پشتوانه نظام است، گفت: طبق منویات  رهبر انقلاب؛ متخصصان فضای مجازی باید استدلال قوی، رصد و اشراف کامل داشته باشند.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان تاکید کرد: مدرسان سواد رسانه و فعالان فضای مجازی باید بیان شیوا داشته باشند، محتوا هنرمندانه تاثیرگذار و کوتاه باشد تا تاثیرگذاری را بر افراد زیادی داشته باشد.

سردار محمدعلی نظری ادامه: کسانی هم که تخصص ندارند، می توانند حرف خوب را به زیبایی انعکاس و انتشار دهند، همانطور که یک سرود سلام فرمانده به راحتی جهانی شد و باعث عصبانیت دشمن شد.

انتهای پیام/ 

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: فرمانده سپاه ثارالله کرمان فضای مجازی سواد رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۳۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان

کاربران فضای مجازی به برخورد خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با دانشجویان واکنش نشان دادند. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، کاربران فضای مجازی به برخورد خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با دانشجویان واکنش نشان دادند.پس از تحصن دانشجویان آمریکایی در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی، پلیس آمریکا برای متفرق کردن آن‌ها با خشونت به مقابله با آن‌ها پرداخت

 

.

 

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

دیگر خبرها

  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • کم‌کاری و عملکرد بدِ ۳۲ سازمان مسؤل در زمینه حجاب و عفاف
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • سردار رادان: دشمن می خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذردY اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند/ 32 سازمانی که در این نظام مسئول بودند برای ساماندهی حجاب و عفاف نه تنها کار خودشان را نمی کنند بلکه شبهه و شک و تردید در دل مردم نیز می اندازند
  • اظهارات سردار رادان درباره چرایی طرح حجاب: چشم مردم به بی‌حیایی عادت کند، غیرت گرفته می‌شود
  • سخنان مهم سردار رادان درباره جزئیات اجرای طرح جدید حجاب
  • سردار رادان: چشم مردم وقتی به بی‌حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می‌شود
  • سردار رادان : چشم مردم وقتی به بی حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می شود/ ما باید از مادران آینده صیانت کنیم
  • سخنان سردار رادان درباره اجرای طرح حجاب «نور»/ «چشم مردم وقتی به بی‌حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می شود»