Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@12:42:04 GMT

مجموعه تفریحی گردشگری سد گلابر طی ۲ سال افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۰۴۰۰۰

مجموعه تفریحی گردشگری سد گلابر طی ۲ سال افتتاح می‌شود

ایسنا/زنجان مدیرکل میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: مجموعه تفریحی گردشگری سد گلابر طی ۲ سال آینده افتتاح شده و به یکی از مراکز مفرح و متفاوت گردشگری تبدیل خواهد شد.

سیدسعید صفوی ظهر امروز (۱۰ شهریورماه) در هفتمین روز از هفته‌ دولت‌ و در سفر مسئولان استانی به شهرستان ایجرود در جمع خبرنگاران، با اشاره به جزئیات ایجاد مجموعه تفریحی گردشگری سد گلابر و تاثیر این منطقه در گردشگری و اقتصاد استان زنجان، عنوان کرد: این مجموعه گردشگری با انعقاد قرارداد تحت‌نظر شرکت آب منطقه‌ای استان، به بخش خصوصی واگذار شده است و در مدت زمان یک سال سرمایه‌گذاری و ۲ سال مرحله عمرانی به بهره‌برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بخش اول این پروژه در ۸ ماه گذشته اجرایی شده و هم‌اکنون در شرف صدور پروانه بهره‌برداری از سوی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان است و امیدواریم فاز اول این مجموعه در مهرماه سال‌جاری در هفته میراث فرهنگی به بهره‌برداری رسد.

صفوی با اشاره به مبلغ اولیه قرارداد اجرایی این مجموعه گردشگری، اظهار کرد: قرارداد اولیه به مبلغ ۱۵ میلیارد تومان از سوی سرمایه‌گذار منعقد شده و امسال نیز در حوزه گردشگری استان نیز به جهت توسعه استانی، تسهیلاتی به مبلغ یک میلیارد تومان برای رفع بخشی از مشکلات فاز اول پروژه و بهره‌برداری فاز نخست، اختصاص یافته است.

این مسئول با اشاره به امکانات رفاهی و تفریحی این مجموعه کم نظیر گردشگری، تصریح کرد: بسیاری از امکانات تفریحی و گردشگری این مجموعه برای اولین‌بار در استان ایجاد خواهد شد مانند کشتی دو طبقه تفریحی بر روی سد گلابر، سوئیت‌های اقامتی، جشنواره‌های استانی مانند جشنواره نان و نمک گلابر، ایجاد تفرجگاه و فضای سبز، آلاچیق‌های اقامتی و... در این مجموعه ایجاد خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان، با اشاره به مالکیت این مجموعه، خاطرنشان کرد: مالکیت این مجموعه گردشگری تحت‌نظر شرکت آب منطقه‌ای بوده و به مدت ۲۰ سال به سرمایه‌گذار سپرده شده است و به دلیل آمادگی طبیعی امکان دخل و تصرف در این مجموعه وجود ندارد. همچنین در این طرح برای ۴۴ نفر اشتغال مستقیم ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها زنجان سد گلابر گردشگري گردشگری استان میراث فرهنگی بهره برداری سد گلابر خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۴۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود

احمد شانیان با اشاره به مذاکرات نهایی انجام شده راه‌اندازی و افتتاح این واحد تولیدی در دهه تولید و تجارت گفت: با افتتاح مرحله نخست این طرح، همزمان مرحله دوم طرح نیز با اشتغال ۱۵۰ نفر کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

او گفت: این واحد صنعتی با ظرفیت تولید بیش از ۴۰۰ نوع محصول یکی از بزرگترین خطوط تولید اسپری‌های بهداشتی و شیمیایی در کشور محسوب می‌شود.

شانیان گفت: این واحد در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع در شهرک صنعتی فرسفج و در زمینه تولید و بسته‌بندی چسب، قوطی‌سازی اسپری، ضدیخ و روغن ترمز فعالیت خواهد داشت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه
  • راه اندازی مجموعه آزمایشگاه های تحقیقاتی و پژوهشی در استان ها
  • تبریز گردشگرپذیر می شود/ احیای خانه های تاریخی در دل شهر
  • بهره برداری از ۱۵ طرح تفریحی و گردشگری در اصفهان
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود
  • مراکز تفریحی و گردشگری لرستان برای خانواده‌های دارای سه فرزند رایگان شد
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • ۱۵ پروژه جدید به مجتمع گردشگری صفه افزوده شد