Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت‌الاسلام مجید نصیرایی روز پنجشنبه در نشست هماهنگی دبیرخانه اجلاسیه جهاد مقدس در فردوس، افزود: مبدا حرکت‌های جهادی باید برای همه درس‌های معنویت، اخلاص و از خودگذشتگی داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید به سمت تبیین صحیح کارهای جهادی پیش برویم اظهار داشت: مبدا تشکیل گروه‌های جهادی در کشور به حضور مقام معظم رهبری در زلزله سال ۱۳۴۷ فردوس بر می‌گردد و قرار است استمرار داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با مراقبت از حرکت‌های جهادی و توحیدی، تبیین درستی از این موضوع صورت گیرد.

وی تاکید کرد: گفتمان انقلاب هرجا حاکم شده و میدان پیدا کرده، منشأ تحولات بزرگ شده است.

حجت الاسلام نصیرایی با بیان اینکه همه باید از این ظرفیت ایجاد شده بهره‌مند شوند، گفت: همه اینها به برکت حضورمعظم‌له و خون شهدا امروز در همه صحنه‌ها خود را نشان می‌دهد و امید را در دل مردم زنده کرده است.

وی تصریح کرد: با حضور گروه‌های جهادی، استان خراسان جنوبی به کارگاه عمرانی تبدیل شده و خدمات ارائه در حوزه‌های مختلف اتفاقات خوبی را در این استان رقم زده است.

نماینده مردم شهرستان‌های فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس گفت: هنوز از تمام ظرفیت‌ها و امکانات کشور استفاده نشده و تنها نوع نگاه تغییر کرده است.

وی تاکید کرد: مدیریت جهادی به معنی باز کردن راه و پیدا کردن مسیر برای حل مشکلات جامعه است.

حجت‌الاسلام نصیرایی گفت: هنر مدیران، پیدا کردن راه‌حل‌هایی با دست خالی به همراه خلاقیت و همفکری برای حل مشکلات است و این همان کاری است که در جبهه‌ها فرماندهان جنگ انجام دادند.

نشست هماهنگی دبیرخانه اجلاسیه ملی جهاد مقدس امروز در محل فرمانداری فردوس با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، امام جمعه و فرماندار فردوس و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

اجلاسیه ملی جهادگران همزمان با ۱۳ شهریور مصادف با سالروز سفر تاریخی مقام معظم رهبری در زمان وقوع زلزله فردوس در سال ۱۳۴۷ و ارائه خدمات جهادی به زلزله‌زدگان این منطقه، برگزار می‌شود.

همزمان با برگزاری اجلاسیه ملی جهادگران (۱۳ شهریور امسال) ۶۰۰ نفر از نخبگان جهادی سراسر کشور در این استان حضور می‌یابند. همچنین در این اجلاسیه کتاب مجموعه خاطرات رهبر معظم انقلاب با عنوان «دوباره فردوس» رونمایی خواهد شد.

برنامه‌های اجلاسیه ملی جهادگران با عنوان "جهاد مقدس" از سوم شهریور با حضور گروه‌های جهادی خدمت‌رسان در شهرستان فردوس و استان خراسان جنوبی آغاز شد و ادامه دارد.

استان خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و مرکز شهرستان فردوس در ۲۰۰ کیلومتری شمال بیرجند است.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی مقام معظم رهبری فردوس گروه های جهادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مقام معظم رهبری فردوس مجلس شورای اسلامی مقام معظم رهبری فردوس گروه های جهادی گروه های جهادی اجلاسیه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۴۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس آغاز به کار کرد.

اجلاس کارگروه کشوری علوم اجتماعی با بررسی مباحث علوم اجتماعی در راستای سند تحول و تعالی و به‌منظور عملیاتی کردن برنامه‌های راهبردی دانشگاه با هدف توان‌افزایی مدیران گروه علوم اجتماعی از دقایقی پیش در سالن کنفرانس حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس با حضور اعضای این کارگروه شروع به کار کرد.

مقرر شده این اجلاسیه با هدف هم‌افزایی در قالب‌ها و کمیته‌های کارگروه سیاست‌گذاری و نظارت گروه اجتماعی، کارگروه تولید محتوا، کارگروه شاخص‌سازی در علوم اجتماعی، کارگروه راهبردی و آینده‌پژوهی در ساختمان شهید سلیمانی (اداری) به کار خود ادامه دهد.

نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی امروز و فردا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس برپاست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حل مساله گردوغبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌ها است
  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • بهترین راه برای حمایت از کارگران اصلاح «قانون کار» است
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 1
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند