Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@22:28:36 GMT

۷ تیم جهادی پزشکی در شهرستان فردوس مستقر میشوند

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۰۴۱۲۲

۷ تیم جهادی پزشکی در شهرستان فردوس مستقر میشوند

هیهات گفت: در راستای جهاد مقدس ۷ تیم پزشکی بومی و غیر بومی با حدود ۵۵ جهادگر در شهرستان فردوس به شهروندان خدمات پزشکی ارائه میدهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، در آستانه اجلاسیه ملی جهادگران و همزمان با برگزاری رزمایش جهاد مقدس گروههای جهادی بومی و غیر بومی پزشکی به مردم خراسان جنوبی با محوریت شهرستان فردوس خدمت رسانی میکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گروه های جهادی در زمینه دندانپزشکی، متخصص اورولوژی، فوق تخصص سرطان بانوان، رادیولوژی، سونوگرافی، گوش و حلق و بینی، جراحی زیبایی شکاف کام و دهان فعالیت خواهند داشت.

هاشم هیهات مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان جنوبی در این خصوص در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: گروه جهادی دندانپزشکی قائم آل محمد (عج) استان از امروز در روستای کجه و چاهنو شهرستان فردوس مستقر شده و تا ۱۳ شهریور ماه خدمات دندانپزشکی شامل ترمیم و کشیدن ارائه خواهند داد‌.

وی افزود: همچنین یک تیم پزشکی متخصص اورولوژی و فوق تخصص سرطان بانوان ۱۲ شهریور ماه به روستاهای فردوس اعزام میشوند و به ویزیت بیماران خواهند پرداخت.

مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان جنوبی بیان کرد: دو تیم تخصصی شامل متخصص رادیولوژی و سونوگرافی و متخصص گوش، حلق و بینی و یک تیم آموزش مامایی نیز ۱۲ شهریور ماه به مناطق روستایی فردوس اعزام خواهند شد.

هیهات عنوان کرد: در مورد گروه های جهادی خارج استان نیز یک گروه جهادی دندانپزشکی مهمان در شهرستان فردوس مستقر خواهد شد.

وی اظهار کرد: یک تیم تخصصی سه نفره جراحی زیبایی برای شکاف کام و دهان نیز ۱۲ شهریور ماه در شهرستان فردوس مستقر میشود.

مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان جنوبی گفت: مجموعا ۷ تیم پزشکی بومی و غیر بومی با حدود ۵۵ جهادگر در شهرستان فردوس به شهروندان خدمات پزشکی ارائه میدهند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان فردوس خراسان جنوبی شهریور ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۴۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است

حجت‌الاسلام سید محسن موسوی امام جمعه شهرستان دهلران در آیین بزرگداشت روز کارگر، با حضور جمعی از مدیران شهرستان و شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت فعال در شهرستان در منطقه بیات دهلران، اظهار کرد: مقام کارگر در آموزه‌های دین اسلام دارای جایگاه ویژه‌ای است لذا باید مسئولان برای حل مشکلات این قشر عظیم پای کار باشند.

وی به عدم جذب نیروی بومی در شرکت‌های فعال در منطقه اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود که مسئولان شهرستان، به ویژه مدیران شرکت‌های فعال در منطقه، در زمینه به کار گیری نیرو‌های بومی بر اساس قانون توجه و جدیت بیشتری به خرج دهند.

وی با اشاره به اینکه کارگران نیروی محرک توسعه هستند، بیان کرد: توجه به معیشت کارگران، پرداخت به موقع حقوق و مزایای و شنیدن مشکلات آنها از جمله موارد مهمی است که باید مسئولان و مدیران اجرایی مورد توجه قرار بدهند.

در پایان این مراسم با حضور امام جمعه و مسئولان از ۱۴ نفر از کارگران ایستگاه تقویت فشار منطقه بیات تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • ویدئوی عجیب از وضعیت آموزشی دانشجویان دندانپزشکی 
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • امسال و سال آینده رزن ورودی بهورز خوبی خواهد داشت
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس در دست بررسی است
  • پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست