Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سید جلیل میرمحمدی  افزود: در تفت و بخش نیر ساختمان دادگستری و دادستانی نیمه تمام است و  پزشکی قانونی نیز ساختمان ندارد که این موارد نیازمند رسیدگی است.

میرمحمدی همچنین خواستار اعتبار ویژه برای کاداستر شهرستان تفت شد و ادامه داد: در میبد ۴۰ سال است که مشکل تعیین مرز دو شهرستان میبد و ارکان را داریم که انتظار داریم دستگاه قضایی به این موضوع ورود و مسئله را حل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرمحمدی افزود: مردم در این محدوده اختلافی، نمی توانند هیچ فعالیتی  انجام دهند و حتی خرید و فروش زمین و ملک متوقف شده است.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس نیز در این جلسه ضمن قدردانی از امضای تفاهمنامه میان مجلس و قوه قضاییه و ایجاد کارگروه ملی و استانی اظهار داشت: انتظار داریم تعامل و ارتباط در بحث آسیب شناسی قوانین و اصلاح آنها در این کارگروه ها و کمیسیون ها انجام شود.

محمدصالح جوکار در مورد انتقال زندان مرکزی یزد به محدوده خارج از شهر نیز گفت: امیدواریم دستگاه قضا هرچه سریعتر در این زمینه اقدام کند.

وی در مورد زمین های موات نیز اظهار داشت: دستوراتی در این زمینه صادر شد اما دیوان عدالت در هیئت عمومی یک رای داد که از کار جلوگیری کرد و انتظار داریم رئیس قوه قضاییه در این زمینه ورود کند زیرا اگر زمین در مناطق حاشیه به مردم واگذار شود، از فعالیت زمینخواران جلوگیری می شود.

وی عنوان کرد: در مورد پرونده های کثیر الشاکی اتفاقات خوبی در استان یزد انجام شده  و تقریبا مشکل هزار نفر که در یک پرونده شاکی بودند را حل کردند و به نظر می رسد هرچه اختیارات به استانها داده شود، این مشکلات سریعتر رفع می شود.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس عنوان کرد: با تعامل میان مجلس، دستگاه قضایی و اجرایی در استانها می توان بسیاری از این مشکلات را در کمترین زمان ممکن حل کرد.

جوکار تصریح کرد: گرفتاری های مردم بیشتر به دلیل این است که با حقوق خود آشنا نیستند و بهترین راه این است که قوانین را به مردم یاد بدهیم.

وی همچنین از کمبود قاضی در یزد خبر داد و گفت: اکنون در یزد ۴۶ قاضی خانم داریم که اینها فقط تا دادیاری می توانند ارتقا پیدا کنند در حالی که می توان از آنها در دادگاه های اطفال استفاده کرد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مورد قتل و آدم ربایی و سرقت های مسلحانه عنوان کرد: آیین دادرسی ما اکنون عادی است و نیاز به آیین دادرسی اضطراری داریم که اگر اینگونه شود، این جرائم کاهش می یابد.

برچسب‌ها جلسه شورای اداری یزد تفت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جلسه شورای اداری یزد تفت جلسه شورای اداری یزد تفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۴۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج

همزمان با ایام دهه کرامت اجتماع ۲۰ هزار نفره امام رضایی‌ها در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار تسنیم در کرج، جلسه هم اندیشی اجتماع 20 هزار نفره امام رضایی‌ها ظهر امروز پنج شنبه با حضور معاون فرهنگی ورزشی شهردار کرج و دبیر ستاد مردمی برگزاری مراسم دهه کرامت و نمایندگان دستگاه های مختلف در سالن جلسات شهرداری کلانشهر برگزار شد.

امیر اشتری؛ معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج با بیان اینکه در آستانه دهه سراسر شرافتِ کرامت، کشور ما زیر سایه پرچم حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) قرار دارد، گفت: تلاش خواهیم کرد جلوه ای از زیبایی ها و بزرگی این ایام را با برگزاری مراسم و برنامه های مختلف در شهر به نمایش درآوریم.

اشتری افزود: از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای این ایام برپایی اجتماع بزرگ 20 هزار نفری امام رضایی هاست که در ورزشگاه انقلاب کرج به اجرا در می آید.

وی اذعان کرد: سال گذشته تجربه موفقی را در این زمینه البته در ابعاد کوچکتر پشت سر گذاشتیم که تلاش می کنیم با بهره گیری از دستاوردهای این تجربه، گردهمایی امسال را بسیار باشکوه تر و بزرگتر برگزار کنیم.

معاون شهردار کرج با بیان اینکه چنین تجمع بزرگی برای اولین بار در کشور برگزار خواهد شد، اضافه کرد: برای اجرای هر چه بهتر برنامه، مشارکت همه دستگاه ها و بخش های متولی لازم و ضروری است.

اشتری ابراز امیدواری کرد: با مشارکت این بخش ها بتوانیم کاری ویژه و در شأن امام رئوف و مردم شهر کرج به انجام برسانیم.

تجمع 20 هزار نفری امام رضایی‌ها قرار است در 27 اردیبهشت توسط ستاد برگزاری مراسم دهه کرامت با مشارکت ویژه معاونت فرهنگی ورزشی شهرداری کرج و تمام دستگاه های دولتی و مجموعه های فرهنگی استان در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ببینید | نماز جماعت ۵ هزاری نفری در آمریکا
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟
  • جنگ بر سر صندلی «شماره یک»؛ همه در برابر قالیباف!
  • نماز جماعت ۵ هزاری نفری در قلب آمریکا + فیلم
  • تغییر الگوی ساخت مسکن نیازی جدیست
  • مصوبات کمیسیون‌ها درباره اسقاط خودرو و قیمت‌گذاری آرد و نان
  • درخواست «افزایش اختیارات آتش‌نشانی در برابر ساختمان‌های ناایمن» به مجلس می‌رود
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • واکنش نماینده دماوند و فیروزکوه به تشکیل استان تهران شرقی
  • برگزاری دومین کنگره بین‌المللی سالمندی سالم در تبریز