Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@00:28:45 GMT

دشمن به جنگ شناختی و نرم علیه ایران روی آورده است

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۰۴۳۳۶

دشمن به جنگ شناختی و نرم علیه ایران روی آورده است

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سردار یدالله جوانی روز پنجشنبه در نشست تخصصی جهاد تبیین استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری افزود: دشمن تلاش دارد تا ریشه تمام‌ مشکلات‌ کشور را در انقلاب اسلامی معرفی کند و در این زیمنه باید هوشیار بود.‌

وی با تاکید بر اینکه بی تردید دشمن تلاش می کند تا توانمندی ها و دستاوردهای ملت ایران دیده نشود، اضافه کرد: امروز دشمن تلاش دارد تا با تصویرسازی های کاذب و ارائه اسلام‌ اموی ، اسلام نبوی را از ذهن ها دور ساخته و در دلها ایجاد یاس و بدبینی نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروز همه در سنگر خدمت به نظامی هستیم که بر پایه توحید شکل گرفته و همه ستمگران بسیج شده اند تا پرچم این نظام را پایین بکشند، تاکید کرد: سردار سلیمانی حقیقتا مرد میدان بود و در طی عمر موثر خویش، حق جهاد را ادا کرد.‌

معاون سیاسی سپاه پاسداران کشور بیان کرد: ولی امر مسلمین امر به جهاد تبیین نموده اند و همه وظیفه داریم تا در این راستا گام برداریم، امروزه جمهوری اسلامی از بسیاری مخاطرات همچون اقدام نظامی علیه کشور و بازدارندگی اقتصادی که می تواند کشورها را به نابودی بکشاند ، عبور کرده است.

سردار جوانی با اشاره به اینکه رمز و راز دشمنی ظالمان و مستکبران با ملت ایران آن است که قیام‌ملت ایران برپایه توحید بوده و تمدن ساز است، ادامه داد: کربلا محصول جنگ شناختی است و دشمن تلاش کرد تا حسین ابن علی(ع) را در ذهن ها به فراموشی بسپارد، اکنون نیز بالغ بر ۱۶۰ کانال ماهواره ای تلاش دارند تا مردم‌ ما را از نظام و رهبری دور سازند.‌

وی بیان کرد که خوشبختانه دولت آیت الله رئیسی امید و اعتماد را در دلها زنده کرده است و امروزه در رکاب رهبری بودن زمینه سعادت است.‌

سردار جوانی با اشاره به اینکه آنچه تضمین کننده جامعه توحید محور است ، چیزی جز جهاد نیست، افزود: موفقیت جبهه توحید زمانی به وقوع می پیوندد که جهاد ، رنگ مردمی به خود بگیرد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران کشور انتخاب سیدمحمدرضا هاشمی را به عنوان استاندار نمونه کشور موجب افتخار دانست و گفت: پیش از تبریک به استاندارسمنان ، باید این موفقیت را به مردم استان تبریک گفت.‌

در این برنامه علاوه بر حضور فرماندهای نظامی و انتظامی، فرمانداران، شهرداران، بخشداران و مدیران کل ستادی و اجرایی استان حضور دارند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین انتخابات فوتبال پیاده روی اربعین هفته دولت مهدی تاج مقتدی صدر سردار جوانی سپاه دشمن جنگ شناختی جنگ نرم مذاکرات وین انتخابات فوتبال پیاده روی اربعین هفته دولت مهدی تاج مقتدی صدر دشمن تلاش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۴۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم تکریم سردار رادان توسط «مدیران مدارس حوزه علمیه»

مراسم تکریم از سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور صبح امروز جمعه با حضور مدیران مدارس حوزه علیمه، روحانیون و مسئولین در مدرسه عالی فقهی الامام علی بن موسی الرضا علیه السلام برگزار شد.

به گزارش رسا، مادر شهید معماریان در ابتدای مراسم ضمن بیان اینکه حاضر است برای حفظ حجاب کتک بخورد، اظهار داشت: نیروی انتظامی برای حفظ مملکت و آینده جوانان کشور در قضیه حجاب و عفاف کوتاهی نکند؛ خیلی از جوانان به خاطر دنباله روی از فرهنگ دشمن در حال از بین رفتن هستند.

همچنین در این مراسم سردار رادان با بیان اینکه قصه پرغصه امروز درآمیختگی شک و تردید با یقین در مورد حجاب و عفاف است، گفت: امروز حجاب و عفافی که مورد تایید قرآن و قانون است با شبهات دشمن و خودی‌های نادان مورد هجمه واقع شده است.

فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر اینکه حجاب و عفاف، خاکریز حق و باطل است، اظهار داشت: اگر دشمن در زمینه عفاف و حجاب به هدف خود برسد به همه چیز رسیده است؛ اگر این خاکریز شکست خورد دیگر کسی باقی نمی‌ماند که در مقابل ظلم ایستادگی کند؛ دشمن برای اشاعه بی‌حجابی با برنامه ریزی عمل می‌کند، ولی در جبهه مقابل شاهد شک و تردید هستیم.

گفتنی در این مراسم پیام شفاهی آیت الله مکارم شیرازی توسط حجت الاسلام محی الدین مکارم فرزند ایشان در تمجید از خدمات سردار رادان و طرح نور نیروی انتظامی قرائت شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم تکریم سردار رادان توسط «مدیران مدارس حوزه علمیه»
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ما است
  • طالبان: برای حفظ دستاوردهای جهاد افغانستان تلاش می‌کنیم
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • دشمن جنگ فرهنگی علیه ایران راه انداخته است
  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • حجاب هیچگاه مسئله امنیتی نیست
  • سردار رادان: حجاب هیچگاه مسئله امنیتی نیست
  • سردار رادان: طرح نور اصلا طرح امنیتی و انتظامی نیست
  • ۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب/ جمعیت ملاک سنجش نیست