Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: شخصا قائل به امضای قرارداد قبلی‌ام هستم که آقای اسکوچیچ تا پایان جام جهانی در تیم ملی بماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسینم، طهمورث حیدری در حاشیه مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی فوتبال در تهران، اظهار داشت: برای اولین بار کاپ جام جهانی قطر به ایران آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه‌ زیبایی بود و همه شاهد بودیم. ما هم به تیم ملی فوتبال کشورمان افتخار می‌کنیم. امیدواریم برای اولین بار تیم ملی کشورمان بتواند با درایتی که انجام خواهد شد به مرحله بعدی جام جهانی صعود کند.

وی در مورد برنامه‌های فدراسیون برای تقویت تیم ملی در جهت حضور بهتر در جام جهانی، تصریح کرد: مطمئن باشید با تکمیل هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، اتفافات بهتری می‌افتد و حمایت‌های خوبی نیز از تیم ملی صورت می‌گیرد. برنامه‌ها در آینده اعلام خواهد شد و بازی‌های تدارکاتی نیز برای تیم ملی پیش‌بینی شده و دوستان در فدراسیون فوتبال با انرژی بیشتری کار را انجام خواهند داد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد اینکه بحث تغییرات در نیمکت تیم ملی چقدر جدی است و در جلسه‌ای که با مهدی تاج داشتید آیا بحثی در خصوص تغییرات روی نیمکت تیم ملی و آمدن کی‌روش و برکناری اسکوچیچ‌، مطرح شد، گفت: نظر رئیس فدراسیون فوتبال مهم است اما آن چیزی که تاج در مورد آن صحبت کرد، حمایت از تیم ملی فوتبال و بازی‌های تدارکاتی و صعود تیم ملی به مرحله بعدی جام جهانی بود.

حیدری در پاسخ به این سوال که آیا نظر آقای تاج آمدن کی‌روش به تیم ملی است، گفت: آقای تاج اصلا چنین موضوعی را مطرح نکرد. شاید در تبلیغات برای انتخابات فدراسیون فوتبال چنین صحبتی را مطرح کرد اما در جلسه هیئت رئیسه این بحث اصلا مطرح نشد بلکه هدف‌شان این است که از تیم ملی حمایت بشود.

وی درباره صحبت میرشاد ماجدی مبنی بر اینکه اگر کی‌روش را به تیم ملی بیاورند پای قراردادش را امضا نمی‌کنم، آیا شما این قرارداد را امضا می‌کنید، گفت: شخصا قائل به آن امضای قرارداد قبلی‌ام هستم که آقای اسکوچیچ تا پایان جام جهانی در تیم ملی بماند.

اسکوچیچ: نگران آمدن کی‌روش نیستم و تمرکزم روی کارم است/ لیست تیم ملی در دو مرحله کاهش خواهد یافتساپینتو: اسکوچیچ لیاقت رفتن به جام جهانی را دارد/ در مورد کاوه رضایی اتفاقاتی افتاد که خارج از کنترل من است

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام جهانی فوتبال مهدی تاج تیم ملی جام جهانی فوتبال مهدی تاج تیم ملی هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال جام جهانی تیم ملی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۴۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا با حضور اعضا در تایلند برگزار شد و در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند برای نمایندگان ایران کسب شد.

 پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند.

طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد.

رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

دیگر خبرها

  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • امضای ۱۸ تفاهم‌نامه بین استان فارس و هیئت‌های خارجی
  • قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس
  • قدردانی و تشکر سردار رادان از نمایندگان مجلس
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد