Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار فردوس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت: پروژه‌های شاخص در هفته دولت در این شهرستان اثرگذار در حوزه اشتغال و مسکن بوده است.

مهدی روشن با بیان اینکه پروژه‌هایی که در دست فرآوری بوده واحدهای معدنی با حضور سرمایه‌گذاران آغاز عملیات اجرایی آن در طی این هفته انجام شد، تصریح کرد: در بحث فرآوری واحد معدنی مس و فلورین و پروژه‌هایی در بحث مسکن مربوط به طرح نهضت ملی مسکن با ۴۳۰ واحد در شهرستان آغاز عملیات اجرایی آن انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار فردوس با اشاره به افتتاح برخی از پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان در این شهرستان در طی هفته دولت گفت: این پروژه‌ها در زمینه دندان پزشکی، ساختمان اورژانس و راه‌اندازی مراکز جامع سلامت در یک روستا و شهر باغستان بوده است.

روشن افزود: در طی هفته دولت امسال در بحث گازرسانی، برق‌رسانی و زیباسازی معابر شهری پروژه‌های خوبی پیش‌بینی و اجرا شده است.

وی با بیان اینکه یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم توجه به مناطق محروم و با اولویت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است، اضافه کرد: برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام شهرستان اقدامات خوبی در دولت سیزدهم صورت گرفت و از مصوبات سفر تأمین اعتبار شد.

فرماندار فردوس به اجلاسیه ملی جهادگران به میزبانی شهرستان فردوس اشاره داشت و خاطرنشان کرد: این اجلاسیه در مورخ 13 شهریورماه در فردوس در حال شکل‌گیری بوده و از اقدامات خوبی بوده که دولت با همکاری مردم انجام می‌دهد و امید است منشأ خیر و برکت باشد.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷

منبع: فارس

کلیدواژه: پروژه نیمه تمام اعتبارات مصوب سفر فردوس فرماندار فردوس اجلاسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۴۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در تأمین اعتبار طرح‌های تملک دارایی در مناطق سردسیر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: با تدبیر اندیشیده شده در بخش طرح‌های تملک دارایی سرمایه‌ای ملی مربوط به طرح‌های اولویت دار استان هشت هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال اختصاص یافت.
منتظری افزود: در بخش دیگری هم ۲ هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال به صورت علی الحساب تخصیص یافته است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • پروژه‌های آموزشی نیمه تمام تا مهرماه در تربت حیدریه تکمیل می‌شود
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • کارنامه دولت در مازندران/ بازگشت کارخانه های ورشکسته به تولید
  • عزم دولت برای تأمین مسکن جدی است
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • خبر جدید سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش مستمری بازنشستگان/ حقوق‌ها قرار است چه تغییری کند؟
  • اصلاح شیوه آبیاری نخیلات آب‌پخش نیازمند اجماع استانی است
  • تسریع در تأمین اعتبار طرح‌های تملک دارایی در مناطق سردسیر
  • اصحاب رسانه به جای «اعتبار» برای اصفهان مطالبه «اختیار» کنند/همه چیز درباره پروژه انتقال آب، اتباع و فرونشست
  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود