Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال گفت: برای پاسخگویی درباره تصمیم فدراسیون پیرامون سرمربی تیم ملی هنوز خیلی زود است.

به گزارش عصر پنجشنبه ایران اکونومیست، داود پرهیزکاری که دیروز به عنوان دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال معرفی شد، در حاشیه رونمایی از کاپ جام جهانی که امروز در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد، اظهار کرد: بیش از ۲۰ سال در همه حوزه‌های فدراسیون کار کرده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیئت رئیسه و رئیس فدراسیون اعتماد کردند و این پست مهم را به من سپردند.

وی افزود: امیدوارم رویه فدراسیون را به سوی آرامش پیش ببریم و زمینه برگزاری اردوی تیم ملی و تیم‌های نوجوانان و جوانان را فراهم کنیم.

پرهیزکاری در پاسخ به این سوال که آیا تصمیم جدیدی برای تیم ملی گرفته نشده است؟ گفت: برای پاسخ به این سوال بسیار زود است. تیم جدید تازه کار خود را آغاز کرده و هیئت رئیسه جدید هم جلسه‌ای تشکیل نداده است.

وی درباره اینکه گفته می‌شود هیات رئیسه جلسه‌ای فوری برای بررسی ادامه همکاری با دراگان اسکوچیچ تشکیل داده است، گفت: به عنوان دبیرکل فدراسیون هیچ خروجی از این جلسه ندارم که اعلام کنم. برگزاری چنین جلسه‌ای پس از مجمع برای آشنایی اولیه طبیعی است اما تصمیمی گرفته نشده است.

دبیرکل فدراسیون درباره اینکه مهدی تاج پیش از انتخابات گفته بود که در صورت پیروزی، سرمربی تیم ملی را تغییر می‌دهد، خاطرنشان کرد: توضیحی ندارم و چیزی درباره این مسئله در فدراسیون نشنیده‌ام.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: تیم ملی ایران ، دراگان اسکوچیچ ، فدراسیون فوتبال ایران

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم ملی ایران دراگان اسکوچیچ فدراسیون فوتبال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۴۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی

به گزارش ورزش سه، کمیته فنی کنفدراسیون فوتبال آسیا در دومین جلسه خود که با حضور میرشاد ماجدی، عضو هیئت رئیسه و رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال ایران، در دوحه برگزار شد، تصمیمات جدیدی را تصویب کرد.

در ابتدای این جلسه، اعضای کمیته از توانمندی‌ بالای فدراسیون قطر برای برگزاری جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا تقدیر کردند.

همچنین در ادامه تصویب شد که از فصل آینده جوایز انفرادی جدیدی از جمله جایزه بهترین بازیکن زن لژیونر خارج از قاره و بهترین دروازه‌بان لیگ قهرمانان آسیا به جوایز بهترین بهترین‌های آسیا اضافه شود.

دیگر خبرها

  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران/ تهران میزبان قهرمانی آسیا شد
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • عملکرد دستگاه‌های مسئول در حوزه آسیب‌های اجتماعی به شکل مستمر رصد می‌شود
  • مدیرعامل فصل بعد پرسپولیس مشخص شد | تصمیم مهم در جلسه ۳ نفره
  • با وجود علاقه سرمربی آلمانی؛ هانسی فلیک هیچ‌وقت به هدایت بارسلونا نزدیک نبود!
  • به بازیکنانم تبریک می گویم/ تصمیم گرفتیم تیم بسازیم
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی