Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد دانایی نیا امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سابقه تاریخی و فرهنگی کاشان گفت: کاشان مهد معماری و پایگاه تمدن و فرهنگ اصیل ایرانی است.

او ضمن اشاره به سفر دبیر کل اکو به کاشان ابراز داشت: با رایزنی‌های انجام شده قرار است هفته فرهنگی کاشان در شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان برگزار شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی کاشان با بیان اینکه شهر دوشنبه و کاشان وجوه مشترک فرهنگی و تمدنی دارند، تصریح کرد: میراث فرهنگی زبان گویای همه ملت‌ها است و کشور‌هایی که میراث فرهنگی مشترک دارند میراث بان همدیگر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با بیان اینکه پیشنهاد می‌شود که یکی از خانه‌های تاریخی در هر دو کشور خانه فرهنگ کاشان و دوشنبه شود، گفت: با توجه به مشترکات فرهنگی و تمدنی دو کشور این موضوع می‌تواند در جهت پیشبرد اهداف هر دو کشور در حوزه فرهنگی باشد.

دانایی نیا افزود: امیدواریم با همکاری و مساعدت اندیشمندان و همچنین مدیران و مسئولان کشور تاجیکستان شاهد پیشرفت روزافزون مناسبات فرهنگی دو کشور ایران و تاجیکستان باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته فرهنگی کاشان تاجیکستان میراث فرهنگی و گردشگری فرهنگی کاشان دو کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۴۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری، اقتصاد زیارت و گوهرسنگ‌ها در اکسپو‭۲۰۲۴ تهران 

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، سید جواد موسوی اظهار کرد: این اداره کل به معرفی قابلیت‌ها و طرفیت‌های گردشگری و تدوین سند زنجیره ارزش گردشگری و اقتصاد زیارت پرداخته است. 

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی تصریح کرد: معرفی زنجیره‌های ارزش بخش‌های مختلف اقتصادی کشور با همت وزارت کشور و در سالن ۴۱ برگزار شده است. 

وزیر کشور و استاندار خراسان رضوی و همچنین مریم جلالی معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از غرفه این استان بازدید و مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان به تشریح ظرفیت‌های زنجیره‌های ارزش گردشگری و گوهر سنگ‌ها پرداخت.

دیگر خبرها

  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در نمایشگاه صادراتی تهران
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری، اقتصاد زیارت و گوهرسنگ‌ها در اکسپو‭۲۰۲۴ تهران 
  • خلیج فارس هویت و میراث گرانبهای سرزمین ایران است
  • صدور ۲۹ مجوز تأسیس موزه خصوصی طی ۲ سال گذشته
  • چرا تنها سایت موزه غرب کشور عاقبت به خیر نشد
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • لزوم ایجاد خانه‌های صنایع‌دستی در فارس
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • سرمایه‌گذاری خارجی در گردشگری در دولت سیزدهم ۱۸ برابر شد
  • راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم