Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@03:36:01 GMT

پیشرفت ۸۲ درصدی خط انتقال اضطراری آب به همدان

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۰۴۵۶۱

پیشرفت ۸۲ درصدی خط انتقال اضطراری آب به همدان

حمید عزیزی، سخنگوی صنعت آب و فاضلاب استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به آخرین وضعیت آبرسانی به شهر همدان اظهار کرد: در خط اضطراری آبرسانی از ۱۶ کیلومتر خط انتقال، حفاری‌ها صد درصد تمام شده، تامین لوله‌ها صورت گرفته و ۸۲ درصد در لوله‌گذاری پیشرفت دارد.

وی با بیان اینکه در بخش چاه‌های کشاورزی ۵۵ حلقه تاکنون فعال شده است افزود: در آبرسانی از چاه‌های آق‌حصار ۳۰۰ لیتر در ثانیه آب تامین شده که روز گذشته یک چاه وارد مدار شد و چند روز دیگر نیز چاه دیگری وارد مدار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی صنعت آب و فاضلاب استان همدان عنوان کرد: در بخش آبرسانی تانکری، تانکرهای آبرسانی با همکاری دستگاه‌های مختلف مشغول به فعالیت هستند به طوری که روز قبل ۱۷۶ تانکر فعال بودند و امروز تا ظهر ۹۶ سرویس آب تانکری توزیع شده است.

عزیزی یادآور شد: در بخش شبکه آبرسانی نیز گزارش‌های خوبی شده و وضعیت شبکه رو به بهبود است و تماس‌های مردم راهگشای ما برای برنامه‌ریزی است.

وی عنوان کرد: امروز ۴۸ درصد کاهش تماس با سامانه ۱۲۲ داشتیم به طوری که تا ساعت ۱۳ امروز از یک‌هزار و ۹۸۸ تماس دریافتی فقط ۶۸ درصد تماس از دست رفته، ۷۰ درصد تماس‌ها مربوط به شهر همدان است و ۴۶ درصد مربوط به حوادث بود که ۱۹۰ مورد حوادث گزارش شده است.

سخنگوی صنعت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه دو کار عمده نیز برای اصلاح شبکه در بهبود آبرسانی در حال انجام است افزود: با پیگیری‌هایی که استاندار و وزیر نیرو دارند، پروژه خط اضطراری آب با سرعت خوبی در حال انجام است و حضور امروز وزیر کشور نیز قوت قلبی برای همکاران آبفا بود.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: آبرسانی به همدان قطعی آب چاه کشاورزی آبرسانی از تالوار به همدان حل مشکل آب همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۴۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ۲ طرح آبرسانی مرکزی هزینه شده است

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص‌الائمه ظهر چهارشنبه در آئین افتتاح طرح آبرسانی مجتمع شهید سلیمانی شازند با بیان اینکه بزرگترین طرح عمرانی کشور جهاد آبرسانی است گفت: این طرح در استان مرکزی با جدیت در حال انجام است.

وی افزود: چهار طرح حوزه آبرسانی در استان مرکزی وجود دارد که طرح جهاد آبرسانی در ۲ مرحله شامل فاز اول ۶۷ روستا با ۸۲ درصد پیشرفت فیزیکی و در فاز دوم ۱۳۱ روستا را شامل می‌شود.

استاندار مرکزی تصریح کرد: طرح انتقال آب از سد کوچری به ساوه و زرندیه با مدیریت آب منطقه‌ای استان و مدیریت منابع آب کشور در حال انجام است و همچنین انتقال آب به تفرش به صورت آزمایشی در حال استفاده است.

مخلص الائمه ادامه داد: یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت طرح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی و ۶ هزار میلیارد ریال در طرح آبرسانی به شهرستان تفرش هزینه شده که‌این اقدامات نشان از توجه دولت سیزدهم به رفاهیات مردم دارد

کد خبر 6094462

دیگر خبرها

  • خلجی: بانی اصلی تورم ۶۰ درصدی مدعی تورم شده است
  • پیشرفت ۹۵ درصدی طرح‌های تامین آب شرب ۷ روستای شهرستان چایپاره
  • خط دوم آبرسانی سد درودزدن به شهر صدرا انجام شد
  • پیشرفت ۵۰ درصدی طرح انتقال آب به اصفهان/ اتفاقات خوشایند حوزه تولید ثمره همدلی مردم است
  • ۷۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ۲ طرح آبرسانی مرکزی هزینه شده است
  • انشعاب گیری خط دوم آبرسانی سد درودزن به شهر صدرا انجام شد
  • خط انتقال آبرسانی دیلم تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد
  • پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی ۱۵ پایگاه امدادی در لرستان
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان
  • موردی از تب کریمه کنگو در لرستان مشاهده نشده است