Web Analytics Made Easy - Statcounter

می توان انتظار داشت دراگان اسکوچیچ بار دیگر برای تیم ملی از یک لیست بلند بالا رونمایی کند

در حاشیه مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی در تهران، سهیل مهدی پیرامون برنامه بازی های لیگ برتر در هفته های پنجم، ششم و هفتم صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، روزهای 19 تا 27 سپتامبر (مصادف با 28 شهریور تا 5 مهر) در تقویم فدراسیون جهانی فوتبال، زمان برگزاری فیفا دی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهیل مهدی در حاشیه مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی در تهران پیرامون برنامه کمیته مسابقات برای برگزاری بازی ها گفت:

ما در هفته ششم یک توقفی به خاطر برنامه آقای اسکوچیچ داریم. آقای اسکوچیچ تلویحا و به صورت شفاهی تعداد دعوت شدگان به اردوی تیم‌ملی را اعلام کرده‌اند. به نظر می‌رسد هفته ششم را باید برگزار کنیم. برنامه داشتیم که هفته هفتم را در میان برنامه آقای اسکوچیچ برگزار کنیم و تیم‌هایی که ملی‌پوش ندارند بازی کنند اما به علت تعدد ملی‌پوشان که مدنظر آقای اسکوچیچ است، ممکن است از این کار صرف نظر کنیم و هفته هفتم را بعد از فیفا دی برگزار کنیم.

 این منوط به تصمیم نهایی آقای اسکوچیچ دارد. اگر ما بتوانیم هفته هفتم را بین دو کمپ برگزار کنیم، با برگزاری ۱۵ هفته به استقبال جام جهانی می‌رویم، در غیر اینصورت با ۱۴ هفته به سراغ جام جهانی می‌رویم.

 سهیل مهدی صراحتا می گوید که سازمان لیگ قصد داشته بازی های هفته هفتم تیم هایی که در لیست تیم ملی بازیکن ندارند را همزمان با اردوی تیم ملی برگزار کند اما احتمالا به علت تعداد بالای ملی پوشان در لیست مورد نظر اسکوچیچ امکان این کار وجود ندارد.

در حالی که در فصل نقل و انتقالات، اعلام لیست بلند بالا از بازیکنان بسیار جنجال ساز شده بود و سرمربی تیم ملی با انتقادات زیادی مواجه شد، به نظر می رسد باز هم شاهد جنجال جدید بعد از اعلام لیست تیم ملی خواهیم بود. از صحبت های سهیل مهدی اینطور برمی آید که دراگان اسکوچیچ قصد دارد به رویه قبلی خود ادامه دهد.

اخبار داغ 

سلطان پیش بینی های نادرست؛ خیالتون راحت، هیچی نمیشه! تیم امیر قلعه نویی رکورد امید گل لیگ برتر را شکست رکورد استثنایی گواردیولا در منچسترسیتی؛ کسب 14% پیروزی با اختلاف بالای 5 گل موج سرقت از فوتبالیست ها در اسپانیا؛‌ این بار سارقان در دزدی از خانه کارواخال ناکام ماندند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آقای اسکوچیچ برگزار کنیم جام جهانی سهیل مهدی هفته هفتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۴۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تراکتور و استقلال مشخص شد

ترکیب ۲ تیم تراکتور و استقلال برای دیدار هفته بیست‌وپنجم مشخص شد.

به گزارش ایسنا، ۲ تیم تراکتور و استقلال در حساس‌ترین دوئل هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷ امروز (چهارشنبه) به میزبانی ورزشگاه یادگارامام (ره) به دیدار هم خواهند رفت.

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و امیر ارسلان مطهری با صلاحدید حمید مطهری ۱۱ مرد تراکتور برای این بازی را تشکیل داده‌اند.

در نقطه مقابل جواد نکونام، محمدرضا خالدآبادی، صالح حردانی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، مهرداد محمدی، محمد زبیر نیک نفس، گوستاوو بلانکو، ابوالفضل جلالی، جلال الدین ماشاریپوف و آرش رضاوند را در ترکیب قرار داده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مس رفسنجان 0-0 گل گهر؛ گزارش زنده
  • ترکیب تراکتور و استقلال اعلام شد
  • حذف معافیت مشمولان بالای ۳۵ سال از برنامه هفتم
  • ترکیب تراکتور و استقلال مشخص شد
  • آخر هفته‌ی بارانی در انتظار آذربایجان شرقی
  • آخر هفته بارانی برای آذربایجان‌شرقی
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
  • اصفهان پایان هفته بارانی است
  • اصفهان پایان هفته بارانی است/ افزایش ۳ درجه‌ای دما
  • مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!