Web Analytics Made Easy - Statcounter

استیلی در خصوص تیم ملی صحبت کرد.

سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: مهم تر از هر چیزی تیم ملی است که باید به یک آرامش نسبی برسد.

به گزارش طرفداری، حمید استیلی سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان در حاشیه مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی 2022 قطر اظهار داشت:

افتخار بزرگی است که تیم ملی کشورمان در جام جهانی 2022 قطر حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از فدراسیون و شهرداری تهران هم تشکر می‌کنم که با یک برنامه ریزی درست و خوب باعث شدند تا برای اولین بار کاپ جام جهانی به ایران بیاید. این برنامه باعث شد همه دوستان و پیشکسوتانی را که از جام جهانی 1978 تا کنون کنار تیم ملی بودند را ببینیم و یاد خاطره ها را زنده کنیم.

استیلی در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال گفت:

مهم تر از هر چیزی تیم ملی و فوتبال کشورمان است که باید به یک آرامش نسبی برسد و هر کسی که در این سمت است برای فوتبال و موفقیت تیم ملی و فوتبال کشورمان تلاش کند. من کماکان به عنوان سرپرست تیم ملی فوتبال ایران کنار تیم خواهم بود و دیروز هم اقدامات رفتن تیم ملی به اتریش را در سفارت این کشور انجام دادیم.

وی در خصوص اینکه کادر فنی تیم ملی عوض می شود یا خیر، عنوان کرد:

هیچ صحبتی تا به امروز درباره رفتن اسکوچیچ نشده است و امروز هم دیدید صحبت‌ها همه به این صورت بود که او در سمت خود می ماند و به کار خود ادامه می دهد. اسکوچیچ تا به امروز به ورزشگاه‌ها رفته و بازی‌های تیم ها را از نزدیک نگاه می کند و بازیکنان را زیر نظر دارد. برنامه ای که برای تیم ملی داریم به موقع عملی خواهد شد.

سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان درباره برنامه های تیم ملی و بازی های دوستانه تصریح کرد:

تیم ملی یک اردو در تهران خواهد داشت تا روز 27 شهریور ماه که با تیم ملی امید به صورت دوستانه بازی خواهیم کرد و بعد از آن به اتریش سفر می کنیم تا اردوی خارج کشور و بازی های تدارکاتی خود را در انجام دهیم. بازیکنانی که در لیگ های اروپایی شاغل هستند در اتریش به ما اضافه خواهند شد. ما یکم مهر ماه با اروگوئه و 5 مهرماه با سنگال بازی خواهیم کرد.

اخبار داغ 

سلطان پیش بینی های نادرست؛ خیالتون راحت، هیچی نمیشه! تیم امیر قلعه نویی رکورد امید گل لیگ برتر را شکست رکورد استثنایی گواردیولا در منچسترسیتی؛ کسب 14% پیروزی با اختلاف بالای 5 گل موج سرقت از فوتبالیست ها در اسپانیا؛‌ این بار سارقان در دزدی از خانه کارواخال ناکام ماندند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فوتبال کشورمان تیم ملی فوتبال جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۴۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن از اقتصادوحجاب در حوزه امنیتی علیه کشورمان سواستفاده می کند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار قربان ولی زاده در جلسه مدیران مناطق آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با بیان اینکه زحمات و تلاش‌های آموزش و پرورش در برنامه‌های فرهنگی دهه فجر و نگاه ویژه به مناسبت‌ها ملی و مذهبی در سطح مدارس برای تقویت ارزشهای دینی و الهی قابل تقدیر است، گفت: در بحث راهیان نور به عنوان مهمترین حرکت فرهنگی شاهد استقبال دانش آموزان هستیم که نتیجه تعامل خوب آموزش و پرورش با بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان است.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا استان تهران به موضوع حجاب در جامعه اشاره کرد و یادآور شد: موضوع حجاب فقط یک موضوع صرف فرهنگی نیست، بلکه امروز دشمن از حجاب و اقتصاد، در حوزه امنیتی استفاده می‌کند.

ولی زاده در ادامه بیان داشت: اگر بتوانیم جهاد فی سبیل الله که مکتب فرهنگ شهدا بود، را به نسل امروز منتقل کنیم می‌توانیم بگوییم کنگره شهدا موفق است. اگر قرار است کاری انجام شود باید سعی کنیم از منابع درست استفاده کنیم و آنچه ارائه می‌شود اثربخش باشد.

در ادامه این جلسه، هر یک اعضای این کمیته به بیان نظرات، دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود در برگزاری مطلوب این کنگره پرداختند و مقرر شد برنامه عملیاتی گام به گام برای این موضوع تدوین شود تا در جلسات آتی مورد بررسی قرار گیرد.

کد خبر 6090428

دیگر خبرها

  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس
  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم
  • بیرانوند و عالیشاه امروز هم تمرین نکردند
  • برای موفقیت فوتسال در جام جهانی به امکانات زیادی نیاز است
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • دشمن از اقتصادوحجاب در حوزه امنیتی علیه کشورمان سواستفاده می کند
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • نگاه متفاوت کارشناس اقتصادی بعد از حمله موشکی سپاه: معادلات تغییر کرد | فیلم
  • قرائت قرآن و حمایت از فلسطین در برنامه تلویزیونی تونس+فیلم