Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان استانی به‌ مناسبت هفته دولت طرح‌های مختلفی را در راستای خدمت‌رسانی به مردم در شهرستان‌ ابهر افتتاح و کلنگ‌زنی کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، شهرستان ابهر آخرین مقصد مسئولان استانی برای افتتاح و یا کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی به مناسبت هفته دولت بود.

افتتاح مجتمع بین راهی ملل با اعتبار 80 میلیارد تومان، کلنگ‌زنی نوسازی مدرسه ابن سینا با اعتبار 10 میلیارد تومان (جابه‌جایی اعتبار با یک مدرسه دیگر)، افتتاح چمن مصنوعی مدرسه شهید سلیمانی، بهسازی وضعیت انتقال خط لول نفت پس از 50 سال از مهمترین اقدامات این سفر شهرستانی بود، البته چندین پروژه کوچک و متوسط هم در حاشیه این سفر افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد ذوالقدر فرماندار شهرستان ابهر در حاشیه این برنامه‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید رجایی و باهنر اظهار داشت: خوشبختانه پروژه‌های مختلفی با حضور معاون استاندار افتتاح و یا کلنگ‌زنی خواهد شد که مهمترین آن بهسازی وضعیت انتقال خط لوله نفت شمال‌غرب است.

وی با بیان اینکه بیش از 50 سال است که به خاطر حساسیت بالای کار هیچ کدام از مسئولان وقت نتوانسته بودند وضعیت خط انتقال لوله نفت را بهبود دهند، گفت: به خاطر عبور لوله نفت، مبلمان شهری ابهر، صائین قلعه و شریف آباد به هم ریخته بود، چرا که بر روی این لوله عملاً عملیات عمرانی امکان‌پذیر نیست و به خاطر همین موضوع اکثر خیابان‌ها، بولوارها و معابر شهرستان‌های ابهر و خرمدره به صورت نامنظمی طراحی شده است. قرار شد همسطح زمین بتن‌های سبکی جاگذاری کنیم و سپس آسفالت‌ریزی انجام شود و بعد از آن امکان کشیدن بولوار و خیابان به صورت منظم امکان‌پذیر شود.

توسعه بخش خدمات سال آینده جزء اولویت‌های مهم استان زنجان استششمین روز هفته دولت در زنجان/ پروژه ملی "استیل کورد" افتتاح شدافتتاح نخستین مدرسه سبز کشور در شهر زنجان/ ‌بخاری نفتی از تمام مدارس جمع شد

گفتنی است در حاشیه این مراسم دیدارهای مردمی مسئولان استانی با مردم ابهر نیز برگزار شد. در این دیدارها اقشار مختلف مردم مشکلات خود را از برخی موضوعات به مسئولان استانی منتقل کردند. همین طور درخواست‌های زیادی هم در راستای ایجاد اشتغال و دریافت تسهیلات کشاورزی از مسئولان انجام شد.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هفته دولت استانداری زنجان هفته دولت استانداری زنجان مسئولان استانی کلنگ زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۴۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان

طی مراسمی با حضور معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضائیه، استاندار هرمزگان و رئیس کل دادگستری استان، شهرک مسکونی کارکنان دادگستری استان هرمزگان کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، در آستانه سفر امروز رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان، طی مراسمی با حضور ابراهیم شاهرخیان، معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضائیه، مهدی دوستی استاندار هرمزگان، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان و جمعی از مسئولان، شهرک مسکونی کارکنان دادگستری استان هرمزگان کلنگ‌زنی شد.

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان برگزاری مراسم کلنگ‌زنی این شهرک مسکونی اظهار داشت: دادگستری کل استان هرمزگان در تلاش است، با تأمین مسکن و امکانات مناسب رفاهی برای کارکنان خویش و بهره‌برداری از طرح‌های ساختمانی و مسکونی، در کنار ارائه خدمات مطلوب قضائی به مراجعان، محیط سکونت مناسبی را برای کارکنان این مجموعه و خانواده‌هایشان فراهم سازد.

معاون مالی پشتیبانی و عمرانی قوه قضائیه و رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه این مراسم، ضمن استماع گزارش مسئولان دفتر فنی و مهندسی دادگستری کل استان و پیمانکاران پروژه برای اجرای مراحل ساخت و بهره‌برداری از این شهرک مسکونی، در جریان شرایط و نحوه احداث و واگذاری واحدهای مسکونی به متقاضیان قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش، شهرک مسکونی کارکنان دادگستری استان هرمزگان در زمینی به مساحت بیش از ۱۸ هکتار در بلوار شهید رجایی بندرعباس احداث خواهد شد.

شهرک مسکونی کارکنان دادگستری استان هرمزگان شامل یک‌هزار و ۳۴۰ واحد مسکونی است.

کد خبر 749720

دیگر خبرها

  • تقدیر معاون استاندار زنجان از گروه‌های جهادی
  • اجرای ۱۰۰۰ میلیارد پروژه عمرانی در روستاهای یزد
  • اجرای هزار میلیارد طرح عمرانی در روستاهای استان یزد
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • بهبود دسترسی محلی مناطق ۲ و ۴ با احداث تقاطع غیرهمسطح پل نیک‌اندیش
  • کلنگ زنی شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • ۱۷۶ پروژه عمرانی بزرگ مقیاس در زنجان اجرا شد
  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه