Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود مخالفت اولیه رئیس باشگاه اینتر با جذب مدافع ایتالیایی لاتزیو، این انتقال محقق خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، استیون ژانگ رئیس پیشین باشگاه اینتر که در ابتدا با خرید فرانچسکو آچربی مدافع میانی تیم لاتزیو مخالف بود مجوز جذب قرضی این بازیکن 34 ساله را صادر کرد.

آچربی که جایی در برنامه‌های تاکتیکی مائوریتزیو ساری سرمربی لاتزیو ندارد، سه سال دیگر با این تیم قرارداد داشت اما او برای فرار از نیمکت‌نشینی در تیم آبی‌پوش پایتخت ایتالیا ترجیح داد راهی اینتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژانگ در ابتدا به خاطر بالا رفتن رقم حقوق پرداختی به بازیکنان از سقف در نظر گرفته شده، با جذب آچربی مخالفت کرد اما ظاهراً ادامه تلاش‌های جوزپه ماروتا مدیراجرایی باشگاه، او را سرانجا متقاعد کرده که تیم سیمونه اینزاگی برای پر کردن جای خالی آندره‌آ رانوکیا ( مدافعی که به عنوان بازیکن ازاد به مونتزا پیوست) به جذب یک مدافع جدید نیاز دارد. قرارداد آچربی یکساله با بند خرید اختیاری 3.5 میلیون یورویی است.

در این بین طبق اعلام جان لوکا دی‌مارتزیو، یک دلیل دیگر برای موافقت ژانگ با جذب آچربی انتقال قرضی لوسین آگومه به تیم تروای فرانسه است.

بازی هفته آینده، دربی دلامادونینا می‌تواند اولین بازی آچربی برای اینتر باشد به خصوص اگر شایعه دست به کار شدن شخص ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای جذب میلان اشکرینیار در آخرین روز بازار نقل و انتقالات به حقیقت بپیوندد. ای بازی روز شنبه هفته آینده از ساعت 20:30 به وقت تهران با قضاوت دانیله کیفی 37 ساله برگزار خواهد شد.

رئیس باشگاه اینتر خرید مدافع لاتزیو را وتو کرد

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لاتزیو دربی میلان اینترمیلان لاتزیو دربی میلان اینترمیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۴۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با این لگد قلب آرسنالی‌ها ایستاد! (عکس)‏

به گزارش "ورزش سه"، رقبای آرسنال امروز در حالی به تماشای دربی ‏شمال لندن نشسته بودند که همه امیدشان به آنگه پوستکوگلو و ‏مردانش بود. ‏

آرسنال در نیمه اول با یک گل به خودی پیش افتاد و پاسخ سریع ‏تاتنهام آفساید اعلام شد. توپچی‌ها در ادامه نیمه اول درخشان ظاهر ‏شده و با گل‌های ساکا و هاورتز اختلاف را سه گله کردند.

تاتنهام در نیمه دوم برای حفظ اعتبارش در دربی خانگی و برای ‏متوقف کردن آرسنال به میدان آمده بود و با جان و دل کار می‌کرد. ‏اسپرز در دقیقه 64 روی اشتباه عجیب داوید رایا توسط کریستین ‏رومرو به گل رسید تا بارقه‌های امید تقویت شود. ‏

ظاهرا قرار بود آرسنال هر چه در نیمه اول انداخته بود را در این نیمه ‏روی اشتباهات فردی واگذار کند. در دقیقه 85 نوبت به دکلان رایس ‏رسید تا با اشتباه یک گل به تاتنهام تقدیم کند.

او با خطایی ‏بی‌مورد و درحالی‌که توپ از دیویس فاصله گرفته بود پای ‏بازیکن حریف را مثل ‏توپ شوت کرد تا داور بلافاصله نقطه پنالتی را ‏نشان دهد. سون ‏هیونگ مین پشت توپ ایستاد و با اینکه رایا جهت ‏را درست ‏تشخیص داده بود دروازه را باز کرد.‏

از این لحظه همه‌چیز در نهایت استرس دنبال شد، ولی در نهایت ‏آرسنال موفق شد این پیچ تند را هم به سلامت رد کند. تیم آرتتا حالا ‏تا قهرمانی بازی با بورنموث، منچستریونایتد و اورتون را در پیش دارد. ‏

دیگر خبرها

  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد
  • دلجویی ستاره اینتر از مدافع میلان: اشتباه کردم
  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی
  • محرومیت سنگین در انتظار ستاره اینتر
  • توهین دومفریز به تئو هرناندز؛ مدافع اینتر جریمه نقدی می‌شود
  • احتمال جریمه شدن دومفریس به خاطر تمسخر مدافع میلان
  • دعوت به کتک‌کاری: دعوای دربی میلان ادامه دارد! (عکس)‏
  • با این لگد قلب آرسنالی‌ها ایستاد! (عکس)‏
  • مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!
  • استقبال رئیس فرمول یک از انتقال همیلتون به فراری