Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@08:17:48 GMT

رسانه‌ها الگوهای موفق کف میدان را معرفی کنند

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۰۴۸۳۶

رسانه‌ها الگوهای موفق کف میدان را معرفی کنند

ایسنا/فارس مسئول ارتباطات و روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در حال حاضر نیاز اصلی مردم جامعه اشتغال و درآمد است، گفت: رسانه‌ها الگوهای موفق کف میدان را معرفی کنند.

فرشاد عالی پنج‌شنبه ۱۰ شهریور با حضور در «پاتوق تبیین» سازمان بسیج رسانه فارس در جمع اصحاب رسانه با اشاره به نقش بی بدیل رسانه‌ها در کشور، گفت: اتفاق و گفتمان خوبی در مجموعه سپاه به همت زحمات اصحاب رسانه رقم خورده و تصور مناسب از حرکت جهادی در سطح استان فارس منعکس شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بر لزوم هم افزایی تمام سازمان‌ها و نهادها تاکید کرد و ادامه داد: رسانه باید به عنوان پیشران جنگ ترکیبی، روند رویارویی و مقابله با ترفند دشمنان را طراحی کند.

مسئول ارتباطات و روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: نقش رسانه گره گشایی از مشکلات و روشن سازی نقاط تاریک با توضیح صحیح به افکار عمومی است.

عالی همچنین ظرفیت موجود و اقشار مختلف بسیج را مورد توجه قرار داد و گفت: رسانه موجب هم افزایی بین سازمان‌هاست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان بسيج مستضعفين سازمان بسیج رسانه فارس استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۴۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم

به گزارش تابناک اقتصادی؛ مصطفی میرسلیم نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس‌کل بانک مرکزی، اگر نمی‌توانند ارزش پول ملی را حفظ کنند، امضایشان را از روی اسکناس‌ها بردارند چون با کاغذ پاره فرقی ندارد.»

انتقادی که با پاسخ سریع از سوی بانک مرکزی همراه شد؛ قمری‌وفا مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در گفت‌وگو با تسنیم و در واکنش به اظهارات اخیر میرسلیم گفت: عقل سلیم حکم می‌کند انسان قبل از گفتار و نوشتار، کمی فکر کند!

 

دیگر خبرها

  • ساخت زائرسرا یکی از مطالبات بحق مردم چهارمحال و بختیاری است
  • رونمایی از پوستر رویداد ملی وعده صادق در آئینه هنر
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • روابط عمومی در اقناع افکار عمومی نقش کلیدی دارد
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است
  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم
  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است
  • فرآورده‌های گیاهی غیر مجاز اعلام شد