Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@05:46:00 GMT

اعتراف عامل شلیک در بزم شبانه

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۰۵۰۵۱

پسر جوان که در یک دورهمی دوستانه با اسلحه‌ای که تصور می‌کرد خالی است به دوستش شلیک کرده و او را کشته بود با پای خود به اداره پلیس رفت و تسلیم شد.

به گزارش ایران، روز گذشته پسری 20 ساله به یکی از کلانتری‌های تهران رفت و به افسر نگهبان گفت: من یکی از دوستانم را به قتل رساندم و فرار کردم اما عذاب وجدان و صحبت‌های خانواده‌ام باعث شد که تصمیم بگیرم خودم را معرفی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام موضوع به محمد حسین زارعی، بازپرس جنایی وی در بازجویی‌ها گفت: من و 4 نفر از دوستانم جمعه هفته قبل در خانه دوستم خشایار دعوت بودیم. آن شب مشروب خوردیم و در عالم مستی ناگهان خشایار یک کلت کمری را که 17 میلیون تومان خریده بود آورد تا به ما نشان دهد.

او ادامه داد: در یک دستش اسلحه بود و در دست دیگرش فشنگ‌های کلت اما وقتی اسلحه را روی میز گذاشت من هم در همان حالت مستی و به شوخی و باتوجه به اینکه خشایار گفته بود اسلحه خالی است، اسلحه را به سمت یکی از دوستانم گرفتم و شوخی شوخی شلیک کردم اما ناگهان همه شوکه شدیم چون گلوله شلیک شد و دوستم غرق در خون روی زمین افتاد.

از ترس فرار کرده و به خانه اقوام در اطراف تهران رفتم. در این چند روز از عذاب وجدان آرامش نداشتم و مدام گریه می‌کردم که خانواده‌ام نیز از من خواستند خودم را معرفی کنم.با اعتراف پسر جوان، به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی تهران متهم در اختیار کارآگاهان اداره دهم قرار داده شد و تحقیقات ادامه دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین انتخابات فوتبال پیاده روی اربعین هفته دولت مهدی تاج مقتدی صدر اعتراف شلیک بزم شبانه مذاکرات وین انتخابات فوتبال پیاده روی اربعین هفته دولت مهدی تاج مقتدی صدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۵۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم

کیومرث صابری فومنی (گل‌آقا) به دیدار حضرت امام رفتند و امام سه بار از کیسه‌ای یک قرانی به گل‌آقا سکه دادند. زمانی که گل‌آقا دید سکه یک ریالی است گفت: قربان امام‏مان بروم. ماشاء‏الله آن‏قدر ول‏خرج هستند که ورشکسته نشوند خوب است؛ که ایشان به شدت خندیدند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • اقامتگاه مدیرعامل کارخانه مشهور اسلحه‌سازی آلمان به آتش کشیده شد!
  • حسرت ۵۲ ساله اپه و فلوره ایران برای بازگشت به المپیک
  • گشت وگذار شبانه پلنگ در جنگل ساری
  • ببینید | لحظه شلیک پلیس به موتور سارق موبایل در خیابان الهیه تهران
  • شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم
  • مافیای اسلحه‌سازی؛ پشت‌پرده سرکوب اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در محله بی‌سیم تهران
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • پلیس راهور تهران: استفاده از موبایل عامل ۴۶ درصد از تصادفات است