Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@00:14:54 GMT

دوربین گوشی جدید هواوی شگفت‌زده‌تان می‌کند!

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۰۵۱۷۰

دوربین گوشی جدید هواوی شگفت‌زده‌تان می‌کند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هواوی پیش از رونمایی رسمی از گوشی میت۵۰ یکی از هیجان‌انگیزترین شایعات درباره این محصول را تایید کرد. در میت۵۰ اندازه دریچه دیافراگم دوربین همانند دوربین‌های حرفه‌ای قابل تنظیم است.

تقریبا در تمام گوشی‌های موجود در بازار به غیر از چند استثنا اندازه دریچه دیافراگم ثابت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی آن استثناها هم معمولا دو اندازه ثابت برای انتخاب دارد. اندازه دریچه دیافراگم بر مواردی چون تعیین مقدار نور و عمق میدان دید تاثیر مستقیم دارد.

هر چند که برای دانستن مشخصات دقیق باید تا ششم سپتامبر (۱۵ شهریور) صبر کرد اما آنچه که به رسانه‌ها درز کرده است نشان می‌دهد که در گوشی میت۵۰ اندازه دریچه دیافراگم بین f/1.4 تا f/4 قابل تغییر است.

این مشخصات علاوه بر کنترلی که در تعیین عمق میدان دید به کاربران می‌دهد، این امکان را برای دوربین فراهم می‌کند که سرعت شاتر را با خیال راحت کم کند.

دوربین‌های هواوی میت۵۰ از فناوری XMAGE این شرکت برای پردازش تصاویر استفاده می‌کنند.

منبع:‌ جی‌اس‌ام‌آرنا

۵۸۵۸

کد خبر 1669013

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: هوآوی گوشی هوشمند فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۵۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نوچاد»، دریچه نوآوری در چادرملو

اختتامیه نخستین رویداد چادرو با عنوان « رویداد جذب ایده ها و طرح های فناورانه و نوآورانه مرکز نوآوری نوچاد» به همت شرکت معدنی و صنعتی چادرملو ۱۲ اردیبهشت ماه در مجتمع معدنی چادرملو در یزد برگزار می شود. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اختتامیه نخستین رویداد چادرو با عنوان « رویداد جذب ایده ها و طرح های فناورانه و نوآورانه مرکز نوآوری نوچاد» به همت شرکت معدنی و صنعتی چادرملو 12 اردیبهشت ماه در مجتمع معدنی چادرملو در یزد برگزار می شود.

در این مراسم از ده طرح برگزیده در محورهای زنجیره ارزش فولاد ( از اکتشافات معدن تا محصول نهایی)، انرژی، آب و محیط زیست، هوشمندسازی و تحول دیجیتال رونمایی می شود.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چین هنوز سال‌ها از ایالات متحده عقب است
  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)
  • شکست جدید آمریکا برای مهار پیشرفت هواوی
  • جنگ در اقتصاد دیجیتال دنیا ؛ تیک تاک در آمریکا می ماند؟
  • «نوچاد»، دریچه نوآوری در چادرملو
  • انجام عمل بسته دریچه آئورت برای نخستین‌ بار در غرب کشور
  • انجام عمل بسته دریچه آئورت برای اولین‌بار در غرب کشور
  • رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد
  • انجام عمل تاوی در بخش آنژیوگرافی قلب بیمارستان امام علی (ع)
  • گوشی اوپو A3 چه مشخصاتی دارد؟