Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، امام جمعه گناوه  روز پنجشنبه در این نشست گفت: هماهنگی خوبی که بین سران سه قوه  وجود دارد و در استان های کشور حضور می یابند ، مایه امیدواری مردم است.

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: امروز وظیفه ما امید دادن به مردم است و آن چیزی که رهبرمعظم انقلاب از مجلس انقلابی و دولت سیزدهم مطالبه دارد همین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: امیدواری مردم رفع مسایل و مشکلاتی بوده که در سر راه آنها وجود دارد که اشتغال مهم ترین آن است.

رکنی حسینی افزود: بیش از ۴ هزار نفر فارغ التحصیل در این منطقه بیکار  هستند و باید نسبت به اشتغال آنها با قابلیت و ظرفیتی که منطقه دارد ، در رفع آن برنامه ریزی شود.

امام جمعه گناوه گفت: در هفته دولت امسال شاهد کلنگ زنی کارخانه فولاد در شهرستان گناوه بودیم که  این ظرفیت می تواند ما را به بحث ملوانی که یک موضوع پیچیده ای است ، به ایجاد اشتغال کمک شایانی کند.

وی اظهارکرد: تکمیل  محور  گناوه به میشان نیز از مطالبه های مردمی بوده که رها شده است و انتظار داریم فعال شود.

امام جمعه گناوه گفت: در بحث ته لنجی، ۹۷ قلم کالا مصوب و آزادشده که سه کالای آن شامل پوشاک، کفش و لوازم آرایشی که به عمده فروش بازار گناوه و دیلم گره خورده حدف شده است و باید در این زمینه تصمیم مناسبی اتخاذ شود.

امام جمعه دیلم با تقدیر از حضور رئیس مجلس شورای اسلامی به این شهرستان  اظهارداشت: موضوع اشتغال در شهرستان دیلم و گناوه یک معضل و مشکل جدی است .

حجت الاسلام محمود اسدی افزود: تنها شغل مردم به تجارت و دریا وابسته است اما هر از چندگاهی که با دستورالعمل هایی توسط دولت های مختلف  محدود شده و  بر   معیشت مردم اثرگذار می باشد.

وی گفت:  در زمینه ته لنجی  نه تنها لنجداران  بلکه اقشار دیگری نظیر وانت باران ، کارگران ، بازاریان، مغازه داران و دستفروشان وابستگی دارند و هرگاه محدود می شود، معیشت منطقه هم دچار آسیب می شود.

وی اظهارداشت: به رغم گذشت حدود ۶ ماه از سال، شناورهای این شهرستان هنوز سفر اول خود را نرفته اند  و تا مادامی که اشتغال پایداری اتفاق نیافتد ، نمی توان از ته لنجی دست کشید.

امام جمعه دیلم افزود: باتوجه به اینکه در شهرستان دیلم ۱۳ شرکت نفت و گاز وجود دارد ، انتظار داریم در موضوع اشتغال، حق آلایندگی و مسئولیت های اجتماعی از این ظرفیت استفاده شود.

امام جمعه دیلم گفت: حدود ۱۳ رودخانه فصلی در این شهرستان وجود که در فصل بارندگی سالانه میلیاردها مترمکعب آب به هدر و به دریا می ریزد و باید فکر اساسی برای مهار آنها شود.

وی خواستار تکمیل کیلومتر قطعه  ۶ ورودی این شهر در مسیر بزرگراه دیلم به گناوه شد.

امام جمعه امام حسن گفت: این بخش با مشکلات متعددی از جمله در حوزه آموزش و پرورش و بهداشت و درمان مواجه است.

حجت الاسلام عباس کثیر افزود: در درمانگاه این شهر یک آمبولانیس ۴ سال درحال خاک خوردن است و  یک راننده تکنسیبن ندارد تا از آن استفاده و به  مردم خدمت رسانی شود.  

وی اظهارداشت: این بخش از لحاظ درمانی با مشکل پزشک مواجه است  و باید در این زمینه نگاه جدی شود.

وی گفت: این شهر  که در جوار یک شرکت مهم نفتی قرار دارد، باید ورزش و بهداشت آن پویا باشد و دانش آموزان مشکل تحصیلی نداشته باشند.

امام جمعه امام حسن افزود: انتظار و توقع داریم ، گمرک این شهر راه اندازی و شرکت های نفتی  از نیروهای بومی استفاده کنند.

حجت الاسلام سیدعنایت هاشمی منش امام جمعه بندرریگ گفت: جاده ساحلی بوشهر تا شهرستان دیلم یک محور حیاتی و مهم است که به یک قربانگاه تبدیل شده  و نیاز دارد که دوبانده شود.

رئیس هیات مدیره تعاونی لنجداران دیلم گفت: باتوجه به اینکه عمده فعالیت مردم این منطقه به دریا و دریانوردی وابسته است  ، در مصوبه ابلاغی ، سفرهای دریایی  به یک سفر در طول سال محدود شده است که این قانون برای همه استان های ساحلی به طور صحیح اعمال و رعایت نمی شود.

سعید دریانورد افزود: باتوجه به اینکه در این شهرستان حدود ۳ هزار و ۵۰۰ پروانه کسب   در بازار معطوف به کفش فروشی، پوشاک  و لوازم آرایشی است ، در  ۹۷ قلم کالای آزاده شده کالای ملوانی  باید برخی از اقلام حذف و این اقلام که نیاز بازار و شغل بازاریان است جایگزین شود.

برچسب‌ها بوشهر محمد باقر قالیباف گناوه بندردیلم بندرریگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر محمد باقر قالیباف گناوه بوشهر محمد باقر قالیباف گناوه بندردیلم بندرریگ حجت الاسلام امام جمعه ته لنجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۵۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما با حضور معاون وزیر بهداشت ، بخش ویژه بیمارستان امام خمینی شیروان و مرکز درمانی، خوابگاه دانشجویی و مرکز آموزشی ودرمانی بیمارستان خاتم الانبیای این شهرستان با ۴۵۰۰ متر مربع مساحت است.

در بجنورد، طرح‌های ام آر آی، دستگاه سی تی اسکن و آنژیوگرافی بیمارستان امام حسن، بیمارستان مادر و کودک، چهار همراه سرای بیمارستان امام علی و همچنین رادیولوژی دیجیتال بیمارستان امام علی افتتاح شد.

برخی از این طرح ها با مشارکت خیران تکمیل شده است .

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

تحویل ۹۰۰۰ تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال

معاون درمان وزیر بهداشت در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه یکی از اهداف وزارت بهداشت این است که بیماران در استان‌های خود درمان شوند و کمتر به استان‌های اطراف مراجعه کنند، گفت: تحویل تخت‌های بیمارستانی تازه تاسیس یکی از اقداماتی است که در این راستا در حال انجام است.

به گفته دکتر سعید کریمی بنای این وزارت خانه بر این است تا ۲۵ هزار تخت بیمارستانی بسازد که تاکنون ۱۶هزار تخت بیمارستانی طی دو سال گذشته تحویل داده شده و ۹۰۰۰ تخت نیز تا شهریورماه امسال تحویل می شود.

وی افزود: برای ماندگاری پزشکان در مناطق محروم‌ روزانه مبلغ یک و نیم میلیون تومان هزینه می شود. 

معاون وزیر بهداشت این را هم گفت در حال حاضر علاوه بر اینکه پزشک از بدنه دولتی خارج نشده بلکه ۱۸۰۰ پزشک متخصص نیز به بدنه دانشگاه های علوم پزشکی افزوده شده است.

دیگر خبرها

  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • طرح‌های اقتصادی در سواحل توسعه می‌یابد/ ایجاد شهرهای مولد کشاورزی
  • شهرهای مولد در سواحل نقش مهمی در تقویت معیشت خانوارها دارد
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • تاکید امامان جمعه استان بر رفع مشکلات جامعه کارگری
  • گزیده از سخنان ائمه جمعه شهرهای استان قم
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • ظرفیت‌های جامعه ایثارگری دیلم استفاده می‌شود
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است