Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@11:12:22 GMT

بیش از هزار تن کالای اساسی در آذربایجان شرقی توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۰۵۶۰۴

بیش از هزار تن کالای اساسی در آذربایجان شرقی توزیع شد

به گزارش ایرنا، اکبر فتحی روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این اقلام از محل ذخایر راهبردی کالاهای اساسی به منظور تهیه و توزیع نذورات با قیمت‌های مصوب در اختیار هیئت‌های مذهبی، تکایا و دسته‌های سوگوار و موکب های حسینی قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه تخصیص اقلام فوق در هر شهرستان با هماهنگی اداره تبلیغات اسلامی آن شهرستان صورت می گیرد، اظهار کرد: اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مقدار تعیین شده از این کالا را به نمایندگانی که از سوی مدیریت جهاد کشاورزی و تبلیغات اسلامی شهرستان معرفی می‌شوند، تحویل خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اضافه کرد: در طرح عرضه کالاهای اساسی در ماه صفر ۵۲۷ تن شکر و ۴۶۷ تن برنج تایلندی در استان توزیع می شود که قیمت هر کیلوگرم برنج تایلندی ۱۱ هزار تومان و شکر ۱۸ هزار تومان تعیین شده است.

 رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: این کالاها از محل انبارهای اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان‌ تأمین شده و برنج‌های اختصاص یافته در کیسه‌های ۱۰ کیلویی و ۴۰ کیلویی و شکرهای تخصیص داده شده در کیسه‌های ۵۰ کیلویی بسته‌بندی و با قیمت‌های مصوب توزیع خواهند شد. 

وی همچنین گفت: ۴۳ تن گوشت منجمد نیز از طریق شرکت پشتیبانی امور دام استان با قیمت‌های مصوب در اختیار هیئت‌های مذهبی، تکایا و دسته‌های سوگوار قرار می‌گیرد.

وی افزود: توزیع سومین مرحله اقلام اساسی تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

به گفته فتحی، در ۲ مرحله قبلی توزیع کالاهای اساسی مابین دسته های عزاداران حسینی برای ایام محرم و صفر مقدار سه هزار تن برنج ، شکر و گوشت منجمد قرمز و گوشت منجمد مرغ با هماهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان توزیع شده است.

برچسب‌ها کالاهای اساسی آذربایجان شرقی تبریز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کالاهای اساسی آذربایجان شرقی تبریز کالاهای اساسی آذربایجان شرقی تبریز کالاهای اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۵۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، محسن آهنگری از توزیع ۳۱ تن بذور اصلاح و گواهی شده برنج شامل ارقام مازند ۱۵ تن، ندا ۶ تن، شیرودی ۵ تن و فجر ۵ تن بین کشاورزان بابلی خبر داد.

وی تاکید کرد: تأمین بذور مورد نیاز کشاورزان با گسترش اموراصلاحی در سال آینده توسعه خواهد یافت.

آهنگری در ادامه تصریح کرد: در سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ برنامه ریزی برای توسعه تولید بذر با همکاری ایستگاه تحقیقات گلدشت بابل و کشاورزان پیشرو انجام گردیده است.

آهنگری در پایان از شالیکاران پیشرو و علاقمند به همکاری در جهت تولید بذور اصلاح شده در خواست کرد، به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه نمایند.

دیگر خبرها

  • موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است
  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی
  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • تامین بیش از یک میلیارد دلار ارز برای کالاهای اساسی
  • تامین ۴.۲ میلیارد دلار ارز کالاهای اساسی، صنایع و خدمات
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند
  • شروع سال جدید با کاهش نرخ تورم در استان آذربایجان شرقی
  • توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل